Toon posts:

Toshiba SD-R2102 leest geen DVD+R

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Een week geleden heb ik een NEC1100 DVD+R gekocht, leuk ding, na wat problemen toch aan de praat gekregen :r .
Nu heb ik een DVD+R gebrand, steek ik em in mijn combo van mijn laptop (ASUS L3 PIV 2.0Ghz, 512DDR, 40 Gb HDD, enz...) Daar zit dus ook een combo in van toshiba. Als ik een DVD+R erin plaats krijg ik een directory met de naam van de drive waarin ik em geschreven heb (bij mij dus e:\) en kan er oneindig op klikken, blijf maar die directory openen. Tevens als ik de eigenschappen opvraag zegt ie dat er maar 100Kb op staat terwijl er een dikke 4Gb op zou moeten staan. :( Ik dacht DVD'tje kapot, steek ik em in mijn brander, en doet ie het prima. Dus ik veronderstel dat mijn combo het gewoon niet kan lezen. Heeft iemand hier ook al problemen mee gehad, kan dit opgelost worden zonder de drive te moeten vervangen, en kan dit opgelost worden door een firmware upgrade. Dit is een ongelooflijk lastig probleem aangezien ik nu ook overal mijn brander moet meesleuren :X . De DVD+R zijn van het merk datawrite.

Dank bij voorbaad voor de hulp,

Greetz,

Befksi

• JSK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-12-2025

JSK

Thunder K8WE

check eens met nero infotool wat de combo zou moeten kunnen lezen

Specs Casemod

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, is een drive die enkel DVD-R ondersteund ;(
Vind het nogal lastig aangezien ik veronderstel dat zo een nieuwe combo wel eens prijzig zou kunnen zijn. Maar bon, niet aan te doen.
Wordt er alleen nog maar gekker van! 8)7

By the way, thnx voor de tip van nero infotool, nice prog! ;)

Greetz,

Befski