[Trillian] Pro 2 features en discussie

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.933 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Ligt het aan mij of komt het icon dat ik instel voor mijn MSN-connectie niet goed over? De ander ziet alleen maar vage, donkere contouren van mijn icon. Zijn icon kan ik echter wel goed zien. Of heeft Trillian alleen ondersteuning om icons te laten zien?

Btw, ik gebruik de Trillian Pro 2.0 Final.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Hmm, moet gewoon werken hoor. Mijn icons schijnen wel goed door te komen.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
DarkX schreef op 12 september 2003 @ 14:51:
Hmm, moet gewoon werken hoor. Mijn icons schijnen wel goed door te komen.
Ligt het dan mss aan de soort icons (resolutie / formaat, etc.)? DarkX, wil je mss één van je icons (die het dus goed doen) naar me opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Ik heb vandaag Trillian ook maar gekocht.
Ik gebruik het al tijden (gratis) en nu de heren MSN6 support hebben wil ik best iets betalen.
Ben ik ook direct van die vage crack gezeik af. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
SiHiDa schreef op 12 September 2003 @ 14:48:
Ligt het aan mij of komt het icon dat ik instel voor mijn MSN-connectie niet goed over? De ander ziet alleen maar vage, donkere contouren van mijn icon. Zijn icon kan ik echter wel goed zien. Of heeft Trillian alleen ondersteuning om icons te laten zien?

Btw, ik gebruik de Trillian Pro 2.0 Final.
Ik heb van precies hetzelfde last. Diverse formaten (jpg, gif, resolutie) maakt allemaal niets uit.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:14
Ik draai nu ook Pro 2.0, voorheen Pro 1.1

Echter, na het installeren van viersie 2.0 (over de dir van 1.1 heen), pakt hij alleen m'n ICQ contacts welke op de server staan. Dus de contacts die ik toegevoegd heb in trillian 1.1, heb ik niet :(
Iemand enig idee hoe ik de Buddies.xml van de oude versie kan 'importeren' en zodoende ook in m'n nieuwe install kan gebruiken?

• corani
  • Laatst online: 05-10-2017

corani

__,,,_(^_^)_,,,__

Weet iemand hoe het zit met de unicode? Want ik kan nog steeds geen chinese tekens versturen of ontvangen... (Pro2 final) Hij maakt er nog steeds mooie blokjes van, net als in pro1

Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op

• corani

corani

__,,,_(^_^)_,,,__

Cutebritney schreef op 12 September 2003 @ 21:50:

Iemand enig idee hoe ik de Buddies.xml van de oude versie kan 'importeren' en zodoende ook in m'n nieuwe install kan gebruiken?
Je kunt je oude buddies.xml file gewoon gebruiken in pro2, gewoon in je user directory zetten (eventueel overschijven)

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
unicode zou toch moeten werken nu: http://www.ceruleanstudios.com/img/unicode.jpg

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

• Xandrios
corani schreef op 13 september 2003 @ 12:13:
[...]

Je kunt je oude buddies.xml file gewoon gebruiken in pro2, gewoon in je user directory zetten (eventueel overschijven)
|:(
Dom van me, je hebt idd gelijk. Echter, hij gaat iedereen direct opnieuw Auth-en. Hierdoor bleef bijna iedereen offline...nu iedereen pas de auth. request accepteerd, komen de anderen er ook bij :P

Ander probleempje: m'n MSN icon wordt omgezet naar een totaal zwart plaatje. Wat ik ook probeer (ander icon, andere resolutie etc), hij blijft zwart.
(zowel op een MSN en Trillian 2.0 client)

• DarkX

DarkX

Ik?

Vaag, waarom heeft iedereen last met dat icon? Kan iemand anders ff checken hoe die van mij het nu doet? De beta scheen het iig goed te doen.

• corani

corani

__,,,_(^_^)_,,,__

Ja, volgens de plaatjes, en de "feature-list" inderdaad. Maar ik krijg het niet voor elkaar :) Is er iemand die unicode kan versturen/ontvangen? Of moet je daar nog iets voor aanvinken ofzo (kon het niet vinden in ieder geval)

• Karel2001
  • Laatst online: 03-06-2022
ik draai al een maand of 6 Trillian pro 1.0 (officieel gekocht). Een aantal weken terug een mailtje dat ik de Pro2 beta mocht testen, toen niet gedaan. Nu wilde ik gisteren de final release downloaden via mijn userpagina maar ik weet het wachtwoord niet meer..dus effe mijn email adres ingetypt maar ik krijg geen mailtje terug... iemand anders ook dit probleem ?... Licentie 1.0 geeft toch recht op 2.0 ?

• DarkX

DarkX

Ik?

Mits je licentie niet verlopen is.

Verwijderd

Je licentie is een jaar geldig, aangezien je altijd de eerste keer $25,- betaalt. Dat zal het probleem dus niet zijn.

Helaas moet je voor Pro Support ook inloggen. Uiteraard kun je eerst even proberen om te kijken of je nogmaals je wachtwoord kunt opvragen. Wat je echter ook kunt proberen is even via de ingebouwde functie van Trillian een mailtje sturen naar de makers, hopelijk kunnen zij je verder op weg helpen. Misschien dat de mailfunctie van de website nog niet helemaal goed is, het is namelijk een net-nieuwe pagina. En dan kunnen zij je ongetwijfeld verder helpen :).

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
DarkX schreef op 13 September 2003 @ 16:19:
Vaag, waarom heeft iedereen last met dat icon?
Ik heb net 2.0 Pro "gekocht" >:) en de buddyicons werken hier probleemloos. (getest met msn 6 op een andere computer). Wat wel vaag is, net kon ik zomaar niemand meer een bericht sturen. Bij dubbelklikken of rechtsklik -> send message gebeurde er niets :/
Vreemd, maar na een restart van Trillian was het weer opgelost :)

Always outnumbered, never outgunned!

• Krul
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01 11:08

Krul

Holodoc

Keizer schreef op 13 September 2003 @ 18:51:
Wat wel vaag is, net kon ik zomaar niemand meer een bericht sturen. Bij dubbelklikken of rechtsklik -> send message gebeurde er niets :/
Vreemd, maar na een restart van Trillian was het weer opgelost :)
Ja, dit had ik net ook. Raar....

• SiHiDa
Cutebritney schreef op 13 september 2003 @ 16:17:
[...]

Ander probleempje: m'n MSN icon wordt omgezet naar een totaal zwart plaatje. Wat ik ook probeer (ander icon, andere resolutie etc), hij blijft zwart.
(zowel op een MSN en Trillian 2.0 client)
Dat heb ik dus ook... (zie post hierboven)

Keizer en DarkX, hebben jullie nog gemeenschappelijke "vreemde" instellingen ofsow? :?

• DarkX

DarkX

Ik?

[V] Use one icon for all connections

Daaronder een icon ingesteld (een gif van 96 bij 96 pixels).

Accept icon:
User on contact list: always
Users not on contact list: never

[ ] Process aim: blablbla
[V] Remember icon from previous conversation.

• pven
  • Niet online
DarkX schreef op 13 September 2003 @ 19:53:
[V] Use one icon for all connections

Daaronder een icon ingesteld (een gif van 96 bij 96 pixels).

Accept icon:
User on contact list: always
Users not on contact list: never

[ ] Process aim: blablbla
[V] Remember icon from previous conversation.
Dit heb ik ook zo ingesteld, maar helaas ... :'(

De forums van Trillian doen het weer, dus ik ga op zoek!

Hier staat meer; ik ben lezende ...

[ Voor 12% gewijzigd door pven op 13-09-2003 23:16 ]

• pven
  • Niet online
Ik heb een workaround gevonden: zet je kleuren op 32bits, speel wat met clear icon en zet hetzelfde icon opnieuw en het zou goed moeten gaan.

Ik heb er een bug-melding van gedaan, want ik kon geen bug vinden die hieraan voldeed.

[ Voor 38% gewijzigd door pven op 13-09-2003 23:31 ]

• SiHiDa
pven schreef op 13 september 2003 @ 23:28:
Ik heb een workaround gevonden: zet je kleuren op 32bits, speel wat met clear icon en zet hetzelfde icon opnieuw en het zou goed moeten gaan.

Ik heb er een bug-melding van gedaan, want ik kon geen bug vinden die hieraan voldeed.
Bij mij is het nu inderdaad ook goed. :) Bedankt pven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corani

corani

__,,,_(^_^)_,,,__

corani schreef op 13 September 2003 @ 12:12:
Weet iemand hoe het zit met de unicode? Want ik kan nog steeds geen chinese tekens versturen of ontvangen... (Pro2 final) Hij maakt er nog steeds mooie blokjes van, net als in pro1
Hoera!! Ik heb het voor elkaar.. Op zich een beetje stom, maar goed, je moet natuurlijk wel een unicode font gebruiken, want anders kan hij nog steeds niet alles afbeelden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09 11:18
offtopic:
Trillian rulezzzzzz

The ones with the greatest power protect those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom ik van die irritante popup af waarin iemands status staat als ik meer dan een seconde m'n cursor over iemands naam in m'n contact list hou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
Ik heb mijn gehele default profile dir uit de Trillian Pro 2.0 Beta3 gekopieerd naar Trillian Pro 2.0 Final. De MSN Display Pictures van mijn MSN buddies verschijnen nu echter niet meer. Ze verschijnen wél als ik een contact verwijder en opnieuw toevoeg, maar ik heb niet zo'n zin om dat bij iedereen te doen. Is er mss een makkelijkere manier om dit te doen (bijv het bestandje waar hij 'aanmaakt' dat een nieuw toegevoegde buddy wél een icon krijgt? Ik heb ff gezocht, maar niet kunnen vinden welk bestandje dat precies is)?

[ Voor 5% gewijzigd door SiHiDa op 14-09-2003 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Ik heb een hele tijd naar tevredenheid trillian pro 1 gedraaid, erg stabiel. Gisteren overgegaan naar pro 2 final vanwege de aankomende MSN-perikelen. Alleen is pro 2 hier zo lek als een mandje, na een tijdje vreet `ie continu 100% cpu en geheugengebruik loopt ook op :( Iemand nog hetzelfde probleem?

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

edit:
Ik heb niet goed gelezen: overbodig

[ Voor 89% gewijzigd door Tyrian op 14-09-2003 15:00 ]

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 21:24

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik heb nu ook Trillian 2 .. wat een onstabiel programma is dat zeg! Hij is nu al 3 keer gecrasht.. iets wat Trill 1 _nooit_ deed :(

Ik stap dus mooi weer terug :Y)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

nog bedankt voor de smileypack :)

vergeef me alsjeblieft als ik eroverheen heb gelezen, ik ben een beetje bezig geweest met profiles, en zo houdt ie netjes alle contactlists van MSN gescheiden dus wordt het ook niet meer gehusseld.

Is er misschien toch een mogelijkheid dat je met meerdere MSN accounts online kunt zonder dat alles door elkaar gegooid wordt? (of dus bv meerdere profiles online?)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-09 16:57
BrEeZeR schreef op 14 September 2003 @ 15:09:
Ik heb nu ook Trillian 2 .. wat een onstabiel programma is dat zeg! Hij is nu al 3 keer gecrasht.. iets wat Trill 1 _nooit_ deed :(

Ik stap dus mooi weer terug :Y)
Dat had ik ook, maar dat kwam door de crack.
Nu ik 'm legaal heb werkt ie prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
Ik wil wat gaan rommelen met de SDK. Weet iemand met welke procedure ik de display name (nick) van een MSN en/of ICQ connectie kan aanpassen? Op de Trillian website, onder API Reference, kan ik het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 07:21
ik heb nu de final en die werkt best goed :)
Alleen wat probleempjes als ik oude plugins laad (dan ontvang ik gewoon geen berichten van mensen terwijl ze wel wat naar me sturen).

ps. met msn messenger kun je eigen emoticons invoegen die de ander ook ziet. Maar nu blijkt dat dat niet zo werkt met die emoticonspack...die ziet alleen degene met trillian en dat emoticonspack!

[ Voor 36% gewijzigd door marteltor op 14-09-2003 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
M@NIC schreef op 14 september 2003 @ 16:10:
Ik hoor idd. dat heel veel mensen op mijn contact list nog problemen hebben, dingen als dat Trillian crashed wanneer je "apply" doet bij de preferences en rare problemen met de msn-icons, tot nog toe hebben al die mensen die nog problemen hebben met de final versie een gekraakte versie. Loont het dus toch om 'm legaal te gebruiken ;)
LuNaTiC schreef op 14 September 2003 @ 15:56:
Is er misschien toch een mogelijkheid dat je met meerdere MSN accounts online kunt zonder dat alles door elkaar gegooid wordt? (of dus bv meerdere profiles online?)
Jazeker, gewoon per MSN connection (binnen één profile) een aparte contact list aanmaken.

Afbeeldingslocatie: http://arethusa.tweakers.net/~roelant/div/add-account.png

Als je daar verschillende contact lists voor je verschillende msn accounts invult is er niets aan het handje :)

[ Voor 37% gewijzigd door Roelant op 14-09-2003 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh
  • Laatst online: 27-09 12:47

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Iemand anders problemen met uitgaande MSN filetransfers? Ik krijg het maar niet aan de praat met m'n ADSL van Tiscali (KPN). Heb al tig poorten gemapt, maar zonder resultaat :'( Met MSN 5 lijkt het prima te werken!

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hermanvh schreef op 14 september 2003 @ 16:34:
Iemand anders problemen met uitgaande MSN filetransfers? Ik krijg het maar niet aan de praat met m'n ADSL van Tiscali (KPN). Heb al tig poorten gemapt, maar zonder resultaat :'( Met MSN 5 lijkt het prima te werken!
Dat werkt bij mij nogsteeds goed, msn5 nooit aan de praat gekregen, msn6 wel..
(Adsl zonnet en een isa doos)

Misschien dat het aan mij ligt verder hoor, maar wie kan er ook niet op het Apply knopje drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik heb net Pro 2.0 gekocht. Nee, niet 'gekocht', gekocht! *D

De 1.0 had ik echter niet helemaal legaal O-) dus ik wil nu eerst alles verwijderen en een 'schone' 2.0 install doen. Nu kan ik alleen nergens vinden waar ik m'n contactlist kan backuppen (kan het uberhaupt wel, is het nodig? ik gebruik enkel MSN/ICQ).

Ook lees ik dit op de site en dat snap ik niet helemaal:
If you are still using Trillian Pro 1.0, you'll need this registration key on your first use. Copy & paste it.
Key for -knip- is:
-knip-
Trillian Pro 2.0 does not require a key.
Maar er is een crack nodig als je de illegale hebt? Ehhhhh huh?

[ Voor 9% gewijzigd door TripleM op 14-09-2003 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
Hermanvh schreef op 14 September 2003 @ 16:34:
Als gevolg van MSN 6 en het nieuwe protocol wordt standaard een nieuwe poort voor outbound-events gebruikt. Bij de gewone MSN werkt dat zonder dat je poorten mapt omdat Microsoft MSN zich als een soort virus door alle firewalls heenwerkt, bij Trillian gebeurt dat niet.

Zie ook:
Afbeeldingslocatie: http://arethusa.tweakers.net/~roelant/div/msn-outbound.png

En van die poort moet je dus tenminste zorgen dat 'ie open staan.
Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 16:38:
Misschien dat het aan mij ligt verder hoor, maar wie kan er ook niet op het Apply knopje drukken?
Je bent iig niet de enige :P
Negotiator schreef op 14 September 2003 @ 16:30:
Ik hoor idd. dat heel veel mensen op mijn contact list nog problemen hebben, dingen als dat Trillian crashed wanneer je "apply" doet bij de preferences en rare problemen met de msn-icons, tot nog toe hebben al die mensen die nog problemen hebben met de final versie een gekraakte versie. Loont het dus toch om 'm legaal te gebruiken ;)
Dus de oplossing is een legale versie kopen :+
TripleM schreef op 14 September 2003 @ 16:42:
Ik heb net Pro 2.0 gekocht. Nee, niet 'gekocht', gekocht! *D

Ook lees ik dit op de site en dat snap ik niet helemaal:

[...]
Maar er is een crack nodig als je de illegale hebt? Ehhhhh huh?
Als je nou eerst eens probeert... gewoon installeren, dan zie je vanzelf wat er aan de hand is voor je begint te brullen B)

In Trillian Pro 2.x zit een call-home "feature", ipv. dat je een serial ingeeft, moet je iedere keer dat je het programma start je username/wachtwoord opgeven van de memberssectie bij Trillian (en ja, je kan 'm die laten onthouden, maar hij checkt wel iedere keer bij het opstarten of je een legale user bent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Het doet me goed om te lezen dat de gekraakte versie minder betrouwbaar is dan de legale! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmniNaut
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Ik heb dus helemaal geen last van crashes ofzo, terwijl ik ook de minder legale versie gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Is er al een manier om dat "*** has joined the conversation" etc terug te krijgen??

Misschien als plugin ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Dat mis ik ook inderdaad, in versie 1.0C was dat iig nog steeds. Mensen voegen iemand toe aan het gesprek en ik zie dat niet. Ja het komt in het statuswindow te staan, alsof ik dat altijd open heb }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
TripleM schreef op 14 September 2003 @ 17:20:
Dat mis ik ook inderdaad, in versie 1.0C was dat iig nog steeds. Mensen voegen iemand toe aan het gesprek en ik zie dat niet. Ja het komt in het statuswindow te staan, alsof ik dat altijd open heb }:O
Als iemand een gesprek met je opende, maar nix zei, dan zag je dat ook altijd in je status-window... Alleen nu ook niet meer

Ik wil gewoon zoiets in je status-window van: "*** opened a conversation/window"... Zal zoiets zelf te devven zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Geen idee..

Wat ik trouwens ook heb.. Ik heb net bij iemand haar buddy icon vervangen door een foto van mij, omdat ik dacht dat ik zo mijn eigen icon instelde }:O

Nu heb ik dus m'n icon wel goed ingesteld en het hare gecleard. Maar hoe krijg ik haar icon nu weer te zien? Opnieuw inloggen helpt niet en ik kan zo niet een optie vinden om dat te fixen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
TripleM schreef op 14 September 2003 @ 17:41:
Geen idee..

Wat ik trouwens ook heb.. Ik heb net bij iemand haar buddy icon vervangen door een foto van mij, omdat ik dacht dat ik zo mijn eigen icon instelde }:O

Nu heb ik dus m'n icon wel goed ingesteld en het hare gecleard. Maar hoe krijg ik haar icon nu weer te zien? Opnieuw inloggen helpt niet en ik kan zo niet een optie vinden om dat te fixen..
Je kunt toch niet zomaar iemands anders zn buddyicon veranderen?

Of heb je het nu niet over die MSN6-pics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
Osiris schreef op 14 september 2003 @ 17:46:
[...]

Je kunt toch niet zomaar iemands anders zn buddyicon veranderen?

Of heb je het nu niet over die MSN6-pics?
Je stelt een buddy icon dan lokaal in, en negeert dan het icon dat hij/zij echt heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door SiHiDa op 14-09-2003 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
TripleM schreef op 14 September 2003 @ 17:41:
Geen idee..

Dat heeft dus ook met mijn probleem te maken:
SiHiDa schreef op 14 September 2003 @ 13:43:
Ik heb mijn gehele default profile dir uit de Trillian Pro 2.0 Beta3 gekopieerd naar Trillian Pro 2.0 Final. De MSN Display Pictures van mijn MSN buddies verschijnen nu echter niet meer. Ze verschijnen wél als ik een contact verwijder en opnieuw toevoeg, maar ik heb niet zo'n zin om dat bij iedereen te doen. Is er mss een makkelijkere manier om dit te doen (bijv het bestandje waar hij 'aanmaakt' dat een nieuw toegevoegde buddy wél een icon krijgt? Ik heb ff gezocht, maar niet kunnen vinden welk bestandje dat precies is)?
Als we dat bestandje (of bestandjes) kunnen localiseren, zijn we al een heel stap verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:44
Osiris schreef op 14 September 2003 @ 17:17:
Is er al een manier om dat "*** has joined the conversation" etc terug te krijgen??

Misschien als plugin ofzo?
Ik zie dat gewoon hoor.

Andere bug: Als er een conversatie is van 4 mensen kan ik niemand meer inviten :(

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
XanderH schreef op 14 September 2003 @ 17:51:
[...]

Ik zie dat gewoon hoor.

Andere bug: Als er een conversatie is van 4 mensen kan ik niemand meer inviten :(
Niet in Trillian Pro 2 Final :( Of je mag me meteen zeggen waar ik het kan vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Osiris schreef op 14 September 2003 @ 17:55:
[...]

Niet in Trillian Pro 2 Final :( Of je mag me meteen zeggen waar ik het kan vinden :D
Nou, ik "vind" dat gewoon in het chatwindow:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~heynsber/trill-userjoined.png
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets heb ingesteld daarvoor :?

Trouwens, misschien een beetje offtopic, maar ik vind het beleid van ceruleanstudios een beetje erg dom.

Op het moment heb je een gratis trillian versie (0,74) en een betaalde trillian versie (pro 2).
Versie 0.74 wordt niet meer ontwikkeld, en is dus "dood". Waarschijnlijk is het dus de bedoeling dat over een tijdje iedereen over gaat op Pro 2.0, maar, daar bestaat geen demo of trail van ofzo. Verwacht Ceruleanstudios nou dat iemand iets gaat kopen zonder dat hij het heeft geprobeerd? Beetje domme actie IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
  • Nu online
XanderH schreef op 14 September 2003 @ 19:04:
[...]

Trouwens, misschien een beetje offtopic, maar ik vind het beleid van ceruleanstudios een beetje erg dom.

Op het moment heb je een gratis trillian versie (0,74) en een betaalde trillian versie (pro 2).
Versie 0.74 wordt niet meer ontwikkeld, en is dus "dood". Waarschijnlijk is het dus de bedoeling dat over een tijdje iedereen over gaat op Pro 2.0, maar, daar bestaat geen demo of trail van ofzo. Verwacht Ceruleanstudios nou dat iemand iets gaat kopen zonder dat hij het heeft geprobeerd? Beetje domme actie IMO.
Vind ik ook niet handig, verder vind ik het gewoon rottig dat je bij de legale pro 2 final elke keer je user/pass moeten laten checken voor je het programma mag gebruiken. Helaas zonde van de problemen met de illegale versie... maar dat is een kwestie van wachten op een *proper* release denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

M@NIC schreef op 14 September 2003 @ 16:10:
[...]

Tja, legaal.. is toch 25 dollar.. weet niet hoeveel euro dat is maar voor een chatclient vind ik dat toch teveel hoor.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
XanderH schreef op 14 September 2003 @ 19:04:
[...]

Nou, ik "vind" dat gewoon in het chatwindow:
[afbeelding]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets heb ingesteld daarvoor :?
Same here; in versie 2 final werkt dat gewoon, zonder dat ik er ooit iets aan heb ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
BrEeZeR schreef op 14 September 2003 @ 21:57:
[...]

Tja, legaal.. is toch 25 dollar.. weet niet hoeveel euro dat is maar voor een chatclient vind ik dat toch teveel hoor.
Wat een compleet overbodige reactie ... :(

Een paar honderd euro voor Windows vind ik ook errug veel, maar omdat ik het gebruik betaal ik het toch maar ... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

pven schreef op 14 September 2003 @ 22:24:
[...]

Wat een compleet overbodige reactie ... :(

Een paar honderd euro voor Windows vind ik ook errug veel, maar omdat ik het gebruik betaal ik het toch maar ... :/
Ik gaf dus even een reply op een post van M@nic, maar dat terzijde.

Dit is nou eenmaal mijn mening.. ik vind software over hat algemeen gewoon te duur.. maar dat is weer een hele andere discussie dus laten we maar weer over Trillian 2 gaan lullen ;).

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Kan zijn, maar zo lang dit forum de policy heeft dat het de nederlande wet zo veel mogelijk nastreeft is het niet erg gewenst om teveel over illegale software te buurten. Wanneer je probleem ligt aan een foute crack denk ik dat je hier binnen GoT redelijk aan jezelf overgelaten bent, no offence, want we willen je graag helpen aan configureerfouten or whatnot, maar foute cracks kunnen we weinig aan doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLDoG
  • Laatst online: 22-09 16:12
XanderH, welke skin gebruik je op die screenie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Trouwens, ik meende nog ergens te lezen dat ze nu weer verder gaan aan een 'major upgrade' voor .74. Met de ontwikkeling van 2.0 hadden ze het daar echter te druk voor, en daar kan ik me ook iets bij voorstellen.
1 August 2003 : Trillian Pro 2.0 begins beta testing

As many of you know, Trillian turned 3 years old last month. To celebrate this milestone, we have released a little sneak peek at our next offering. Please take the features tour to see what's up-and-coming. If you're a Trillian Pro customer, you can download the latest beta from the Member's area of our web site. Those customers currently using Trillian .74D - our next release will be focused on updating our free client. This build is currently in testing and will be released after Pro 2.0.

[ Voor 59% gewijzigd door DarkX op 15-09-2003 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Laatst online: 08-09 13:47
25 dollar te duur? Trillian is een van de weinige programma's waar ik voor betaald heb. Heb een jaar of 2 (?) geleden iets van 20 euro gedoneerd, als het 25 dollar was dan zou ik het ook gedaan hebben. M'n IM client is naast m'n SSH client (Putty, GPL) en Browser (Mozilla, GPL) een van de programma's waar ik 95% van de tijd in doorbreng op m'n PC. Dan vind ik wel dat je voor zo'n stukje software dat je dagelijks een paar uur gebruikt wat geld neer mag leggen, zeker als het goed in elkaar zit. Gebruik nu trouwens Psi een Jabber client. Heb even met Trillian 2.0 zitten spelen maar ik mis teveel handigheidjes uit Psi om weer terug te gaan naar Trillian.

Maar goed, al met al is 2.0 IMO erg leuk geworden, zeker omdat ze nu ook Jabber ondersteunen. Ik verwacht overigens een flinke update voor de gratis versie. Zou me niets verbazen als deze binnenkort gebaseerd wordt op de 2.x code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
DiLDoG schreef op 15 September 2003 @ 08:05:
XanderH, welke skin gebruik je op die screenie?
Mooi hè? :9~

De skin die ik heb + een skin waarbij je contactlist-achtergrond blauw wordt (2 skins dus)
en
Hetzelfde maar dan met blauwe taakbalk :)

edit:

ehr.... taalbalk :? Ja da's dus titelbalk ofzo :P

[ Voor 10% gewijzigd door Xander op 15-09-2003 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het normaal dat de skinning optie in Trillian Standard niet goed werkt? Ik heb de XP silver nog wat theme gedownload maar Trillian ziet er beroerd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Oke, groooot probleem:

Sommige MSN gebruikers kan ik niet mee communiceren. Ik ben (voor hun) gewoon gewoon online, maar berichten komen niet door. Ik verstuur ze gewoon als zijnde succesvol, maar ze worden bijna nooit ontvangen. Pas als de ander wat zegt, komen mijn berichten ook weer door. Na X min inactiviteit, jahoor...m'n berichten worden weer getrashed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 25-09 23:13
Ik moet zeggen dat ik Trillian 2 Pro wel vind zuigen eigenlijk ! :( . Bv als je IE op Work Offline hebt staan kun je niet eens meer met MSN connecten :( , met de 1.0 was dit niet . Aangezien ik Opera gebruik heb ik IE altijd op Work Offline staan, nergens voor nodig.

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Cutebritney schreef op 15 September 2003 @ 19:44:
Oke, groooot probleem:

Sommige MSN gebruikers kan ik niet mee communiceren. Ik ben (voor hun) gewoon gewoon online, maar berichten komen niet door. Ik verstuur ze gewoon als zijnde succesvol, maar ze worden bijna nooit ontvangen. Pas als de ander wat zegt, komen mijn berichten ook weer door. Na X min inactiviteit, jahoor...m'n berichten worden weer getrashed :(
Hier volgens mij geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 19:58
Ik kan nog steeds geen bestanden versturen via msn, ik hoopte dat dat met 2.0 opgelost zou zijn :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
  • Nu online
Oke, groooot probleem:

Hey, zoiets heb ik met icq :) Een contact uit m`n list staat niet online, maar ik krijg er wel berichten van. Een deel van mijn berichten komen ook niet aan, de andere kant ziet me dus wel gewoon online staan. Dit was trouwens een persoon met een oudere icq client. In pro 1 kan ik deze client gewoon wel online zien.

Verder loopt het geheel niet lekker, op typen lijkt een soort delay te zitten en op de backspace zit zelfs een zichtbare delay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag, maar ik heb PSI gecheckt, kan je daarmee communiceren met alle andere netwerken zonder een account te hebben bij al die IM netwerken? Dus ik heb bv een Yahoo account, kan ik met PSI dan ook met MSN of ICQ communiceren? Want zo een indruk krijg ik wel van PSI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Mja, die indruk is fout. Je kunt net als met trillian over al die netwerken communiceren, maar je moet wel een account hebben. Is ook wel logisch, bij ICQ heb je een nr en bij MSN een emailadres, hoe kun je dat in vredesnaam combineren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben erg te spreken over pro 2.0, het enige probleem waar ik op stuit is dat wanneer iemand me een file probeert te zenden, Trillian 100%cpu load genereert en vastloopt, en meestal zichzelf erna afsluit, zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
Mijn problemen die ik in versie 1.0 altijd had met verzenden / ontvangen van bestanden via MSN lijken opgelost te zijn in versie 2.0, in tegenstelling tot wat sommige andere users ervaren.

En die buddy icons vind ik eik wel leuk. :)

Ik ben dus wel tevreden over Pro 2.0. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 17:59:
Ben erg te spreken over pro 2.0, het enige probleem waar ik op stuit is dat wanneer iemand me een file probeert te zenden, Trillian 100%cpu load genereert en vastloopt, en meestal zichzelf erna afsluit, zonde.
Laat me raden: Gecrackte versie? :P

:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Hmmm, dat had ik laatst ook een keer. Filetransfers doen het hier meestal al niet, en laatst knalde ineens de CPU naar 95%, heel vaag.

Netjes gekocht trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderH schreef op 16 September 2003 @ 19:15:
[...]

Laat me raden: Gecrackte versie? :P

Laat me raden: Niks nuttigs te zeggen? :P

Netjes gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• You-Suk
  • Laatst online: 07-08 19:46
Oke, groooot probleem:

ok, same here :|
heb je toevallig al een oplossing gevonden ??

• TripleM
SiHiDa schreef op 14 September 2003 @ 17:50:
Als we dat bestandje (of bestandjes) kunnen localiseren, zijn we al een heel stap verder. :)
Ik heb vanavond antwoord gehad van de dudes en dudettes van Trillian. Gewoon naar c:\program files\trillian\users\default\buddyicons gaan, daar alles deleten en bij het openen van een venster met één van je contacten leest ie opnieuw het buddy icon in. Zou moeten werken!

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

TripleM schreef op 17 September 2003 @ 00:12:
[...]

Ik heb vanavond antwoord gehad van de dudes en dudettes van Trillian. Gewoon naar c:\program files\trillian\users\default\buddyicons gaan, daar alles deleten en bij het openen van een venster met één van je contacten leest ie opnieuw het buddy icon in. Zou moeten werken!
Of natuurlijk bij preferences->buddy icons->'remember icon from previous conversation' uitvinken :)

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• TripleM
TripleM schreef op 17 September 2003 @ 00:12:
[...]

Werkte dus niet. Ik ga die optie hierboven es proberen ;)

-edit- Ook die optie werkt niet.

Vreemde is, dat het probleem niet optreedt bij mensen die ik niet heb gesproken op MSN sinds installeren van Trillian Pro 2.0. Als ik met hen, of met iemand die ik opnieuw toevoeg, ga praten krijg ik wel hun buddy icon te zien. Heb ik er al mee gepraat dan gebeurt er niks, ook niet als ik het bestaande buddy icon verwijder en ook niet als ik die optie uitvink.

[ Voor 32% gewijzigd door TripleM op 17-09-2003 00:42 ]

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Nog iets over die icons, ik zie dat mijn icon bij anderen overkomt als een 256 kleuren-achtige icon, terwijl ze in MSN 6 normaal gesproken wel goed overkomen. Is dit alleen bij mij? Of kan ik er iets aan doen?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• TripleM
Ik heb aan verschillende mensen gevraagd hoe mijn icon eruitziet, die zeggen allemaal prima. Dus ofwel zij zien het niet, of het is gewoon goed. Gebruik jij een JPG als icon? Of wat?

• SiHiDa
Royz schreef op 17 september 2003 @ 01:25:
Nog iets over die icons, ik zie dat mijn icon bij anderen overkomt als een 256 kleuren-achtige icon, terwijl ze in MSN 6 normaal gesproken wel goed overkomen. Is dit alleen bij mij? Of kan ik er iets aan doen?
Hoe heb jij je kleurinstellingen in Windows staan?
TripleM schreef op 17 september 2003 @ 00:35:
[...]

Werkte dus niet. Ik ga die optie hierboven es proberen ;)

-edit- Ook die optie werkt niet.

Vreemde is, dat het probleem niet optreedt bij mensen die ik niet heb gesproken op MSN sinds installeren van Trillian Pro 2.0. Als ik met hen, of met iemand die ik opnieuw toevoeg, ga praten krijg ik wel hun buddy icon te zien. Heb ik er al mee gepraat dan gebeurt er niks, ook niet als ik het bestaande buddy icon verwijder en ook niet als ik die optie uitvink.
Bij mij verschijnen sommige buddy icons wel, andere weer niet. Bij mij heeft dat niets te maken of ik hem / haar in Trillian Pro 2.0 gesproken heb. Als ik geen icon heb, helpt het voor mij om dat contact te verwijderen en meteen weer toe te voegen. Dan verschijnt het icon mooi. :)

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Ok ik heb hier een plaatje gemaakt van wat ik bedoel:

Trillian:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/hlpoots/trillian.jpg

En hier MSN:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/hlpoots/msn.jpg

Ik vind dit verschil behoorlijk groot, het plaatje van Trillian is bijna niet eens uit te dokteren wat het is :?. En ik draai 32 bit kleuren...

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Ik krijg btw ook alleen maar een icoon als ik met iemand spreek, of in ieder geval het chat window open. Dan moet ik eventjes wachten, en het icoon verschijnt.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• TripleM
Darkvater schreef op 17 September 2003 @ 10:59:
Ik krijg btw ook alleen maar een icoon als ik met iemand spreek, of in ieder geval het chat window open. Dan moet ik eventjes wachten, en het icoon verschijnt.
Eh ja zo hoort het dus ook. Maar dat werkt hier dus niet meer zo :)

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Ik had nog een klein probleempje met de pro2.
Ik gebruik MSN-Popup plugin ( http://home.hot.rr.com/swingler/MSN-Popup.html )
En deze werkt, alleen blijft hij op de standaard waarden staan en reageert hij niet op de opties die ik verander.
http://users.pandora.be/desertstorm/msnplugin.jpg
Iemand een idee :/

• DarkX

DarkX

Ik?

Waarvoor gebruik je die plugin? Toch niet voor die msn style popups uit je systray over wie er online komt he? Want dat doet trillian2pro zelf al :)

• TripleM
Nou ik weet niet hoe die plugin werkt, maar als die het mogelijk maakt om alleen voor sign-ins popups te krijgen en niet voor signoffs, dan zou ik die plugin nemen. Ik vind het namelijk erg storend met steeds ongeveer 40 mensen online om steeds van die irritante sign-offs te zien.

Ik heb daar al over gemaild met Cerulean Studios btw.

• DarkX

DarkX

Ik?

TripleM> Preferences > Events > Advanced > Contact Signoff > Edit > Enabled uitvinken :)

• TripleM
Whaaa! Wat koel!! Arme mensen bij Cerulean Studios, die zullen wel denken dat ik er he-le-maal niks van snap :P

Bedankt DarkX!

• Xander
Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 19:42:
[...]

Laat me raden: Niks nuttigs te zeggen? :P

Netjes gekocht!
Oh, ik heb best iets nuttigs te zeggen, maar het is bekend dat met bepaalde cracks filetransfers dat soort probs geven, ik heb het zelf ook meegemaakt hier :X

Maar kennelijk kan het dus ook voorkomen met een gekochte versie :)

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Ik gebruik die plugin om msnlike popups te krijgen van binnenkomende berichten.
( http://users.pandora.be/desertstorm/msnplugin2.jpg )
Ik wou instellen dat ik die alleen bij bepaalde personen kreeg, maar de opties werken niet

• DarkX

DarkX

Ik?

Mantis> Maar die functie zit toch standaard in trillian 2, die msn popups? Waarom heb je die plugin dan nodig?

rechtermuisknop op username in contact list: set alarm. En dan kies je daar iets van a systray bases popup alert. Add alert, en [v] save this alert, en klaar is klaas. Zonder plugin :)

[ Voor 48% gewijzigd door DarkX op 17-09-2003 18:13 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 10:05:
Hoe kom ik van die irritante popup af waarin iemands status staat als ik meer dan een seconde m'n cursor over iemands naam in m'n contact list hou?
Iemand :? :)

• Pred
  • Laatst online: 25-09 11:45
Ja... een persoon... een homo sapiens... begrijp je nu wat hij bedoeld?

Je kan het trouwens naar mijn weten niet uitschakelen.

• DarkX

DarkX

Ik?

DMaarten> de tooltip bedoel je? Volgens mij kan die niet uit. Je kunt wel die icons blokken dacht ik, maar niet de hele tooltip. Kun je misschien een skin slopen zodat ie ze niet weer kan geven :?

• ernstblaauw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:33
Ik heb nu Trillian 2.0 Pro, en gebruik de Jabber plug-in. Helaas komen de verzonden berichten van mij naar de ander niet te staan in de conversatie windows (de ander kan mijn berichten wel lezen, maar ik kan ze dus niet zien).
Iemand een oplossing?

Verwijderd

Ik heb net een beetje uitgevogeld dat als ik instellingen wijzig, en na het klikken van Apply, dat ik daarna geen berichten meer kan versturen/verzenden.. Iemand nog meer problemen mee? Lijkt me nogal onhandig..

En heb net gezocht of anderen last hadden van dat berichtje dat boven je systray komt (als iemand een bericht heeft gestuurd), uit te zetten. Niks gevonden. Iemand? Welke instelling zie ik over het hoofd?

• Gepperd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 16:05

Gepperd

Burp!

Ik heb sinds gisteravond ook Trillian 2.0 geinstalleerd, alleen nu zit ik met een irritant probleem dat ik ook al bij eerdere versies heb gehad maar kan de instelling niet vinden.

Ik wil dus graag dat het venster met alle online/offline gasten Always on top is. Maar dat het chatvenster (waar je berichten typt) NIET always on top is. Ik kan het voor het Online/offlice venster wel instellen, maar dan gaat chatvenster automatisch ook always on top. Met Trillian 0.74 heb ik het zo voor elkaar gekregen. ALs ik bij het chatvenster het Always on top verander in Off. Dan wordt dat dus niet onthouden, en kan ik dus constant die settings veranderen voor elk venster (iedere keer als die geopend wordt). iemand een oplossing?

• DarkX

DarkX

Ik?

Nou, in de preferences > Basic Options heb ik always on top uitstaan. Daarna klik ik met mijn rechtermuisknop op een of andere contact, Contactlist options> Always on top > On.

De rest gaat dan niet mee als het goed is.

• DarkX

DarkX

Ik?

Hmm, heb nu ineens een andere trillian user die mij niet kan bereiken, terwijl ik hem wel bereik. Wie heeft dan een bug?

• Remi
  • Laatst online: 26-09 12:51

Remi

Moo!

Ik heb er ook last van dat berichten plotseling niet meer overkomen. Dan moet ik Trillian ff rebooten en werkt het weer.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste