A7N8X doet niets

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• clotug
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08-2014
Sinds vandaag ben ik de trotste eigenaar van een A7n8x deluxe icm een xp2800 barton en 512 mb pc2700 ram.

Hij heeft alleen nog weinig gedaan. Ik heb em in mekaar gezet, deed em aan en niks. Het groene ledje gaat branden dus hij krijgt als het goed is stroom. Meer dan een groen ledje krijg ik dus niet. Is dat ding nu gewoon stuk of zou ik iets vergeten zijn? Dacht dat et misschien het power switch kabeltje zou zijn of mijn power switch, maar dat kabeltje heb ik in alle mogelijke posities al geprobeerd en een kapotte switch lijkt me ook vaag.

Suggesties, opmerkingen?

BVD..pffff

Heb er verder overigens weinig inzitten, alleen een matrox g400tje..2 hds en 2 cdroms

Visit my site: www.wxphotography.nl - specs

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:03

Mentalist

[avdD]

Je kunt wel iets meer zelf proberen volgens mij :) Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen lezen, om te beginnen ;). Voeding al getest door groen+zwart kort te sluiten? In plaats van de switch van je kast te gebruiken die 2 pinnetjes op je mobo al kortgesloten met een schroevendraaier oid? Mobo al buiten de case op een stuk karton oid geprobeerd om kortsluiting met de case uit te sluiten? Al alles gewoon uit elkaar gehaalt en opnieuw in elkaar gezet?

Probeer dat dus eerst, en ook andere dingen uit die hele troubleshooter :). Als het allemaal echt niet aan wil, open dan een nieuw topic en geef aan of je voeding wel draait (groen+zwart), wat voor voeding je hebt, en alle andere dingen die je geprobeerd hebt en wat voor effect die hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Mentalist op 26-06-2003 00:34 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Dit topic is gesloten.