Ik heb net op m'n server het programma van http://www.bandwidthcontroller.com/ geinstalleerd. Ik hem maximum snelheden voor de ethernet adapter intern ingesteld, waarvoor dat programma bedoelt is. Nu kan ik dus per computer met max. 60k downloaden en max 10 uppen. Dat werkt goed. Alleen heb ik net nieuwe apache gedownload, en als je die gewoon via windows netwerk wilt kopieren duurt dat ook onwijs langzaam, ik heb tenslotte alle poorten gelimiteerd. Welke poort(en) moet ik de volledige bandbreedte geven voor het windows netwerk? Ik heb dat niet kunnen vinden
.
Weet iemand welke poort(en) ik moet doorsturen?
Ik dacht er ook nog aan om de internet ethernet adapter waarover een PPPOE verbinding loopt van casema met RASPPPOE daar het limiteer programma op te zetten, maar dat gaat denk ik moeilijk doen aangezien dat programma dan ook per computer moet kunnen limiteren, en het geen bridge programma is, zoals winroute dat nu doet op deze PC.
Weet iemand welke poort(en) ik moet doorsturen?
Ik dacht er ook nog aan om de internet ethernet adapter waarover een PPPOE verbinding loopt van casema met RASPPPOE daar het limiteer programma op te zetten, maar dat gaat denk ik moeilijk doen aangezien dat programma dan ook per computer moet kunnen limiteren, en het geen bridge programma is, zoals winroute dat nu doet op deze PC.
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)