Toon posts:

[XP] directory openen in zelfde window

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren heb ik zitten klooien met m'n mapinstellingen. Wilde namelijk eens wat andere icoontjes proberen dan de standaard windows xp icoontjes. Uiteindelijk is het niet gelukt met als resultaat dat door het aanklikken van een map het commando "open command window here" in plaats van "open" standaard wordt uitgevoerd. Natuurlijk heel irritant. Daarom wilde ik onder file types het default commando voor mappen weer instellen op "open". Dit commando stond echter niet in de lijst. Ik heb het dus maar handmatig aangemaakt en als default ingesteld. Werkt op zich prima, ware het niet dat elke map nu in zijn eigen venster wordt geopend.

De instelling onder "Tools -> Folder Options -> Open each folder in the same window" is geselecteerd, maar dat heeft dus geen effect. Hoe kan ik elke map weer gewoon in hetzelfde venster laten openen? Is daar misschien een registerinstelling voor?

edit:
its own window --> the same window

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2003 12:30 ]

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:08

Reptile209

- gers -

En als je 'm nou eens op "Open each folder in the same window" zet, want - hoewel je verhaal wat warrig overkomt - ik denk dat je dat bedoelt. :)

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
Reptile209 schreef op 26 juni 2003 @ 02:46:
En als je 'm nou eens op "Open each folder in the same window" zet, want - hoewel je verhaal wat warrig overkomt - ik denk dat je dat bedoelt. :)
O. stomme fout van mij 8)7. Bij deze gecorrigeerd. Maar hoezo warrig :7? De situatie heb ik m.i. prima omschreven. Misschien helpt wat aandachtiger lezen...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2003 12:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dus niemand weet hoe ik elke map via een register of andere tweak weer in hetzelfde window kan openen?

Verwijderd

Topicstarter
Ok, heb windows maar gerepareerd met de setup cd. Probleem opgelost.