Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

drome sterk genoeg om door een aopen hq08 heen te komen!?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• IceQb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11 17:54
Ik heb hier een Aopen HQ-08 staan, en ben van plan een raam erin te zagen. Nou kan ik van een vriend een dremel lenen, maar ik geloof er echt niks van dat dat ding door de zijkant heen komt.... Dat staal is echt vreselijk sterk. Iemand hier ervaring mee?

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11 13:44

t3q

Say yes to teq

Zaagje veranderen ?

Life goes as it goes.

• IceQb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11 17:54
sorry verkeerde, hij moet bij casemodding staan... vroeger waren die topics (overclocking + casemodding) 1, maar ik zie dat ze ze hebben opgesplitst. Kan een mod ff topic verplaatsen?
anyway, on topic:
t3q ik heb geen idee wat je probeert te zeggen, kan je ff uitleggen plz?

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:12

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

kom je echt wel door hoor, blowholes maken in mijn hq08 ging vrij gemakkelijk met mijn dremelkloon met de bijgeleverde zaagjes

[specs]

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Met het juiste opzetstukje (zaagje dus, zoals t3q dat noemt) kom je er echt wel doorheen. Reken er wel op dat je voor een raam meerdere 'freesjes'/opzetstukjes kwijt bent, het slijt inderdaad wel hard.

Ik zou zeggen: probeer het uit..

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11 21:35

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
diamanten slijpschijf.. het duurt ff, en kost een paar schijfjes maar dan ben je er wel doorheen ja, het is maar 3mm staal :P

ik had de mijne gezaagd met een decoupeerzaag.. gaat een factor 10 sneller ;)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Mijn HX-08 (vrijwel identiek aan de HQ-08) vond het ook niet erg toen ik mijn Dremel erop zette. Ik had in no-time een gat in mijn zijpaneel en die ranzige roosters aan de achterkant had ik er in een paar tellen uit. Met een Dremel zou het dus wel lukken. :)

Niet alleen met een Dremel gaat het maat ook met alle kloontjes, er is niet zoveel voor nodig hoor. Wel even om de gezichts en gehoorbescherming denken want als zo'n schijfje breekt en het komt in jouw oog dan ben je zuur.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10 19:58
Ener-G schreef op 25 June 2003 @ 18:12:
diamanten slijpschijf.. het duurt ff, en kost een paar schijfjes maar dan ben je er wel doorheen ja, het is maar 3mm staal :P

ik had de mijne gezaagd met een decoupeerzaag.. gaat een factor 10 sneller ;)
idd en daarna afwerken met de dremel (mooi schuren enz)

kan je beter aan beginnen....

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Move DOC > CME

LinkedIn
Instagram

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-11 21:08

w00Dy

Make soap, not war

ik heb hier ook een HQ08 en een aldi-dremel. Gewoon het kleine slijpschijfje nemen en slijpen maar.

Verwijderd

Hier een Window-Guide uit de CME-Faq. Sommige mensen zweren bij dremel, ik doe het altijd met een decoupeerzaag met een fijn metaalzaagje.

Of wat jij wilt wel werkt? Daar kunnen we lang en kort over zijn (er zijn goede en slechte dremelaars en duizenden opzetstukjes), maar het eind van het verhaal is toch dat alleen de praktijk een definitieve uitslag kan geven, dus ga (op je gemak en veilig) snel aan de slag ;)

Zie ook: GoT-search: window dremel decoupeer
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.