Aantal vragen aangaande het posten van een Nieuws en meuktracker suggestie.
1) De enige "Linkcheck" die nu vooraf de nieuws-submit plaats vind. Kan deze eveneens of direct in de "Nieuws en meuktracker suggesties insturen"-pagina worden geplaatst. Aangezien ik vaak meerdere links, wil submitten, en deze nu ongechecked in de "opmerkingen" window plaats.
2) Wanneer ik meerdere artikelen bijeenvoeg en de tweede en derde artikelen in de"opmerking" window plaats. Nu wil ik uit deze bronartikelen quoten.
Tot nu toe maak ik onderscheid door
{quote] Bronartikel
Tekst
[/quote}
is dit voor de redactie duidelijk?
3) Werken de {b] .. [/b} , {url=http://www.site.xxx] Opmerking [/url} en
{quote] ..[/quote}, in de "Opmerkingen" en "Quote" window?
4) Is er of komt er een mogelijkheid om naderhand verdere toevoegingen, zoals links, bij de originele posting, te plaatsen? Dit zal dan enkel mogelijk moeten zijn voor de originele submitter.
5) Is er of komt er een mogelijkheid om in de lijst van nieuws-suggesties te bekijken? Dit zal dan de "Linkcheck" overbodig maken.
Als laatste. Hoe zien jullie, als redactie en nieuwsposters, het liefst een suggestie binnen komen?
Bijvoorbeeld:
------------------------------
Titel
vaak bold geschreven inleiding
Titel
belangrijke kernpunten uit het bronartikel
Titel
inleiding + kernpunten
1) De enige "Linkcheck" die nu vooraf de nieuws-submit plaats vind. Kan deze eveneens of direct in de "Nieuws en meuktracker suggesties insturen"-pagina worden geplaatst. Aangezien ik vaak meerdere links, wil submitten, en deze nu ongechecked in de "opmerkingen" window plaats.
2) Wanneer ik meerdere artikelen bijeenvoeg en de tweede en derde artikelen in de"opmerking" window plaats. Nu wil ik uit deze bronartikelen quoten.
Tot nu toe maak ik onderscheid door
{quote] Bronartikel
Tekst
[/quote}
is dit voor de redactie duidelijk?
3) Werken de {b] .. [/b} , {url=http://www.site.xxx] Opmerking [/url} en
{quote] ..[/quote}, in de "Opmerkingen" en "Quote" window?
4) Is er of komt er een mogelijkheid om naderhand verdere toevoegingen, zoals links, bij de originele posting, te plaatsen? Dit zal dan enkel mogelijk moeten zijn voor de originele submitter.
5) Is er of komt er een mogelijkheid om in de lijst van nieuws-suggesties te bekijken? Dit zal dan de "Linkcheck" overbodig maken.
Als laatste. Hoe zien jullie, als redactie en nieuwsposters, het liefst een suggestie binnen komen?
Bijvoorbeeld:
Titel
vaak bold geschreven inleiding
Titel
belangrijke kernpunten uit het bronartikel
Titel
inleiding + kernpunten