Toon posts:

Helft e-mail weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag m'n pc geformateerd. Voordat ik d'r mee begon heb ik alle e-mailberichten geexportteerd naar een .PST bestand. Alles ging perfect hierbij maar toen ik ze net weer importteerde bleek de helft weg te zijn. Weet iemand of er dat deze misschien verborgen of zoiets zijn. Of dat ik gewoon de L*L ben (zaten nml nog wawt belangrijke mails bij :S)

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:08

samo

yo/wassup

stonden deze emails in de zelfde map in outlook? heb je wel adressen of andere mappen?
welke versie van outlook heb je?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

Topicstarter
het was outlook express 6.0 toen heb ik die berichten geexportteerd naar Outlook 2000 en daarna als .PST bestand opgeslagen (In Outlook zaten alle adressen er nog in). De rest van de mappen heb idd wel.

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:48
outlook expres had je beter gewoon je directory kunnen kopieren van je profiel.
Heb je niet een view filter er overheen staan?
Weet je zeker dat alles in outlook 2000 aanwezig was toen je formateerde?

Verwijderd

Topicstarter
Ja
PROnline schreef op 25 June 2003 @ 16:20:
outlook expres had je beter gewoon je directory kunnen kopieren van je profiel.
Heb je niet een view filter er overheen staan?
Weet je zeker dat alles in outlook 2000 aanwezig was toen je formateerde?

• Steephh
  • Laatst online: 06-09 09:45
Het is een beetje onhandig om alles te exporteren en weer terug te zetten. Wat ik altijd doe is adresboek exporteren naar bestand met gescheiden komma's, en naar de map (van m'n profiel) Je kan dit in outlook express zien, door naar extra, opties, onderhoud, en dan op archiefmap te klikken. Dan kopiëer je de hele map naar een cd, of naar een andere computer in je netwerk, en als je windows weer hebt geïnstalleerd, zet je alles weer terug.

_@/'

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 20:51

DaRoot

Some say...

Svzje schreef op 25 June 2003 @ 20:16:
Het is een beetje onhandig om alles te exporteren en weer terug te zetten. Wat ik altijd doe is adresboek exporteren naar bestand met gescheiden komma's, en naar de map (van m'n profiel) Je kan dit in outlook express zien, door naar extra, opties, onderhoud, en dan op archiefmap te klikken. Dan kopiëer je de hele map naar een cd, of naar een andere computer in je netwerk, en als je windows weer hebt geïnstalleerd, zet je alles weer terug.
Hij heeft het over de emailberichten, niet over zijn adresboek.
Wat de topicstarter heeft geprobeerd, zou normaal gesproken gewoon goed moeten gaan. Misschien zijn er enkele mails ge-archiveerd?

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Verwijderd

Topicstarter
DaRoot schreef op 25 juni 2003 @ 20:19:
[...]

Hij heeft het over de emailberichten, niet over zijn adresboek.
Wat de topicstarter heeft geprobeerd, zou normaal gesproken gewoon goed moeten gaan. Misschien zijn er enkele mails ge-archiveerd?
En zou ik die dan ook nog ergens in dat .PST bestand kunnen vinden "de gearchiveerde Bestanden) of is het hopeloos :'(

Of misschien zichtbaar kunnen maken.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2003 13:52 ]

Verwijderd

voor de duidelijkheid: heb je het nu over adresboek? of over email?
had je toevallig dubbele folders? of heb je niet per ongeluk eerst gearchiveerd?

Verwijderd

heb je niet toevallig per ongeluk 2 .pst's gemaakt? zoek ff op de datum van .pst file anders.

sorry, te snel geklikt ..

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2003 14:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 13:59:
voor de duidelijkheid: heb je het nu over adresboek? of over email?
had je toevallig dubbele folders? of heb je niet per ongeluk eerst gearchiveerd?
het gaat over de e-mail (het adresboek had ik in een WAB file). En ik had geen dubbele folders en voor zover ik weet niet gearchiveerd.

• samo
  • Laatst online: 09:08

samo

yo/wassup

is er iets kenmerkend aan de emails die je kwijt bent?
(allemaal van 1 afzender, in 1 map, vanaf een datum?)
of zijn het er maar een paar?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

Topicstarter
Nou ze zijn allemaal in postvak IN van feb en mrt. Maar deze zijn niet volledig.

De hele map verzonden en verwijderde items ook van feb en mrt is wel compleet

• akoster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 11:36
misschien gaf outlook express tijdens het experteren een foutmelding die achter een ander venster verborgen was, zodat niet alles ge-experorteerd is ?

I can see clearly now, the brain is gone...

Pagina: 1