[Nokia 3330] Unlocken; de NL how-to?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
Hey,
Na ik ergens gelezen had dat vragen over unlocken op GoT nu zijn toegestaan begin ik ff dit draadje.
Ik heb gesearched op GoT en Google en zo ben ik op enkele sites gekomen.
Deze sites zijn nogal ingewikkeld en ik als mobiele-n00b snap er niets van.. en nee; ook niet na 3x lezen.
Ik heb zo langzamerhand al 13 meg aan exes, zips en fls-jes gedownload, maar niets werkt.

Deze programmas heb ik gedownload;

-=achteraf verwijderd=-

Ik heb -=verwijderd=-.fls gedownload. Dit is het partially unlock bestandje (alleen sim-lock). Maar ik heb geen één programmaatje waarmee ik mijn mob hiermee kan flashen |:(

Wie heeft de 3330 al geunlocked (tis namelijk een tricky mobieltje om te unlocken zoals ik op een site las....

[ Voor 15% gewijzigd door Peedy op 25-06-2003 23:08 ]

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
pEeDy16 schreef op 25 June 2003 @ 20:51:
Na ik ergens gelezen had dat vragen over unlocken op GoT nu zijn toegestaan begin ik ff dit draadje.
Klopt, het is ongeveer een maand vorige jaar toegestaan geweest, sinds dien is het echter niet meer toegestaan. Het is namelijk voor de mods niet te controleren of de software/manier die jij gebruikt legaal is of niet.

Je zegt namelijk zelf al hoeveel je gevonden hebt alleen al voor de 3310, laat even buiten beschouwing hoeveel andere telefoons er nog zijn. Hier kan je er meer over lezen:
FAQ Internet & Telefonie

Wel kan ik je vertellen dat jij nu de illegale manier gebruikt. Je heb namelijk een partitial flash file gedownload en wil daar hulp bij, nu is het geval dat je met de partitial flash file een wijziging aanbrengt in de copyrighted software van de telefoon.

Deze manier brengt ook heel veel risico's met zich mee, aangezien je veel sneller je telefoon ermee kapot kan maken. Ik zou met deze manier echt stoppen, sowieso zal je hem nooit kunnen uitvoeren aangezien je geen flash kabel hebt.

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
Dank je wel [Airwolf] voor dit verhelderende antwoord, ik wist namelijk niet hoe het zat met copyrights en dergelijk. Ook wist ik niet dat je voor het flashen serieus een flash-kabel nodig had. Ik dacht dat flash & data kabel hetzelfde was.....

Nog een klein vraagje; je hebt het over legale of niet legale software.
Bestaat er dan legale software om iets dergelijks uit te voeren?

Ps. ik heb de namen van de software die ik gevonden had verwijderd, evenals de links.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Zoals in de FAQ staat, moet je op GoT geen hulp met unlocken verwachten.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.