Toon posts:

tft scherm voor gamen

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik weet dat onderdeel al vaak besproken is maar uit de verschillende topics kan ik er nog geen wijs uit. Ik zoek een tft scherm 15 of 17 inch voor te gamen zonder ghosting gewoon dat spellen vloeiend lopen en goed beeld hebben. Wat raden jullie me aan ik heb iets gelezen dat een scherm een lage responsetijd moet hebben? Is in dit geval de LG L1710S iets of toch een andere. alvast dank voor je reactie

Verwijderd

bijna alle tft's van tegenwoordig kun je prima op gamen.

Verwijderd

Inderdaad.....wil je een echte game-TFT dan moet ie een lage respons tijd hebben.
Maar er zijn mischien verschillende aspecten waar je naar moet kijken ( grotere invalshoek, brightness, grootte ).
Allemaal van die dingen waar ik wel op zou letten.
Helaas ben je tegewoordig voor een GOEIE tft een hoop geld kwijt en toch vind ik de tft nog niet evenaren aan de goedkopere crt-monitoren.

PS : eff searchen er heeft ooit ergens een topic gestaan over gamen en tft's

Verwijderd

Ik heb een Acer AL707, was vrij goedkoop! Gamen gaat perfect imho. Ik game niet veel, dus stel niet al te hoge eisen, maar wat ik doe (tactical ops, gta etc) draait perfect :)

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:21

Klippy

Still Game

Wow kijk eens wat verder dan je neus lang is :+

TFT/Gamen - The 5th Episode

En daarvoor nog 4 delen ;)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

LiquidSilver schreef op 25 June 2003 @ 22:33:
Wow kijk eens wat verder dan je neus lang is :+

TFT/Gamen - The 5th Episode

En daarvoor nog 4 delen ;)
Zei ik toch :D O-)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
Durga, zie eens verder dan je neus lang is, er is notabene een compleet actief topic over dit onderwerp gaande :+

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.