[Trillian] Pro 2 features en discussie

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.933 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
Icons is bij mij ook een ramp
ik moet users deleten en opnieuw toevoegen om hun icon te zien en ik zie ze dan alleen in chatwindow. mouseover op naam laat daarna een lege ruimte zien waar icoon hoort :(
mijn icoon wordt door niemand gezien, alleen zwart plaatje
misschien wordt hij wel te donker gemaakt :?

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Tonton schreef op 19 September 2003 @ 10:59:
Icons is bij mij ook een ramp
ik moet users deleten en opnieuw toevoegen om hun icon te zien en ik zie ze dan alleen in chatwindow. mouseover op naam laat daarna een lege ruimte zien waar icoon hoort :(
mijn icoon wordt door niemand gezien, alleen zwart plaatje
misschien wordt hij wel te donker gemaakt :?
Als je dus geen plaatje ziet, moet je het contact idd verwijderen en weer toevoegen. (Bij sommige mensen verschijnt het icon echter wel, zonder verwijderen en weer toevoegen...)

Dat zwarte plaatje + dat je een leegte ruimte ziet waar een plaatje hoort, komt ws door je kleurinstellingen. Zet de kleurdiepte eens op 32-bits. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:10
Remi schreef op 18 September 2003 @ 20:30:
Ik heb er ook last van dat berichten plotseling niet meer overkomen. Dan moet ik Trillian ff rebooten en werkt het weer.
Dat heb ik ook, Zowel als ik stuur naar iemand als iemand stuurd naar mij.

Dat is echt vervelend, vooral omdat je geen melding krijgt dat ze niet aankomen ofzo.

Ook irri is dat de plaatjes niet lekker verversen als iemand van 'away' weer terug komt naar 'online'.

Hoop dat er snel 2.1 uitkomt :Z

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
SiHiDa schreef op 19 september 2003 @ 13:04:
[...]

Dat zwarte plaatje + dat je een leegte ruimte ziet waar een plaatje hoort, komt ws door je kleurinstellingen. Zet de kleurdiepte eens op 32-bits. :)
HELD!
op werk stond hij idd op 16bit
pfff kan ik eindelijk weer werken :P

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het trouwens mogelijk is om webcam en microfoon te gebruiken met trillian pro 2.0?
Heb deze net gekocht in de veronderstelling dat dat allemaal wel kon, maar ik zie nergens deze opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Nope, zit er niet in. Mogelijk komen daar plugins voor, maar voorlopig kan het iig niet.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
Verwijderd schreef op 19 september 2003 @ 16:28:
Weet iemand of het trouwens mogelijk is om webcam en microfoon te gebruiken met trillian pro 2.0?
Heb deze net gekocht in de veronderstelling dat dat allemaal wel kon, maar ik zie nergens deze opties
Ik zag in de changelog dat er inbound webcam support voor MSN was. Ik veronderstel daaronder dat je de webcam van een ander kan zien, maar omgekeerd niet. Nu heb ik dat ff getest met een aantal mensen, maar van geen één zie ik beeld verschijnen. Of betekent inbound iets heel anders? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Tonton schreef op 19 September 2003 @ 14:18:
[...]

HELD!
op werk stond hij idd op 16bit
pfff kan ik eindelijk weer werken :P
Had het draadje gelezen, dan had je het onderstaande al ontdekt:
pven schreef op 13 september 2003 @ 23:28:
Ik heb een workaround gevonden: zet je kleuren op 32bits, speel wat met clear icon en zet hetzelfde icon opnieuw en het zou goed moeten gaan.

Ik heb er een bug-melding van gedaan, want ik kon geen bug vinden die hieraan voldeed.
O-)
Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 16:28:
Volgens mij kan dat via MSN ... Toch? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Crysania
  • Laatst online: 10:55
buddy icons is echt een ramp.

elke keer als ik hem verander kan ik niet meer chatten, en moet ik trillian restarten.

ook van skin verwisselen sucks nogal. dan vraagt ie of hij trillian mag herstarten en loopt hij vast en genereerd een error

voor de rest, weinig toevoeging op 1.0 moet ik zeggen.

• Da_Hardest
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-08 22:00

Da_Hardest

-= BrainB0ne =-

THE_CR0SS schreef op 20 September 2003 @ 15:41:

elke keer als ik hem verander kan ik niet meer chatten, en moet ik trillian restarten.

ook van skin verwisselen sucks nogal. dan vraagt ie of hij trillian mag herstarten en loopt hij vast en genereerd een error

zelfde probleem hier bij wisselen buddy icon 8)7

• SiHiDa
THE_CR0SS schreef op 20 september 2003 @ 15:41:

Bij mij werkt het wisselen van de buddy icons perfect, tenzij ik op 'Apply' click... :X

Verwijderd

Hoe haal je dat envelopje weg bij msn?

Ik bedoel niet met "clear mail notification" maar dat je dat nooit meer ziet.
Was met 1.0 wel weg maar weet niet meer precies hoe ik dat had gedaan.

• Casteloni
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 11:07
Als je op apply drukt en daarna opeens niet meer kan chatten en nieuwe chat vensters kan openen is een bug. Ik weet niet of dit met de legale versie ook zo is. De enige oplossing is gewoon niet op apply druk, maar op OK. Mocht je toch op apply drukken moet je Trillian inderdaad even opnieuw opstarten.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:54
Verwijderd schreef op 20 September 2003 @ 19:30:
Hoe haal je dat envelopje weg bij msn?

Ik bedoel niet met "clear mail notification" maar dat je dat nooit meer ziet.
Was met 1.0 wel weg maar weet niet meer precies hoe ik dat had gedaan.
Klikken op MSN account, Acount Preferences, Miscellaneous, Alert me when new mail arrives for this account :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Dan krijg je geen popup meer onder in je scherm.
ik bedoel dat je status gewoon zichtbaar blijft.
Dat deze niet veranderd in een envelopje.

• Xander
Verwijderd schreef op 20 September 2003 @ 21:03:
Dan krijg je geen popup meer onder in je scherm.
ik bedoel dat je status gewoon zichtbaar blijft.
Dat deze niet veranderd in een envelopje.
Dat krijg ik met Trilian Pro 1 ook niet voor elkaar hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 21:43
Weet iemand of er al een update onderweg is? Er zijn toch heel wat problemen.
Vandaag crashte m'n Trillian 2.0 Pro opeens als hij wilde connecten naar Yahoo. Gelukkig zijn ze er al mee bezig bij de makers van Trillian. Ik gebruik het alleen maar om te kijken of ik mail heb, maar toch. Waar die bug opeens vandaan komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Crashen doet ie bij mij niet, maar hij zegt vandaag wel dat m'n password van Yahoo niet klopt, "click here to reset it".

Die buddy icons zijn wel een ramp, dat werkt voor geen meter. Dat moeten ze echt snel fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

ernstblaauw> ze zijn nue bezig met de Free Version up te daten, denk dat dat even prioriteit heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
DarkX schreef op 26 september 2003 @ 13:02:
ernstblaauw> ze zijn nue bezig met de Free Version up te daten, denk dat dat even prioriteit heeft.
Heb jij op die link geklikt? Daar staat toch "We are working on a fix for this problem."? Dan denk ik dat de betalende users toch echt prioriteit krijgen bij bugs van deze grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
TripleM schreef op 26 September 2003 @ 12:47:
Crashen doet ie bij mij niet, maar hij zegt vandaag wel dat m'n password van Yahoo niet klopt, "click here to reset it".

Die buddy icons zijn wel een ramp, dat werkt voor geen meter. Dat moeten ze echt snel fixen.
Hmmz, idd:
[16:04:13] *** Creating connection "xanderh2003"
[16:04:14] *** Error logging into Yahoo! Messenger: Invalid password.
:/

Naja, wachten op de fix dan maar :)

[ Voor 4% gewijzigd door Xander op 26-09-2003 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Lezen jullie het forum van Trillian wel eens, of is dat niet te benaderen als je geen legale versie hebt? :X Daar staat namelijk letterlijk beschreven hoe je dat Yahoo-probleem TIJDELIJK uit de wereld kan helpen:
If you cannot get into Trillian to shut off Yahoo autoconnect, you can edit your Yahoo.ini file. Here is how:

Click Start -> Run, then type:

notepad c:\program files\ trillian\users\default\yahoo.ini (take the space out of the \ trillian\ part)

If the file does not load, open Windows Explorer and find your Documents and Settings directory, then your name, then the Trillian directory. There should be a Yahoo.ini file in there.

Change the line that says auto connect=1 so that it reads auto connect=0. If you are using more than one Yahoo connection, change the line for each connection.

Now save the file and reload Trillian. We are working on a fix for this problem. This will not allow you to log into Yahoo but it should stop the crashing problem.
Alhoewel: dit voorkomt gewoon dat je een Yahoo-verbinding krijgt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Laatst online: 25-09 15:52

ralfbosz

xm create bosz -c

TripleM schreef op 26 september 2003 @ 12:47:

Als je nou even naar Yahoo! gaat en je ww reset en deze dan in Trillian invoert, dan zal je Trillian heerlijk op zijn bek gaan.

Trouwens net als GAIM, welke ook staakt met werken na een mislukte connect met Yahoo!. Wachten op Trillian 2.01 dus (en een nieuwere GAIM).

edit:

GAIM had een nog niet helemaal werkende fix:

You may have noticed that Yahoo has ceased working. The fix in 0.69 (of which (slightly broken) source packages are currently available) was not adaquate. We're working on the new authentication method now; hopefully it will be cracked soon.

Trillian show us the way !!!

[ Voor 24% gewijzigd door ralfbosz op 26-09-2003 23:50 ]

rm -r *

• TripleM
ralfbosz schreef op 26 september 2003 @ 23:49:
Als je nou even naar Yahoo! gaat en je ww reset en deze dan in Trillian invoert, dan zal je Trillian heerlijk op zijn bek gaan.
Was niet nodig, ik startte Trillian zojuist en hij sloot meteen weer af, tot ik de yahoo.ini aangepast had. Naja, ik gebruik het gelukkig nauwelijks, het zou erger zijn als er iets was met ICQ of MSN.

• Speedener
Ik heb regelmatig dat ik na een tijdje trillian gewoon gedraait te hebben dat ik niemand meer in mijn lijst kan aanklikken om mee te chatten.

Pas als ik trillian opnieuw opstart kan ik weer wat. Iemand een idee?

• Xander
pven schreef op 26 september 2003 @ 23:25:
Lezen jullie het forum van Trillian wel eens, of is dat niet te benaderen als je geen legale versie hebt? :X Daar staat namelijk letterlijk beschreven hoe je dat Yahoo-probleem TIJDELIJK uit de wereld kan helpen:

[...]

Alhoewel: dit voorkomt gewoon dat je een Yahoo-verbinding krijgt. :?
Ja, dat heb ik gelezen.

En dat voorkomt inderdaad heel leuk dat je niet kunt connecten, je stelt Trillian gewoon in om _NIET_ te connecten.

Als trillian dus crasht is dat een makkelijke manier om te zorgen dat je Trillian op yahoo na wel goed kunt gebruiken, maar als yahoo alleen een melding geeft dat je wachtwoord verkeerd is, lijkt me dit niet noodzakelijk om te doen....

• pven
  • Niet online
Zojuist gelezen in het member-deel van Trillian:
Trillian Pro 2.0 Yahoo Patch Beta 1 (9/26/03)

A beta version of a patch to fix the recent Yahoo! connectivity issue is now available for Trillian Pro 2.0 users (available on the right hand portion of this page). Please test this patch and let us know if you experience difficulty; this patch may not work for all users. We will issue final patches for 2.0, 1.0 and .74 as soon as we're confident everything is functioning 100%.
Hmz, na het installeren van deze patch krijg ik de melding dat het wachtwoord niet klopt. Ik moet nu weg, dus ik kijk er straks verder na. :)

Nog ff snel: ondanks die foutmelding over het wachtwoord, lijkt Yahoo wel goed te werken. :?

[ Voor 24% gewijzigd door pven op 27-09-2003 09:17 ]

• Pred
  • Laatst online: 25-09 11:45
Speedener schreef op 27 September 2003 @ 08:23:
Ik heb regelmatig dat ik na een tijdje trillian gewoon gedraait te hebben dat ik niemand meer in mijn lijst kan aanklikken om mee te chatten.

Pas als ik trillian opnieuw opstart kan ik weer wat. Iemand een idee?
Misschien omdat je op apply hebt geclickt en de minder legale versie gebruikt? Dan krijg je dat ja!! Da's irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Hebben weer mensen problemen met toevoegen van contacten op MSN? Ik heb 140 contacten (150 is het max geloof ik?) en als ik iemand toevoeg komt die wel in mijn lijst te staan als e-mail adres, maar niet als 'buddy' en sowieso altijd offline.

Ik weet dat mensen die je verwijdert toch ergens bewaard blijven, heeft dat er iets mee te maken? Of hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
  • Laatst online: 08-09 23:18

djc

Ik heb vandaag een paar keer meegemaakt dat Trillian opeens heel veel CPU-tijd ging gebruiken (tot op 98% van mijn Athlon XP 2400+)... Zijn er meer mensen die hier problemen mee gehad hebben? Ik vond het nogal vreemd, nog nooit eerder zoiets meegemaakt bij Trillian.

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Manuzhai schreef op 10 October 2003 @ 01:39:
Ik heb vandaag een paar keer meegemaakt dat Trillian opeens heel veel CPU-tijd ging gebruiken (tot op 98% van mijn Athlon XP 2400+)... Zijn er meer mensen die hier problemen mee gehad hebben? Ik vond het nogal vreemd, nog nooit eerder zoiets meegemaakt bij Trillian.
Ik ook, dan sluit ik Trillian en start het maar weer op. Het is vooral het welcome en het afsluit scherm hier waar die blijft hangen...

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
  • Laatst online: 08-09 23:18

djc

Royz schreef op 10 October 2003 @ 01:52:
Ik ook, dan sluit ik Trillian en start het maar weer op. Het is vooral het welcome en het afsluit scherm hier waar die blijft hangen...
Bij mij gebeurt het gewoon zomaar, ik weet niet eens of-ie echt hangt, maar het hele CPU-gebruik gaat helemaal los, terwijl ie gewoon idlet (of wellicht ben ik een beetje aan het chatten, maar niets raars).

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
Ik vind het jammer/vervelend/irritant dat de MSN groepen niet mee geladen worden. in tegen stelling tot de ICQ groepen.

Is daar een oplossing voor?

[ Voor 12% gewijzigd door Speedener op 23-10-2003 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
  • Laatst online: 26-09 23:14
Heeft er iemand een idee hoe ik door mijn status op away te zetten niet een auto-response message kan geven, maar mijn msn-naam te veranderen?

Heb wat zitten spelen met events, maar naam veranderen lijkt nog niet te lukken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
Kiff schreef op 30 oktober 2003 @ 22:16:
Heeft er iemand een idee hoe ik door mijn status op away te zetten niet een auto-response message kan geven, maar mijn msn-naam te veranderen?

Heb wat zitten spelen met events, maar naam veranderen lijkt nog niet te lukken. :(
Kan helaas niet.

Ik heb zelf proberen uit te vinden of je via de SDK je MSN Display Name kan veranderen, maar ook dat is onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Ik heb zojuist Trillian 2.01 Pro gedownload, de irri bug als er op apply klikte is er in ieder geval uit. Verder moet ik nog even testen. :)

Hieronder vindt je de changelog:

Version 2.01 Pro October XX, 2003
--------------------------------------------
* Feature: Option to remove the 'last message received'
* Feature: PNG should stretch with transparency
* Feature: Fade switchers on change
* Feature: Option to auto-size the tooltip icon in list

* Fixed: IRC status windows should save their preferences (such as mute, etc)
* Fixed: Skin change notification is fixed for tsz files that are clicked
* Fixed: PNG in 16-bit mode
* Fixed: Contact wizard not showing correctly in title area
* Fixed: No way to quickly click the font size up button
* Fixed: Sound is now filled with the filename on modify
* Fixed: Edit box - click on it and may lose bold/italics
* Fixed: Remove accept buddy icon dialog from everywhere
* Fixed: Ctrl-c after select kills clipboard
* Fixed: Some PNG pictures not showing correctly
* Fixed: Alt+tab fixed for containers..finally (íó íàêîíåö-òî, çàæäàëèñü)
* Fixed: Issue with language files and multiple integer based variables ýòî ÷î çà õåðíÿ, à äå unicode ...
* Fixed: Copy a link on irc and paste, text afterwards will be blue
* Fixed: Write out xml on right click->remove
* Fixed: Some Animated GIFs don't work

* Change: Links open in new browser is now on by default

* SDK: Connection id is not used when medium == all for contactlistenumerate
* SDK: Messages on IRC are now broadcasted correctly for incoming/outgoing
* SDK: On messageupdate, display name may not update correctly in window
* SDK: events_editActionDestory should be called earlier than just when exiting
* SDK: Two plugins can now register for contact tooltips

* MSN: don't update iconholder with mail icon if mail alerts are off.
* MSN: new file transfer mechanism for sending. should improve reliability of FTs by leaps and bounds.
* MSN: properly parse cancelled incoming FTs from MSN6
* MSN: crash with inbound FTs
* MSN: don't use preconfig for WinInet calls when no proxy selected
* MSN: try feeding WinInet smarter socks configurations.

* AIM: fixed bugs with buddy icons.
* AIM: FT resume
* AIM: sending files to AIM clients was resulting in a file time of something in the 60s/70s.
* AIM: FT proxying
* AIM: fixed echo message for dice rolling
* AIM: alert user when maximum buddy list length reached.
* AIM: wasn't properly resetting mail counter after mail checked.
* AIM: fixed bugs showing mobile icon w/IM forwarding

* YAHOO: double clicking mail account in contact list wasn't following new auto-open prefs
* YAHOO: support viewing and setting of idle times.
* YAHOO: fixed a potential FT bug/crash.
* YAHOO: FT icon wasn't showing up in whistler skin on right click menu.
* YAHOO: fixed character set issues.
* YAHOO: new authentication schemes
* YAHOO: fixed auto-reconnect not working when inet is dropped
* YAHOO: use scs.msg.yahoo.com
* YAHOO: bugs with conferences fixed (invites not going out right, joins not going out right)

* ICQ: invisibility per user was incorrectly setting block icons and ignoring status events.
* ICQ: fixed invisible to user/visible to user dialog with sections

* MSN/YHOO: create .html files instead of .htm files for mail checking

* AIM/ICQ: show away messages in tooltip

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Hmm, is dat gezeik met die icons hierin opgelost? Zie iig dat de filetransfer gefixed is _o_

* DarkX gaat snel downen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ter info: versie 2.01 is nog niet officieus uit, dit is nog een ßeta.
DarkX schreef op 30 oktober 2003 @ 23:34:
Hmm, is dat gezeik met die icons hierin opgelost?
* DarkX gaat snel downen :)
Denk het wel:
(Ik kan het nog niet testen; downloaden gaat maar op 30kb / sec.)

Ook wel handig om ff te weten:
This is the last build we'll be offering to our original (September 2002, Pro 1.0) subscribers for free, besides any patches or other necessary upgrades moving forward. To clarify, as a token of our appreciation for everyone's patience, we made sure that Pro 2.0 was available for all members. Pro 2.01 follows this thread, as our mindset was to fix as many bugs as we could and get everyone settled. As Pro 2.1 and beyond will represent new code and new features, those of you with expired memberships will have to renew to download it.
K*T: ik heb net geupgrade; op het moment dat T! start, volgt er een 'fatal exception' ... :( ... Ik ga nu maffen; morgen kijk ik of het na een reboot wel goed werkt (daar hadden de ßeta's ook last van).

[ Voor 125% gewijzigd door pven op 31-10-2003 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Na een herstart werkt Trillian weer als vanouds! (Dus goed :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
ICQ doet hier al een paar dagen moeilijk:
[12-November-2003 18:02] *** Lost connection to network (Error Code: 10054).
[12-November-2003 18:02] *** Reconnecting to ICQ as "336986".
[12-November-2003 18:02] *** Will attempt 10 connections with 60 second intervals.
[12-November-2003 18:02] *** Connecting to ICQ as "336986", attempt #1.
[12-November-2003 18:02] *** Error logging into ICQ: You are attempting to sign on again too soon. Please wait ~15 minutes and try again! Do not login during this period or it will only extend itself.
Hebben meer mensen hier last van? :?

(Dit gaat uiteraard om ICQ vanuit Trillian. ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
Manuzhai schreef op 10 oktober 2003 @ 10:45:
[...]
Bij mij gebeurt het gewoon zomaar, ik weet niet eens of-ie echt hangt, maar het hele CPU-gebruik gaat helemaal los, terwijl ie gewoon idlet (of wellicht ben ik een beetje aan het chatten, maar niets raars).
Ja ik heb dat ook. Erg irritant! Het is niet echt relaxed om na een nacht waarin je computer staat te kraken om een AVI naar DivX om te zetten, de volgende ochtend te ontdekken dat er helemaal geen schot in zit omdat Trillain aan stond en een beetje zat te buggen...

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 23:03
ernstblaauw schreef op 12 november 2003 @ 23:08:
[...]

Ja ik heb dat ook. Erg irritant! Het is niet echt relaxed om na een nacht waarin je computer staat te kraken om een AVI naar DivX om te zetten, de volgende ochtend te ontdekken dat er helemaal geen schot in zit omdat Trillain aan stond en een beetje zat te buggen...
Hier heb ik dat tijdens het chatten. Ineens schiet het cpu gebruik naar 99/100%. Maar het is ook ineens weer weg. Zeer irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
Probeer de nieuwe versie eens, daarbij was het voor mijn kameraad opgelost.

Ik heb dan weer een nieuw probleem gekregen: alle msn transfers blijken op 100% gewoon ineens compleet verdwenen. Nergens maar dan ook nergens meer op mijn pc te vinden! Iemand een idee? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Kiff schreef op 24 november 2003 @ 20:33:

Ik heb dan weer een nieuw probleem gekregen: alle msn transfers blijken op 100% gewoon ineens compleet verdwenen. Nergens maar dan ook nergens meer op mijn pc te vinden! Iemand een idee? :?
Volgens mij zou dat in versie 2.01 opgelost moeten zijn. Welke versie heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
Kiff schreef op 24 november 2003 @ 20:33:

JA! Dat had ik ook met Trillian Pro 2.01 beta 1. Vanmiddag heb ik beta 2 geinstalleerd en daarin is het gefixt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Pred schreef op 25 november 2003 @ 17:39:
[...]

JA! Dat had ik ook met Trillian Pro 2.01 beta 1. Vanmiddag heb ik beta 2 geinstalleerd en daarin is het gefixt!
Versie 2.01 beta 2 bestaat volgens de site (nog) niet ... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-09 16:49
pven schreef op 25 november 2003 @ 21:56:
[...]

Versie 2.01 beta 2 bestaat volgens de site (nog) niet ... :?
BETA DOWNLOADS

Beta versions are available for download and testing, but not officially supported.
Download Trillian Pro 2.01 Beta 2
------------------

www.trillian.cc, dan member login, daarna aan de rechterkant staat het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
Heeft iemand misschien al last gehad van de volgende 'bug' indien het een bug is tenminste, maar het is alleszins vrij irritant.

Ik gebruik dus Trillian Pro v2.01 beta2 en iemand op mijn lijst gebruikt MSN 6.1. Ik start een conversatie met die persoon, allemaal goed en wel.
Maar ik laat dus nagenoeg altijd mijn venster open terwijl die andere gebruiker misschien om de haverklap zijn venster sluit.
Dit heeft als gevolg dat wanneer ik verder begin te typen in mijn reeds geopend venster dat die berichten NIET meer aankomen bij die andere gebruiker omdat hij zijn venster heeft afgesloten ofzo.
Dus totdat ik ook het venster afsluit en een nieuwe chat initialiseer met die gebruiker komen mijn berichten blijkbaar niet aan.

Is dit een bekende bug? Of heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ter info: Trillian 2.01 beta4 is inmiddels uit; deze lijkt sneller op te starten en stabieler te zijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
En beta5 is uit ... Ik heb geen idee wat er aan veranderd is; het lijkt even stabiel als beta4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
Ik ga hem zo even proberen want beta4 crashte bij mij zodra ik een bericht wou verzenden.

*edit* Helaas net hetzelfde probleem. Hij start goed op en connect op icq en msn, maar als ik iets wil versturen zegt hij "Crash detected, trillian will now shut down." Waarna hij gewoon vasthangt.

[ Voor 54% gewijzigd door Kiff op 22-12-2003 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Met Trillian 2.0 pro kan ik niet op MSN komen, hij zegt dan dit:

[17:21:24] *** Creating connection "xxxxx"
[17:21:31] *** Error while connecting (Error Code: 12037). Disconnecting.

Updaten naar Trillian 2.01 beta5 werkt ook niet, dan zegt ie dit:

[17:20:42] *** Creating connection "xxxxx"
[17:20:51] *** The SSL engine reported an invalid date comparison; please ensure that your system date is accurate and up-to-date.
[17:20:51] *** Error while connecting (Error Code: 12037). Disconnecting.

Zijn er anderen die dit probleem ook hebben? Firewall uitzetten hielp niet.

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
HyperMan schreef op 22 december 2003 @ 17:23:
Met Trillian 2.0 pro kan ik niet op MSN komen, hij zegt dan dit:

[17:21:24] *** Creating connection "xxxxx"
[17:21:31] *** Error while connecting (Error Code: 12037). Disconnecting.

Updaten naar Trillian 2.01 beta5 werkt ook niet, dan zegt ie dit:

[17:20:42] *** Creating connection "xxxxx"
[17:20:51] *** The SSL engine reported an invalid date comparison; please ensure that your system date is accurate and up-to-date.
[17:20:51] *** Error while connecting (Error Code: 12037). Disconnecting.

Zijn er anderen die dit probleem ook hebben? Firewall uitzetten hielp niet.
Nee, dit probleem heb ik niet, bij mij werkt 2.01b5 prima. Misschien helpt het om eerst Trillian te uninstallen, dan je hele Trillian map weg te gooien, en dan opnieuw te installeren.
Als dat niet lukt, dan kan je misschien ook nog de instellingen uit de user map van trillian weggooien, zodat ze opnieuw worden gecreeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Beide dingen had ik al geprobeerd

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
@ HyperMan : heb je deze bij Trillian-support gemeld? Dit is volgens mij toch een interessante uitdaging voor hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Zelf ben ik nooit zo'n fan geweest van Trillian. Op zich een fijn programma, alleen toch niet wat ik zoek in een chat client. Zelf vind ik toch MSN Messenger 6.1 veel fijner (ookal zijn de chat schermen een stuk lomper dan die van Trillian). Maar het fijne van MSN Messenger vind ik de mogelijkheid om Messenger Plus! te installeren, echt een heerlijk programma wat ook een aantal mogelijkheden biedt die Trillian ook heeft.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Godjira schreef op 22 december 2003 @ 21:23:
Zelf ben ik nooit zo'n fan geweest van Trillian. Op zich een fijn programma, alleen toch niet wat ik zoek in een chat client. Zelf vind ik toch MSN Messenger 6.1 veel fijner (ookal zijn de chat schermen een stuk lomper dan die van Trillian). Maar het fijne van MSN Messenger vind ik de mogelijkheid om Messenger Plus! te installeren, echt een heerlijk programma wat ook een aantal mogelijkheden biedt die Trillian ook heeft.
Als ik jou goed begrijpt vind je MSN beter als Trillian, omdat je met MSN Plus in MSN dezelfde opties kunt krijgen als in Trillian :? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

XanderH schreef op 22 december 2003 @ 22:28:
[...]

Als ik jou goed begrijpt vind je MSN beter als Trillian, omdat je met MSN Plus in MSN dezelfde opties kunt krijgen als in Trillian :? :|
Ik zei dat ik MSN Messenger gewoon fijner vind werken dan Trillian EN dat ik Plus goed genoeg vind met de opties die een beetje met Trillian overeen komen.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Godjira schreef op 22 december 2003 @ 22:48:
[...]

Ik zei dat ik MSN Messenger gewoon fijner vind werken dan Trillian EN dat ik Plus goed genoeg vind met de opties die een beetje met Trillian overeen komen.
Alleen vreemd dan dat je alleen maar 1 nadeel van MSN noemt (postvensters) maar geen voordelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Jammer dat ik hier zo weinig lees over http://brainbox.winbot.co.uk/trillperl/. Dan kan je zelf je trillian een beetje aanpassen aan de dingen die jij wil dat het kan. Door tijdsgebrek nog niet echt nuttige dingen mee kunnen maken, maar je kan bv een iets uitgebreidere away-msg late verschijnen (vb : met de username van de persoon die tegen je sprak etc ...) en zelf je trillian voor jou laten antwoorden als je weg bent.
Ook de plugins zijn zeker een pluspunt tov msn. En je gebruikt maar 1 prog voor meerdere chatclients (helaas gebruiken de meeste mensen enkel msn :( ...) Waar ik bv een bloedhekel aan heb bij msn is het feit dat wanneer een user offline is, je hem niet gauw een klein berichtje kan achterlaten zoals bij icq ..
Trillian kan imho alles wat msn kan, maar beter, maar omgekeerd is dit niet waar ?!

edit:

Ik wou niet gaan zeuren of trillian nou beter is dan msn, maar vooral de plugin/scripting kant van trillian eens bekijken, .. want ik heb de indruk dat er maar weinig gotters hier echt mee bezig zijn ?!

[ Voor 12% gewijzigd door Blizard op 23-12-2003 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:54

momania

iPhone 30! Bam!

Laten we het een beetje ontopic houden en dus over Trillian aub.
De discussie of msn of trillian nu beter/fijner is is vast al eens gevoerd en hoort anders niet in dit topic ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Niet online
Is er btw al iemand die één of andere manier gevonden heeft om tijdens het chatten je eigen buddynames te zien (die je zelf kan ingeven voor je buddy's) maar bovenaan in het chatwindow wil ik toch de Nick zien die de user momenteel heeft ?!
Ik heb een hekel aan die nicks als ze m'n window overspoelen, maar soms wil ik ze toch zien ?! ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Blizard schreef op 23 december 2003 @ 19:46:
Is er btw al iemand die één of andere manier gevonden heeft om tijdens het chatten je eigen buddynames te zien (die je zelf kan ingeven voor je buddy's) maar bovenaan in het chatwindow wil ik toch de Nick zien die de user momenteel heeft ?!
Ik heb een hekel aan die nicks als ze m'n window overspoelen, maar soms wil ik ze toch zien ?! ..
Nee, jammer genoeg niet. De manier die ik meestal gebruik als ik toch de nick wil zien is ff in een ander MSN window op invite te klikken, in het invite user venstertje staan wel de orginele nicks....

Handig is het niet overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Niet online
Het moet op één of andere manier toch te achterhalen zijn ? (als ik bv een file transfer komt de echte naam ook in dat window), maar een goede tutorial vinden over het maken/aanpassen van skins heb ik nog niet gevonden .. en aan de xml-files is maar weinig aan te passen ?!
Zo had ik bv graag een andere achtergrondkleur op mijn chat-window gehad .. ?!

• ZaZ
  • Laatst online: 27-09 00:06

ZaZ

Tweakers abonnee

Voor de mensen die niet kunnen wennen aan de looks van Trillian:
http://frozencore.net/mcp/
Daar kan je een skin downloaden die elk chatscherm eruit laat zien zoals de originele client.
Wellicht handig
('t is niet mijn site overigens)

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
'Trillian Pro 2.01 RC 2' is uit. Ik heb nog geen ervaring, want ik ga hem nu downloaden en morgen pas installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 12:47

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Ik zit nog altijd met Trillian 0.74? en dat bevalt me eigenlijk prima. Toch geloof ik niet dat het de ideale IM-client is. Aangezien op de website van trillian niet duidelijk staat wat de verschillen nou zijn ( behalve dat het allemaal beter is) stel ik bij deze hier deze vraag...

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
RC2 draait hier als een zonnetje.
Het enige jammere vind ik dat 2.01 echt niet veel verbeteringen voor file transfers met zich meebrengt. (hoewel wel beloofd in de changelog)
Luxx schreef op 06 januari 2004 @ 01:10:
Ik zit nog altijd met Trillian 0.74? en dat bevalt me eigenlijk prima. Toch geloof ik niet dat het de ideale IM-client is. Aangezien op de website van trillian niet duidelijk staat wat de verschillen nou zijn ( behalve dat het allemaal beter is) stel ik bij deze hier deze vraag...
Heb je de pro-versie ooit geprobeerd? Ik kan er echt niet meer zonder en imo is het echt wel de beste IM-client die er is. Misschien niet de ideale want hij heeft toch nog een aantal "kinderziektes". Maar itt tot de gratis versie (0.74 dus) is hij echt stukken beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Kiff schreef op 09 januari 2004 @ 19:53:
Ze gaan hard, want RC3 is inmiddels uit. :Y)

Ik heb bij de laatste RC's niet het idee dat er verder nog iets verbetert is. Het was redelijk stabiel en dat is het nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luxx schreef op 06 januari 2004 @ 01:10:
Ik gebruik zelf trillian v2.01 pro en ik snap eigenlijk ook niet precies wat de verschillen zijn? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 12:14:
[...]

Ik gebruik zelf trillian v2.01 pro en ik snap eigenlijk ook niet precies wat de verschillen zijn? :?
Ik denk nog steeds dat alle verschillen intern zijn (bugs, stabiliteit, etc), maar ik zou inderdaad liever wat meer functionaliteit of uiterlijk willen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
Pred schreef op 11 januari 2004 @ 12:27:
[...]

Ik denk nog steeds dat alle verschillen intern zijn (bugs, stabiliteit, etc), maar ik zou inderdaad liever wat meer functionaliteit of uiterlijk willen zien...
Dat is toch net waar pro verschilt? Plugins en uitgebreide skin-sdk, en ik heb niet echt veel eisen meer te stellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Versie 2.01 is 'officieel' uit :
Version 2.01 Pro January 13, 2004
* Feature: Option to remove the 'last message received'
* Feature: PNG should stretch with transparency
* Feature: Fade switchers on change
* Feature: Option to auto-size the tooltip icon in list

* Fixed: IRC status windows should save their preferences (such as mute, etc)
* Fixed: Skin change notification is fixed for tsz files that are clicked
* Fixed: Contact wizard not showing correctly in title area
* Fixed: No way to quickly click the font size up button
* Fixed: Sound is now filled with the filename on modify
* Fixed: Edit box - click on it and may lose bold/italics
* Fixed: Remove accept buddy icon dialog from everywhere
* Fixed: Ctrl-c after select kills clipboard
* Fixed: Some PNG pictures not showing correctly
* Fixed: Alt+tab fixed for containers..finally
* Fixed: Issue with language files and multiple integer based variables
* Fixed: Copy a link on irc and paste, text afterwards will be blue
* Fixed: Write out xml on right click->remove
* Fixed: Some Animated GIFs don't work

* Change: Links open in new browser is now on by default

* SDK: Connection id is not used when medium == all for contactlistenumerate
* SDK: Messages on IRC are now broadcasted correctly for incoming/outgoing
* SDK: On messageupdate, display name may not update correctly in window
* SDK: events_editActionDestory should be called earlier than just when exiting
* SDK: Two plugins can now register for contact tooltips

* MSN: don't update iconholder with mail icon if mail alerts are off.
* MSN: new file transfer mechanism for sending. should improve reliability of FTs by leaps and bounds.
* MSN: properly parse cancelled incoming FTs from MSN6
* MSN: crash with inbound FTs
* MSN: don't use preconfig for WinInet calls when no proxy selected
* MSN: try feeding WinInet smarter socks configurations.

* AIM: fixed bugs with buddy icons.
* AIM: FT resume
* AIM: sending files to AIM clients was resulting in a file time of something in the 60s/70s.
* AIM: FT proxying
* AIM: fixed echo message for dice rolling
* AIM: alert user when maximum buddy list length reached.
* AIM: wasn't properly resetting mail counter after mail checked.
* AIM: fixed bugs showing mobile icon w/IM forwarding

* YAHOO: double clicking mail account in contact list wasn't following new auto-open prefs
* YAHOO: support viewing and setting of idle times.
* YAHOO: fixed a potential FT bug/crash.
* YAHOO: FT icon wasn't showing up in whistler skin on right click menu.
* YAHOO: fixed character set issues.
* YAHOO: new authentication schemes
* YAHOO: fixed auto-reconnect not working when inet is dropped
* YAHOO: use scs.msg.yahoo.com
* YAHOO: bugs with conferences fixed (invites not going out right, joins not going out right)

* ICQ: invisibility per user was incorrectly setting block icons and ignoring status events.
* ICQ: fixed invisible to user/visible to user dialog with sections

* MSN/YHOO: create .html files instead of .htm files for mail checking

* AIM: show away messages in tooltip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
/me kruipt uit z'n hol, knippert even met de ogen en ziet dat Trillian Pro 2.0 al uit is!
Oftewel: kleine titeledit '[Trillian] Pro 2.0 komt eraan!' --> '[Trillian] Pro 2 features en discussie'. Ik houdt me aanbevolen voor een betere titel :+

[ Voor 1% gewijzigd door F_J_K op 14-01-2004 19:43 . Reden: dicsussie is niet echt handig :+ ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 12:47

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Kiff schreef op 09 januari 2004 @ 19:53:
Het enige jammere vind ik dat 2.01 echt niet veel verbeteringen voor file transfers met zich meebrengt. (hoewel wel beloofd in de changelog)
File transfers (msn) werken bij mij normaal hoor.. wat zou er aan moeten verbeteren?
Heb je de pro-versie ooit geprobeerd? Ik kan er echt niet meer zonder en imo is het echt wel de beste IM-client die er is. Misschien niet de ideale want hij heeft toch nog een aantal "kinderziektes". Maar itt tot de gratis versie (0.74 dus) is hij echt stukken beter!
Het nadeel van een pro versie is dat je hem niet even kunt "proberen", tenminste, dat is vrij zonde van je geld. Je probeert de gratis versie!

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Laatst online: 27-09 10:31
Trillian 2.01 werkt hier nog steeds niet met file transfers :( Kan allen ontvangen, nix sturen. Zit een router tussen. Heb bij NAT de poort erin geadd, maar geen suc6 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis hier precies andersom, sturen gaat prima, geen problemen mee, heb ook een routertje, alleen zodra ik ga ontvangen, klapt bij +/- 40% de download naar 3.3kb/s en hangt die. Als ik dan probeer het venster af te sluiten klapt heel trillian eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Hmm.. wat kan dat toch zijn :? Met NAT enzo wil het nog niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
benchMarc schreef op 22 januari 2004 @ 18:45:
Hmm.. wat kan dat toch zijn :? Met NAT enzo wil het nog niet werken.
Werkt bij mij met MSN zelf even goed als met Trillian (alsin: niet :P ).

Nu moet ik zeggen dat ik ook nog nooit moeite heb gedaan om uit te zoeken welke porten ik zou moeten mappen, mensen hoeven mij geen files toe te sturen via MSN (als ze persee willen dat ik een bestand krijgen mailen ze dat maar :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luxx schreef op 18 januari 2004 @ 21:57:

[...]
Het nadeel van een pro versie is dat je hem niet even kunt "proberen", tenminste, dat is vrij zonde van je geld. Je probeert de gratis versie!
Je zóu het natuurlijk ook kunnen downloaden,maar dat doen wij natuurlijk niet... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Woei. Nu werkt trillian opeens wel met file transfer en alles. Snap niet waarom, heb nix veranderd :)

Wat ik wel meemaakte was dat trillian opens uitviel, geen error of nix. Gewoon opeens afgesloten. Was toen geen file transfer active.

[ Voor 41% gewijzigd door benchMarc op 28-01-2004 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonzO
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-09 15:04
Ik gebruik Trillian 2.0.1 pro nu, ik wil 2 msn adressen tegelijk aanmelden alleen nu heb ik dat gedaan en nu heb ik het probleem dat hij bij het ene emailadres alle contacts van de andere gaat toevoegen (vanzelf) en nu heb ik mijn msn lijsten dus helmaal overhoop gehaald. Is er ook een optie om dit uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
BonzO schreef op 06 februari 2004 @ 10:47:
Ik gebruik Trillian 2.0.1 pro nu, ik wil 2 msn adressen tegelijk aanmelden alleen nu heb ik dat gedaan en nu heb ik het probleem dat hij bij het ene emailadres alle contacts van de andere gaat toevoegen (vanzelf) en nu heb ik mijn msn lijsten dus helmaal overhoop gehaald. Is er ook een optie om dit uit te schakelen?
Er is een mogelijkheid om iedere msn-verbinding aan een andere contact list te koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met Trillian Pro 2.01 een probleem dat de filetransfers niet vooruit te branden zijn.
Lijkt wel alsof ik met een 56K modem werk in plaat met mijn ADSL verbinding. Ik zit achter een router maar met MSN Messenger gaat het als een speer.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:37

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 12:04:
Ik heb met Trillian Pro 2.01 een probleem dat de filetransfers niet vooruit te branden zijn.
Lijkt wel alsof ik met een 56K modem werk in plaat met mijn ADSL verbinding. Ik zit achter een router maar met MSN Messenger gaat het als een speer.
als je hier kijkt http://www.ceruleanstudio...display.php?s=&forumid=31 dan kun je dnek ik wel een oplossing vinden want ik zag jouw vraag laatst staan :)

http://www.ceruleanstudio...ead.php?s=&threadid=52826 hier dus

oplossing terug naar 2.0

After some days i donwgraded to Trillian 2.0
With that version i can send with great speeds, but if I try to receive then Trillian goes mad and I have to kill the process.

That's it.

[ Voor 25% gewijzigd door enriqueeeee op 15-02-2004 15:33 ]

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij MSN heb je van die schermafbeeldingen zitten als je chat. Kun je die ook instellen in Trillian Pro ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 20:13:
Bij MSN heb je van die schermafbeeldingen zitten als je chat. Kun je die ook instellen in Trillian Pro ?
bedoel je avaters? Zo ja bij preferences > buddy icons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die zocht ik ja.

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marjo-
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

-Marjo-

Say it out loud!!!

gomaster schreef op 23 februari 2004 @ 21:54:
[...]

bedoel je avaters? Zo ja bij preferences > buddy icons
Het nadeel is alleen dat je niet zelf je buddy icon ziet...

Jij kan nog geen gebakken ei koken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik zie net dat v2.011 uit is:
This update addresses recently discovered security vulnerabilities. Specifically, potential overflow conditions existed in the Yahoo! packet parsing routines and AIM direct connection routines. We encourage all users to download Trillian Pro 2.011, or patch your existing installation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
-Marjo- schreef op 24 februari 2004 @ 17:57:
[...]

Het nadeel is alleen dat je niet zelf je buddy icon ziet...
Oh jawel dat staat er gewoon in de options die ik je zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marjo-
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

-Marjo-

Say it out loud!!!

gomaster schreef op 25 februari 2004 @ 11:41:
[...]

Oh jawel dat staat er gewoon in de options die ik je zei.
Ja, dat weet ik wel. Ik bedoel alleen dat je het in je chatschermpje niet ziet. Ik wissel nog wel eens en vaak weet ik niet meer welke ik ook alweer had...

Jij kan nog geen gebakken ei koken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier nu 2.011. Werkt weer heerlijk! Was een tijdje overgestapt naar Miranda.. Ik was vergeten waarom ik dat toen der tijd heb gedaan.. En al snel wist ik het weer! Bij het chatten met meerdere vensters plaatst Trillian deze allemaal op dezelfde positie. Dus alle schermpjes staan achter elkaar.. Persoonlijk vind ik dit razend irritant!

Graag heb ik dus dat het automatisch zo komt te staan: Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~t.wilke/downs/trapped.jpg

Lijkt mij niet zo heel lastig, aangezien bijna alle programma's wel zo te werk gaan (MSN ook). Is het dan zo simpel dat ik een instelling in preferences over het hoofd zie? of is er een plug-in voor??? Graag een oplossing!

Edit: wat is ook alweer het engelse woord voor het weergeven van de windows in getrappeerde manier?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 23:25:
Edit: wat is ook alweer het engelse woord voor het weergeven van de windows in getrappeerde manier?
Cascade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, kon er niet meer op komen |:(

Maar nu nog een oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
  • Laatst online: 26-09 15:00
Wat je kan doen is vensters van al je contacts openen en cascaded opstellen.
Als je in het menu van Trillian het vinkje bij "Don't position based on previous locations" in het windows submenu hebt afgevinkt, moeten je vensters bij het openen elke keer weer cascaded verschijnen.

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
belangrijk verschil is de log die bewaard blijft als je een chatsessie start. Je ziet dan direct boven je invoerveld je log.
De log die gesaved wordt ziet er beter. Het design is beter en alles is iets makkelijker te vinden.

Echter werkt het bestanden met pro voor geen meter achter een router en de gratis versie wel. MSN6.0 werkt ook dus pro loopt gewoon te kloten. Dit is ook de belangrijkste reden dat ik de gratis versie gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Rody schreef op 03 maart 2004 @ 18:46:
Echter werkt het bestanden met pro voor geen meter achter een router en de gratis versie wel. MSN6.0 werkt ook dus pro loopt gewoon te kloten. Dit is ook de belangrijkste reden dat ik de gratis versie gebruik.
Welke versie van Pro dan?

Filetransfers werken hier met Trillian pro 2.01 prima, met MSN6.0 nogsteeds niet :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Hmm, nu toch wel een vaag probleem met Trillian 2 :(

Ik heb een nieuwe event aangemaakt, die een systray alert geeft als iemand zijn/haar status veranderd.

Instellingen hiervoor:
Event Type: Program Generated
Program Generated Event: Contact list: Contact Status Change
Action type: Systray alert
Text: <b>%displayname%</b> (%medium%) changed his/her status to %status%
Type: %icon%
On finish: Dismiss
Alleen, als ik nu trillian opstart, dan krijg ik van iedereen die afwezig oid is een popupvenstertje... Niet echt handig, nu staat mijn hele monitor dus ineens vol als ik Trilian opstart B)

Is daar iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Versie 2.012 is uit:
An intermittent crash bug was fixed. We recommend all Trillian Pro customers patch their copies or download the latest full release of 2.012.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste