Ik weet niet zeker of dit nou hier, bij I/O controllers of bij Audio Video hoort maar mijn DVD speler speelt geen DVD's meer fatsoenlijk af. Ik heb vrijwel alles flink overgeclockt waardoor ik eerder ook problemen had met artifacts op m'n DVD's maar nadat ik mijn GPU, videogeheugen en AGP/PCI frequenties terug had geclockt had ik weer perfect beeld.
Om een of andere rare reden heb ik het deze keer nog veel erger. DVD programmas crashen of geven RGB geblokte static in plaats van video waarbij af en toe wat geluid te horen is.
(een voorbeeld van een anders erg mooie dvd
)

De AGP/PCI heb ik verder nooit weer verhoogd en na deze weer op 67/33 te zetten kreeg ik niet eens meer static maar alleen crashes.
Waar zou het aan kunnen liggen?
Het volgende is het enige relevante wat ik kan bedenken dat ik aan m'n computer de laatste tijd heb veranderd:
- GPU + memory van mijn Hercules ATi Radeon 9700 op default gezet.
- P4 2.66 GHz CPU teruggeclocked van 3.15 GHz naar 2.9 Ghz
- Nimo codec pack en Kazaa-lite codec packs geinstalleerd + BSplayer
Verder kan ik niets bedenken...
Alvast bedankt trouwens
Om een of andere rare reden heb ik het deze keer nog veel erger. DVD programmas crashen of geven RGB geblokte static in plaats van video waarbij af en toe wat geluid te horen is.
(een voorbeeld van een anders erg mooie dvd

De AGP/PCI heb ik verder nooit weer verhoogd en na deze weer op 67/33 te zetten kreeg ik niet eens meer static maar alleen crashes.
Het volgende is het enige relevante wat ik kan bedenken dat ik aan m'n computer de laatste tijd heb veranderd:
- GPU + memory van mijn Hercules ATi Radeon 9700 op default gezet.
- P4 2.66 GHz CPU teruggeclocked van 3.15 GHz naar 2.9 Ghz
- Nimo codec pack en Kazaa-lite codec packs geinstalleerd + BSplayer
Verder kan ik niets bedenken...
Alvast bedankt trouwens