K'heb hier een nieuwe PC voor m'n pa;
Asus P4PE
P4 3,0
WD 120 Gb (primary master)
Nec DVD-dikker (sec master)
Samsung DVD (sec slave)
Windows 2000 SP3
Vorige week geinstalleerd. IAE erop gegooid. prima. dingen geinstalleerd, prima. ging paar dagen perfect.
Vandaag opnieuw geinstalleerd om een andere reden. precies zelfde config. IAE weer geinstalleerd en toen, maf:
- Time-out's op de 2 dvd spelers en HD (eventlog)
- 'There was a error writing to the paging file (eventlog)
- PC die spontaan hangt/crasht als je wat wil installen van DVD/CD. ging nog traag ook. (geen BSOD'S, maar gewoon. hangen)
Uiteindelijk IAE geuninstalled. en opeens kon ik _wel_ alles netjes van CD installeren zonder dat de PC hing.
Ik vind het echt supermaf, nog nooit eerder probs gehad met IAE.
enigste anders aan de config van gisteren is dat ik geen Nero maar Nero Express heb installed. lijkt me sterk dat die 2 botsen?
Iemand met ervaring hiermee?
Asus P4PE
P4 3,0
WD 120 Gb (primary master)
Nec DVD-dikker (sec master)
Samsung DVD (sec slave)
Windows 2000 SP3
Vorige week geinstalleerd. IAE erop gegooid. prima. dingen geinstalleerd, prima. ging paar dagen perfect.
Vandaag opnieuw geinstalleerd om een andere reden. precies zelfde config. IAE weer geinstalleerd en toen, maf:
- Time-out's op de 2 dvd spelers en HD (eventlog)
- 'There was a error writing to the paging file (eventlog)
- PC die spontaan hangt/crasht als je wat wil installen van DVD/CD. ging nog traag ook. (geen BSOD'S, maar gewoon. hangen)
Uiteindelijk IAE geuninstalled. en opeens kon ik _wel_ alles netjes van CD installeren zonder dat de PC hing.
Ik vind het echt supermaf, nog nooit eerder probs gehad met IAE.
enigste anders aan de config van gisteren is dat ik geen Nero maar Nero Express heb installed. lijkt me sterk dat die 2 botsen?
Iemand met ervaring hiermee?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2003 23:55 ]