Verwijderd schreef op 26 juni 2003 @ 00:29:
er zijn wel 2034,3 proggels om dit soort ongein terug te krijgen, als je een beetje googled of op download.com kijkt moet er genoeg te vinden zijn. Uit eigen ervaring weet ik wel dat geen een er eigenlijk goed werkt... maar dat was dan ook met een harde schijf die geen QuickFormat ondergaan had maar een gewone format (ofzo

)
De meeste werken best aardig voor een quickformat of delete van bestanden, maar om van een "volledige" format alles terug te halen wordt idd moeilijker en vaak zul je dan (voor echt belangrijke data) speciale bedrijven in moeten schakelen. Ik weet toevallig dat (een jaar of 8 geleden) een bedrijf een HD heeft laten restoren, maar dat kostte toen 20.000 gulden ofzo...Ik kom zo snel niet op de naam bvan het bedrijf dat dat doet...Als het me te binnen schiet hoor je het
Overigens lukt het die knakkers dus wel om bijvoorbeeld nog data van verbrandde(!) harddisks af te peuteren of doorgeknipte floppies, dus die laten er geen tooltje op los maar mikken die platters in één of ander apparaat ofzo.
[
Voor 19% gewijzigd door
RobIII op 26-06-2003 00:34
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij