Toon posts:

nawk string too long

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

Ik heb hier op een SUN machine een script dat in nawm een variablen declareerd om vervolgens een aantal veranderingen hiermee te doen. Echter ik denk dat de string die ik nodig heb uit zo'n 10.000 characters bestaat. Nu krijg ik direct de foutmelding dat deze string "too long" is.

Weet iemand misschien of ik hier misschien toch omheen kan op de een of andere manier?

Heb al gegoogled en gesearch maar kan er echter niets over vinden...

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-05-2024

OZ-Gump

terug van weggeweest

nawk string too long
en
een script dat in nawm een variablen declareerd
De vraag is nu: waar werk je in?
Eerlijk gezegd zeggen ze me allebei niet bijster veel, maar dat kan aan mijn gebrek aan SUN-kennis liggen. ;) Probeer je probleem iets duidelijker uit te leggen...

Verder een wilde term: widestring

My personal website

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-05 14:03

curry684

left part of the evil twins

Geen programmeerprobleem maar iets met een Sun script. Oftewel iets voor Non-Windows Operated Systems, waar ie bij deze ook staat. :)

Professionele website nodig?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Wat is precies het probleem ? Dat nawk de string niet aankan, of probeer een je een 'programma' aan nawk te voeren dat vrij groot is ?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:53
Misschien kun je de Gnu versie van awk (heet dat dan niet gawk ofzo?) installeren op die Sun machine.

Meestal hebben Gnu progs niet dit soort willekeurige beperkingen. En baat het niet, dan schaad het ook vast niet :)