Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Ik ben het er volledig mee eens, en heb echt wel een 10tje ofzo over voor mijn portij stats als ik uit bed kom
Verwijderd
Een tientje lijkt me geen probleem. Als we dan weer 's ochtendsvroeg de stats krijgen, graag.
Verwijderd
Leuk idee, maar in de praktijk komt er weinig van terecht ben ik bang.
Distributed.net kan beter reclamebanners oid op hun site gaan zetten om aan geld te komen.
Wat ook een idee voor ze is is dat ze alleen nog grote packets gaan uitgeven en de problemen oplossen daar. Als je 2^33 packets vraagt en je krijgt er een hele zooi van 28 zit er daar toch wat mis.
Ik heb ze erover gemailt en ze waren er mee bezig. De packets zijn allemaal evengroot, een packet van 2^28 moet alleen 32 keer verstuurd worden op 32 wu's te krijgen en een 2^33 maar 1 keer.
Distributed.net kan beter reclamebanners oid op hun site gaan zetten om aan geld te komen.
Wat ook een idee voor ze is is dat ze alleen nog grote packets gaan uitgeven en de problemen oplossen daar. Als je 2^33 packets vraagt en je krijgt er een hele zooi van 28 zit er daar toch wat mis.
Ik heb ze erover gemailt en ze waren er mee bezig. De packets zijn allemaal evengroot, een packet van 2^28 moet alleen 32 keer verstuurd worden op 32 wu's te krijgen en een 2^33 maar 1 keer.
Prima plan...
erg moeilijk realiseerbaar.
Maar ik ben voor!
erg moeilijk realiseerbaar.
Maar ik ben voor!
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Ik heb dat idee een aantal maanden geleden geopperd in #DPC, en daar werd het resoluut van de hand gewezen, ik stond in mijn uppie. Dus heb ik het hele gebeuren maar afgeblazen.... helaas... 
(ik ben er persoonlijk een groot voorstander van om een donatie te doen, en waarom een tientje, als elk DPC lid 1 gulden overmaakt is het al een leuk bedrag!)

(ik ben er persoonlijk een groot voorstander van om een donatie te doen, en waarom een tientje, als elk DPC lid 1 gulden overmaakt is het al een leuk bedrag!)
Verwijderd
wat DSmarty zegt!
is er niemand die iets heeft staan wat voldoene zou zijn voor dnet?
dat is volgens mij een makkelijkere oplossing!
(en volgens mij zitter er bij DPC ook mensen die bij pc-winkels werken waardoor het allemaal nog makkelijker wordt.)
wat is er precies nodig, ik heb geen verstand van hardware, maar weet wel mensen die misschien interesse hebben om wat te leveren.
laat me maar weten wat er moet komen, gaat ik eens ff rond bellen!
is er niemand die iets heeft staan wat voldoene zou zijn voor dnet?
dat is volgens mij een makkelijkere oplossing!
(en volgens mij zitter er bij DPC ook mensen die bij pc-winkels werken waardoor het allemaal nog makkelijker wordt.)
wat is er precies nodig, ik heb geen verstand van hardware, maar weet wel mensen die misschien interesse hebben om wat te leveren.
laat me maar weten wat er moet komen, gaat ik eens ff rond bellen!
Je kan distributed.net op verschillende manieren helpen:
- Een directe donatie
- Banners bekijken op igive.com
- Boeken bestellen op amazon.com
Voor instructies, zie: http://www.distributed.net/donation.html
- Een directe donatie
- Banners bekijken op igive.com
- Boeken bestellen op amazon.com
Voor instructies, zie: http://www.distributed.net/donation.html
"Pas als het proces gecrashed is, dumpt men de core"
Geld betalen gaat me ook iets te ver hoor. Stats zijn leuk maar ook weer niet ZO leuk. Dat ik mijn dure Athlon (en een boel PC's van mijn baas
) voor het goede doel inzet vind ik wel genoeg.
Zoals Sinterklaas 82 tm al zegt; ze moeten meer banner plaatsen.
) voor het goede doel inzet vind ik wel genoeg.Zoals Sinterklaas 82 tm al zegt; ze moeten meer banner plaatsen.
Als iedereen gewoon een vrijwillige donatie doet, varierend van niks tot een paar gulden... Dan is het al een aardig gebaar... Aan de andere kant heeft Joop ook gelijk, ik zet 24/7 mijn niet al te goedkope systeem in als proxy/stats server...
Het lijkt me veel slimmer om een distributed donation te doen aangezien het niet gratis is om gulden te storten op amerikaanse bankrekening, dus kan je beter in 1 keer groter geld bedrag sturen dan 100 maal 100x zo klein bedrag
There are no such things as stupid posts, just stupid persons
Waerlyck, het isch niet soo moeijlyck ende inghewickelt alsch men hier doet voorcoomen. Men gaet ghewoon naer den webzyde ende paghina des Distributed.nets ende leescht dear wat men kan doen ende maecken. Byvoorbeelt eenen donatie ende ghift via eenen kredietkaert. Soo moeijlyck isch het niet.
Den Coeien smickellen ende Graesen heerlyck!!
Pagina: 1