(Heel verhaal getyped, krijg ik een "page not found", als ik op verzenden druk
)
Ik heb een Nokia3650 en een usb bluetooth kaartje.
Mijn computer ziet mijn telefoon, en mijn telefoon ziet mijn computer.
Op mijn telefoon kan ik bij een plaatje kiezen voor verzenden via bluetooth, dan kan ik hem naar mijn pc sturen, dit werkt correct.
Maar nu wil ik graag alle 60 foto's die ik heb gemaakt versturen, maar dit gaat nogal onhandig als ik dat elke keer stuk voor stuk moet doen.
Ik kan niet de harde schijf bekijken van mijn telefoon, want hier zie ik niks:

Verder staat bij mijn netwerkverbindingen de error:
"Netwerkkabel is niet aangesloten"

Verder staat dit icoontje rechtsonder in beeld, en als ik erop dubbelklik kom ik bij dit menu, waar ik alles maar heb aangevinkt:

De hardware eigenschappen laten wel zien dat het appraat correct is geinstalleerd..
Weet iemand of het mogelijk is om op de harde schijf van die telefoon te komen, en zo ja.. hoe?
Ik heb een Nokia3650 en een usb bluetooth kaartje.
Mijn computer ziet mijn telefoon, en mijn telefoon ziet mijn computer.
Op mijn telefoon kan ik bij een plaatje kiezen voor verzenden via bluetooth, dan kan ik hem naar mijn pc sturen, dit werkt correct.
Maar nu wil ik graag alle 60 foto's die ik heb gemaakt versturen, maar dit gaat nogal onhandig als ik dat elke keer stuk voor stuk moet doen.
Ik kan niet de harde schijf bekijken van mijn telefoon, want hier zie ik niks:

Verder staat bij mijn netwerkverbindingen de error:
"Netwerkkabel is niet aangesloten"

Verder staat dit icoontje rechtsonder in beeld, en als ik erop dubbelklik kom ik bij dit menu, waar ik alles maar heb aangevinkt:

De hardware eigenschappen laten wel zien dat het appraat correct is geinstalleerd..
Weet iemand of het mogelijk is om op de harde schijf van die telefoon te komen, en zo ja.. hoe?