Toon posts:

T-bird 800 overclock probs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb dus een Tbird 800 + KT7-RAID gekocht, en nu wilde ik de zaak overclocken, en heb alle L1 porten goed verbonden met een potlood streep, nu kan ik dus nog niet overclocken, als ik zeg maar bij het cpu-soft menu de zaak op 900 zet bv en save+exit en opnew opstart geeft de proc nog steeds AMD-TBIRD 800 (8.0x100) aan, iemand een iedee waarom, want hij zou het in principe moeten doen

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-06 15:07

TricTrac

=;-)

Ik ben er gister ook mee bezig geweest.. Heb A7V board.. ff bios update en toen in bios multiplier veranderen.. maar dat deed ie niet.. dus toen maar op de moeilijke manier gedaan... kap eraf en switches omzetten...
Probeer dat anders eens, dat werkte wel bij mij :)

Verwijderd

io,

Tja, da wil zeggen dat uw L1 bruggen ni goe verbonden zijn he. Try it again en als het nog ni lukt, probeer dan met een ander potlood of dan kunde nog altijd de conductive pen kope he, wel oppassen dan, is ni zomaar uitgummen bij dit laatste he :)

-- Koder

Verwijderd

Net zolang 'potlooden' totdat je de gouden contactpuntjes net niet meer ziet!

Anders kan het contact niet goed zijn, en werkt het trukje niet...

Ps. neem een creditkaartje om te tekenen. Dan krijg je lekkere strakke lijntjes en kan je beter heen en weer krassen...

Verwijderd

Mijne tbird 800 komt van Mycom af (sinds zaterdag) Op mijn A7V gewoon ff steps omhoog zetten en hoppa...960

Das dus kut voor je dat je moet gaan potloden :(

Verwijderd

Rippi heeft met hetzelfde potlood de bruggen verbonden dan ik dat heb gedaan. Ik heb eeb T-Bird 900 op een A7V en die loopt op 1009Mhz. (100x10) >:) :9
Als Rippi zijn 800Mhz Tbird op mijn A7V prikt dat lukt het wel tot de 1000Mhz. Maar op zijn K7-Raid wil hij niet overclocken. Tenminste niet met de MP alleen met de FBS. Wat zou dat kunnen zijn :?

Verwijderd

Topicstarter
haha cameel,

wat inderdaad het gekke was dat hij het bij jouw wel deed. Maar het is me nu gelukt, heb thuis ff opnew zelf potlood streep gezet, werkt nu wel perfect, alleen boven de 950 geeft die vaage errors, proc word gewoon te heet, 53 graden is al te heet voor een stabiele proc @950+

ps. hij is op 900 mhz (full usage al 50 graden, met zn cooler master ding)

ff neie cooler halen van de week dus

thanks
mmzls

Rippi
Pagina: 1