Ik heb een H600A kast gekocht en daar zit front sound op (aan de voorkant zit een soundplug om je hoofdtelefoon aan te sluiten). In de kast zit een stekkertje die je op het moederboard aan moet sluiten. Ik luister alleen muziek via mijn audigy 2 en dus niet via de onboard sound. nu zit er op de Audigy 2 een SB1394 ingang (tussen de cdrom stekkertje in) waar je dit volgens mij op kunt aansluiten.
de ijzeren pinnetjes staan echter anders als de pinnetjes op het moederboard. nu zitten er ook losse stekkertjes aan het draadje uit de kast, waardoor ik ze dus los aan kan sluiten.....de vraag is echter HOE?? in de handleiding van de audigy 2 is niks te vinden.
het gaat om de volgende losse stekkertjes:
Red - MIC
Coffee - MIC - BIAS
Yellow - FPOUTR
Blue - FPOUT_L
Black - OUT_GND
Grey - RET_R
Green RET_L
op de audigy zitten de volgende pinnetjes (van bovenaf gezien) bij de 1394 stekker ingang:
OOOOO
OOOOX
Weet er iemand hoe ik de losse pinnetjes hierop aan moet sluiten??
Of kan dan uberhaupt niet eens???
de ijzeren pinnetjes staan echter anders als de pinnetjes op het moederboard. nu zitten er ook losse stekkertjes aan het draadje uit de kast, waardoor ik ze dus los aan kan sluiten.....de vraag is echter HOE?? in de handleiding van de audigy 2 is niks te vinden.
het gaat om de volgende losse stekkertjes:
Red - MIC
Coffee - MIC - BIAS
Yellow - FPOUTR
Blue - FPOUT_L
Black - OUT_GND
Grey - RET_R
Green RET_L
op de audigy zitten de volgende pinnetjes (van bovenaf gezien) bij de 1394 stekker ingang:
OOOOO
OOOOX
Weet er iemand hoe ik de losse pinnetjes hierop aan moet sluiten??
Of kan dan uberhaupt niet eens???