Toon posts:

[3com] SuperStack 3 wil niet aan...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
Ik heb maandag op een veiling een 3Com SuperStack 3 (3C16467) gekocht alleen zit ik met een probleem(pje). Hij wil namelijk niet aan...

Door alleen de powerkabel erin te douwen moet bij zo'n switch de powerled gaan branden, zou ik zeggen. In de userguide van 3Com staat dat je alleen de meegeleverde powerkabel mag gebruiken, ik heb echter een standaard kabel gebruikt (toch zelfde connector). Zou dit een probleem kunnen zijn? Komt me namelijk vrij vreemd over..

Verder heb ik em bij het bedrijf zelf nog wel levend gezien..
Hopelijk kan iemand me uit de brand helpen, zou anders wel zonde geld zijn...

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:41

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Zit er geen verborgen aan/uit schakelaar op?
Heeft ie geen zekering ergens aan buitenkant zitten die losgeraakt is tijdens vervoer? (of aan binnenkant..)
Stekker er goed in? (k noem dingen uit eigen ervaring ;) ) Gebruik van kabel maakt niet uit, als het maar een 3aderige kabel is en dat zijn ze allemaal wel..

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:30
Je kan gewoon een standaard kabel gebruiken hoor.
En inderdaad zit er geen aan en uit schakelaar op.
Kijk even of eventuele uitbredingsloten er goed in zitten

Verwijderd

Topicstarter
De beide 12 poorts modules zitten er goed in even als de gigabit poort. Maar deze modules zijn standaard op deze switch dus zullen deze bij fabrikage al niet goed vastgemaakt zijn? Ik ga iig weer het één en ander proberen! :)

Verwijderd

Op die dingen zit, voor zover ik weet, geen aan-/uitknop. Ervanuitgaande dat je meer technisch inzicht hebt dan de gemiddelde directiesecretaresse, ga ik niet vragen of je het andere eind van de voedingskabel.....

Zit de zekering nog goed in het houdertje, al een andere geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Zit er trouwens een zekering in zo'n machien?

[edit]
Ja dus.. Dan moet ik eventjes gaan proberen met moed belijd en trouw dat ding open te krijgen. Is voor zover ik gezien heb nog best een flinke klus..
I'm on it! :)

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2003 15:05 ]

Pagina: 1