Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

moet hij wel verstand hebben van de Appel'tjes.
Botoo komt er nog een vakantiemod-icon?
Het zeker is niet altijd nodig om ergens verstand van te hebben om er te kunnen modden, vaak kan je op sociaal karakter al een hoop doen, een flauwekul detecteert de Molicemen natuurlijk instinctief
Rm-rf en Beavis hebben ook wel de nodige inhoudelijk Mac kennis in huis, en RVW (sinds zijn moderatorschap bij MacFreak helaas niet vaak meer op /16 aanwezig
[edit]
Probleem is helaas wel dat de Mac kennis van de posters (niet de nieuwsposters zelf) op de FP vaak dermate beroerd is dat ze niet veel meer kunnen roepen dan mooi design/duur/langzaam/etc. waar het gros het mee eens is

Vervolgens ben ik ietwat terughoudend in het multi-modden, waardoor veel reacties toch te hoog eindigen, maar ik vind het ongewenst om dergelijke draadjes teveel door 1 moderator te laten domineren.
[ Voor 26% gewijzigd door botoo op 26-06-2003 09:49 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
quote Longbeard: Botoo komt er nog een vakantiemod-icon?
Hmmmz, daar zeg je eens zoiets. . .
Misschien laat ik m'n baard staan en trek een lila jurk aan, en maak daar een icon van . . .
heej, wacht eens!
[ Voor 53% gewijzigd door botoo op 26-06-2003 10:51 . Reden: OT ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Oke, Ik trek ondertussen wel iets anders aan.botoo schreef op 26 juni 2003 @ 10:47:
Hmmmz, daar zeg je eens zoiets. . .
Misschien laat ik m'n baard staan en trek een lila jurk aan, en maak daar een icon van . . .
heej, wacht eens!
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

nu mag ik er dus niet meer modden, maar an sich zou het wel handig kunnen zijn:
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=797695
-s gen troll, en hoort niet op -1
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=797851
+2 is veels te hoog voor een zijdelingse opmerking, die enkel terugwijst op een eerdere post
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=797852
misschien een beetje offtopic, maar de discussie over de verschillen tussen Quartz en de scherm-rendering van Longhorn zijn wel interessant, en op dat punt vind ik het een verhelderende post, mag best naar +2
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
0; Gemodereerd; 1: Overbodig; 2: Interessant
Niet mee eens.Alex de Groot schreef op 26 June 2003 @ 12:47:
In veel gevallen vind ik het overigens wel belangrijk dat je verstand van een onderwerp hebt.
Bijvoorbeeld:
Een "interresante" reply. Stel het is in eerste opzicht pure bullshit wat er staat, maar toch is de gedachte interresant. Iemand met kennis over het onderwerp en denkt(/weet) dat het onzin is zal snel geneigd zijn "-1 overbodig" te geven. Iemand die geen/weinig kennis heeft zal sneller "+1 interresant" geven. Dit laatste lijkt mij ook juist.
Soms zie ik bijvoorbeeld ook regelrechte flames, waar de meerderheid mee eens is, met een veel te hoge positieve score.
Dat krijg je denk ik als je te veel je kennis of eigen mening erbij betrekt.
🌞🍃