Kosten kapotte HardDisk versturen naar Maxtor Ierland

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• Tije
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik weet niet of dit het goede forum is maar ik probeer het maar,
ik heb ook al gezocht in de search maar IK kon niets vinden.

Maar de vraag is, wat moet het ongeveer kosten om een harde schijf (RMA) op te sturen naar Maxtor (moet naar Ierland), ik heb een beetje gekeken op sites zoals: UPS & van gend en loos. Maar daar kom ik op kosten uit rond de €60,- dat lijkt me een beetje erg veel voor een schijf die dat misschien nog niet eens waard is. Via TPG-post weet ik het niet, maar misschien hebben jullie hier ervaring mee en weten jullie de echte kosten.

Geen credit-card voor handen dus advanced RMA wil niet... ;(

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-03 20:17
Rond de 10euro is het ongeveer via de TGP dan.

Zie ook hier:
http://www.tpgpost.nl/pro...even_worldpack_basic.html

[ Voor 53% gewijzigd door Hoyden op 25-06-2003 22:36 ]

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

tpg-post dacht ik iets van 7 a 8 euro Priority misschien ietsje duurder maar zeker niet meer dan 10 euro.

"Grandma was slow, but she was old....!!"

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

had ik 2x moeten doen... kost idd 10 euro.

Had wel altijd advanced RMA gedaan, dus kreeg ik altijd gelijk een vervangende.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 14:56

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

Waarom ierland ??, volgens mij handelt de nederlandse importeur die garantie af

Beste film ooit

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ja ik heb laatst een 10kIII naar maxtor ierland verstuurd, en dat was echt niet zo heel duur.

en lekker snel. En je disk komt terug in zo'n nieuwe 2-delige zachte polymeer verpakking, kan in de toekomst nog handig zijn.

specs

• Tije
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-12-2025
Okee bedankt, nu maar hopen dat ze mijn pakket accepteren, ik heb die harde schijf in anti statisch folie gedaan en hem in een doos gestopt met stukken piepschuim eromheen. Ik merk het wel

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-03 20:17
Meerwijck schreef op 25 June 2003 @ 22:39:
Okee bedankt, nu maar hopen dat ze mijn pakket accepteren, ik heb die harde schijf in anti statisch folie gedaan en hem in een doos gestopt met stukken piepschuim eromheen. Ik merk het wel
Als je het nu ff zo doet als je op hun website aangeven, en niet anders.

Eigenwijs zeker :? :o

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ja anders ga je langs een pc zaak en vraag je vriendelijk om een officiele doos. die hebben ze vaak wel. Maxtor wil dat je zoveel cm materiaal aan allen kanten hebt enzo.

specs

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-03 19:29

Mentalist

[avdD]

Toch echt zoekwerk (op de TPG site kijken kun je zelf ook ;)), en deze vraag hoort ook eerder in SG thuis trouwens, het heeft technisch gezien niets van doen met OM, maar dit gaat gewoon over kosten van pakketdiensten e.d.

Eerst wat meer zelf uitzoeken dus iig, gewoon instructies van Maxtor volgen v.w.b. RMA en bij de TPG opzoeken/vragen wat het kost, dan kun je tegen weinig problemen aanlopen lijkt me ;)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.