Ik moet windows xp opnieuw installeren op mijn pc, maar het starten van de installatie duurt al erg lang, installate blijft tussendoor hangen, na resetten van de pc gaat ie weer verder, gekomen tot het moment dat de pc opnieuw op moest gaan starten kreeg ik de volgende melding: STOP: c0000221 {onjuiste configuratie} Kopie wldap32.dll is mogelijk beschadigd. De controlesom van de header komt niet overeen met de berekende controlesom.
Ik heb een legale XP home bij mijn PC: Pentium III mobo, 866 Ghz processor.
De reden waarom ik windows er opnieuw op moest zetten is dat hij tijdens het opstarten geen schijf of cd rom herkende en er NONE neerzette, na een paar keer rebooten deed hij het dan wel weer.
Weet iemand wat het probleem kan zijn?
Ik heb al gezocht op Google en hier, maar kan er eigenlijk nix relevants of begrijpelijks over vinden.
Is er iets kapot in mijn pc?
Ik heb een legale XP home bij mijn PC: Pentium III mobo, 866 Ghz processor.
De reden waarom ik windows er opnieuw op moest zetten is dat hij tijdens het opstarten geen schijf of cd rom herkende en er NONE neerzette, na een paar keer rebooten deed hij het dan wel weer.
Weet iemand wat het probleem kan zijn?
Ik heb al gezocht op Google en hier, maar kan er eigenlijk nix relevants of begrijpelijks over vinden.
Is er iets kapot in mijn pc?