If you don't succeed at first, redefine succes.
Aan je logootje te zien weet je vast wel een oplossing te bedenken om een gaatje te vullen.
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
SafePost uitzetten in de BIOS, een optie als deze is iig aanwezig bij elke Compaq die ik ooit gezien heb, voornamelijk de zakelijk series.
En anders FF googlen (oeps dat is een nono geworden toch)
dan kun je als het goed is ergens vinden hoe je met een weerstandje je pc voor de gek kan houden dat er een ramplank aan zit
dan kun je als het goed is ergens vinden hoe je met een weerstandje je pc voor de gek kan houden dat er een ramplank aan zit
Je zou eventueel een oud K.Board kunnen slopen en het printplaatje eruit kunnen halen.
Is maar klein en neemt dus geen ruimte in.
Maar ik weet dat er ook dummy`s voor te maken zijn, weet alleen nie meer hoe.
Is maar klein en neemt dus geen ruimte in.
Maar ik weet dat er ook dummy`s voor te maken zijn, weet alleen nie meer hoe.
Adem in...... adem uit. Poeh, weer gered :-)
Verwijderd
Geen monitor: Verwijderd in "met of zonder monitor: boot probleem"
Geen tobo/muis: Vreemd probleem, keybord terminator
Geen tobo/muis: Vreemd probleem, keybord terminator
Totaal onnodige en in dit geval onterechte flame. Probeer maar een willekeurige non-Compaq zonder keyb te laten booten; dat gaat ook vaker fout dan goedHarmen1975 schreef op 25 June 2003 @ 22:03:
[...]
Zoals ik al zei, het is een Compaq (...sorry...) en dit beestje wil niet booten zonder een keyboard. Ik kan in de BIOS ook geen setting vinden om deze controle uit te zetten.
Zie de links van euss hierboven- die had je met een beetje zelfwerkzaamheid ook gevonden...Weten jullie andere truckjes om dit domme ding te laten denken dat-ie een toetsenbord heeft ?
Bovendien geef je veel te weinig info in je openingspost (precies welk Compaq bijvoorbeeld...).
/zoekertje/te weinig info -dicht
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()