Toon posts:

[Spam Inspector] Problemen !!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er hier iemand ervaring met Spam Inspector ?

Ik zit namelijk met het volgende probleem.

Na installatie van die software was ik zeer tevreden, aangezien mijn SPAMmails geblokkeerd werden. Na een tijdje kreeg ik echter te horen dat er een aantal mensen mails zaten te sturen, maar dat hier niets meer doorkwam ...

Nu un-install ik die software. Blijkt dat ik geen enkele mail meer binnenkrijg ...

HELP ! :'(

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

kloppen je pop3 en smtp instelingen nog wel ?

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
ja tuurlijk ... Alles werkte ...

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

spam inspector ken ik zelf niet maar ik weet wel dat dit soort mail controlerende proggies wel de neiging hebben om hier met hun vingers aan te zitten. en dan het verkeer via een tussenprogramatje te sturen.

deze kan dus veranderd zijn, aangezien het dus nu niet werkt, heb je het gecontroleerd ?

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
yep alles dubbelchecked and crosschecked ... Alles staat juist. Hij haalt de mails ok binnen (bezig met ontvangen van 1 van 6) bv, maar ik zie geen mails

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ok ... (weten nog niet wat voor email progie je gebruikt) maar staan er ergens rules aan dan ?

Iperf

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:58
Spaminspector maakt mail-rules aan, ook als je de software deinstalleert blijven die actief.
Knikker die maar eens weg, krijg je alles weer binnen.

Als ik een sugestie mag doen voor een vervanger van SI: POPfile.

Stukje uit de inleiding :
POPFile is an automatic mail classification tool. Once properly set up and trained, it will work in the background of your computer, scanning mail as it arrives and filing it however you wish. You can give it a simple job, like separating out junk e-mail, or a complicated one - like filing mail into a dozen folders. Think of it as a personal assistant for your inbox.
Pagina: 1