Toon posts:

Reactie posten, slotje, irritaties...

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goed, het gaat even over dit topic:
ayrton senna

En ja, ik vind het irritant dat het op slot is omdat iemand het komt schoppen met een vraagje, maar nee, daar gaat dit topic niet over.
Trouwens, ItSnows, als je het topic nog eens heel goed doorleest, zie je dat die cd die jij noemt, niet de cd is die hij bedoelt, maar goed. :)

Ik zat dus net een hele reply te typen met alle mogelijk tribute to Senna cd's die er geweest zijn en hoe moeilijk sommige te vinden zijn, hele lap tekst, klik op verzenden: 'user not allowed, bladiebla'. Sh!t.
Back, leeg invoerveld. Grrrr! :(

En dan nu de echte vraag:
Is het niet mogelijk om iets in elkaar te knutselen hier zodat modjes kunnen zien of er iemand bezig is met een reply te typen. Scheelt behoorlijk veel irritatie, lijkt mij. Want nu zit ik een lange reply te posten om iemand te helpen en is het uiteindelijk allemaal voor Jan met de korte lul. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:06
Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 10:44:
En dan nu de echte vraag:
Is het niet mogelijk om iets in elkaar te knutselen hier zodat modjes kunnen zien of er iemand bezig is met een reply te typen. Scheelt behoorlijk veel irritatie, lijkt mij. Want nu zit ik een lange reply te posten om iemand te helpen en is het uiteindelijk allemaal voor Jan met de korte lul. :P
Nee, dat is niet mogelijk.
Het is onmogelijk voor een webapplicatie om te checken hoeveel mensen er in welke topics een reply aan het tikken zijn.
Het tikken van jouw antwoord gebeurt nl. clientside en de webserver weet daar niets vanaf.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nee, we gaan niet topics niet sluiten omdat iemand een reactie aan het typen is. Dit geval vind ik zelf ook een beetje vaag, daarover kan je beter mailen met itsnows.

Ik doe dit ook dicht, want topics over "niet op slot doen als iemand aan het tikken is" zijn er inmiddels wel geweest, en discusseren over specifieke topics doen we niet aan, maar ik zou er zeker even een mailtje aan weiden, want het is zonde dat zo'n topic ineens op slot zit :?.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.