Toon posts:

[SQL] uitschrijven van SQL

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik geen computer gebruik en wil gewoon alle codes uitschrijven snap ik niet wat ik opschrijf, ik ben pas een beginner, maar voor school moeten we het uitschrijven ipv toepassen! nu zoek ik eigenlijk een goede NEDERLANDSE cursus over SQL!

Ik zie gewoon de verbanden niet tussen al die dingen, al weet ik wel wat ze betekenen... :S

dus wie kan me helpen aan een cursus... die hij/zij ook heeft gedaan...

Het moet er dus eentje online zijn en ook nog gratis! tja Nederlanders he.. pinnig!

bij voorbaat dank _/-\o_

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:25

Tomatoman

Fulltime prutser

Een goed startpunt is De Slegte. Daar verkopen ze geprinte versies van webdocumenten voor een Zeeuws prijsje. Die dingen noemen ze trouwens boeken :).

Serieus, zoek eens naar het boekje 'De SQL standaard' van Rick van der Lans of typ het zoekwoord 'SQL' op GoT in.

[ Voor 12% gewijzigd door Tomatoman op 26-06-2003 01:25 ]

Een goede grap mag vrienden kosten.

Verwijderd

Topicstarter
je hebt het over boeken... tja, bij mijn weten kost da geld als je die aanschaft... :D
en da willik dus juist nie... ben maar studentje! :(

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:25

Tomatoman

Fulltime prutser

Tja, als 5 euro al te veel is, kun je maar beter je studie vaarwel zeggen en vakken gaan vullen. Ga maar lekker 100 pagina's op je monitor zitten lezen. Wat had je trouwens zelf al aan zoekwerk verricht? En wat waren daar de resultaten van?

Een goede grap mag vrienden kosten.

Verwijderd

Topicstarter
ja kan het ook uitprinten, werkt ook! kost ook geld, maar cartridges hebben we genoeg :) ik heb al overal gezocht, maar kan gewoon niet vinden wat ik zoek! het moet gewoon een beginner cursus zijn... ik had een hele mooie beginner cursus, maar in het engels! tja... ik kan wel engels, maar wil ik het echt goed begrijpen en kunnen uitschrijven heb ik het liever in NL.

maar ik zoek echt iets op me zelf ook te toetsen! interactive labs ofzo...

heel ingewikkeld, maar je moet net iemand treffen die dit ook een keer heeft gedaan, en die het bij zijn favo's heeft staan of zo!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 juni 2003 @ 01:31:
je hebt het over boeken... tja, bij mijn weten kost da geld als je die aanschaft... :D
en da willik dus juist nie... ben maar studentje! :(
Waarom aanschaffen als je ze kunt lenen? ;)

En als je liever vanaf je monitor leest kun je bijvoorbeeld op SQL Course een cursus SQL nemen, maargoed.. die is wel in het Engels. In het Nederlands zijn denk ik niet veel gratis goede cursussen online. Weet je al welke database je wilt gebruiken? Of wil je alleen pure SQL leren? Op W3 Schools staan alle termen duidelijk uitgelegd, dit is erg handig als je snel iets wilt opzoeken.

• Antediluvian
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-06 10:58
Niet zo moeilijk te vinden hoor!

http://www.sqlcourse.com/

en gaan met die banaan :D

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

P&W gaat over programmeerproblemen, niet over waar je wat voor tutorials kunt vinden. Helaas gaat dit topic dus dicht, maar zo te zien heb je al een paar goede hints gehad :)

Professionele website nodig?

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

ps. inhoudelijke FAQ: P&W FAQ - SQL

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.