Toon posts:

Ban feest!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

welke admin/mod weet ik ut, is er weer zo tof geweest om OME.HENNE te bannen? Eerst al OME-HENNE en nu dus OME.HENNE.. Moet ik blijven registreren elke keer? Ik heb niets verkeerds gedaan naar mijn weten, en niet eens een waarschuwing of iets dergelijks gehad... waar gaat dit heen adjes? Wie wil mij uitleg geven? :( :( :( :(

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ja jij zult je toch echt beter moeten gedragen, dat wil zeggen:
  • <li> niet voor elke scheet een topic aanmaken; <li> niet alles in hoofdletters typen; <li> niet dat irritante haagse taaltje gebruiken; <li> geen kleuter-niveau meer; <li> geen grote bek tegen anderen.
Je mag het nog één keer proberen, anders gaan we andere methodes gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
- niet voor elke scheet een topic aanmaken;
ah dus dat doe ik alleen, anderen niet, en ik maak heeel veeel topics jah, je hebt gelijk hoor tommie boy

- niet alles in hoofdletters typen;
Doe ik dat??

- niet dat irritante haagse taaltje gebruiken;

ja ik ben de enige die het doet, goed gezien tommie boy!!

- geen kleuter-niveau meer;
en jij bepaald wanneer het kleuter niveau is? vooral doorgaan tommie boy!

- geen grote bek tegen anderen.
ja ik scheld iedereen uit, dat heb je goed gezien!!

:? :? :?

Nog meer dingen om me te kunnen bannen vriendelijke mod?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:30

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhm ja.... op deze manier moeten we je serieus nemen?

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:21

Floor-is

5.2

Ome.Henne/Henne -=> Ik ga nog ff iets toevoegen aan het lijstje van Tom.

<li> Je spreekt hier de mensen aan met hun nick, Tom is hier dus voldoende. (Ik noem jou toch ook niet Haags-pratende-gast-met-nu-al-tweede-nick-vanwege-ban of wel? Nou dan.)
<li> Tegen medebezoekers en gebruikers van het forum spreek je met enig respect, dat lijkt me niet meer dan normaal
<li> Je hebt duidelijk de faq nog niet doorgelezen, ondanks het aandringen mijner zijde.

Even een makkelijke korte samenvatting: Je praat normaal tegen mensen, je spreekt ze aan met hun naam. Toon respect voor anderen. Lees de faq door, hou je er aan. Dan hoeven wij niet zo vaak meer in te grijpen.

Tom zei:
Je mag het nog één keer proberen, anders gaan we andere methodes gebruiken.
Dat betekent dus gewoon dat je nog één kans hebt gekregen, verknal je die, dan wordt je wederom gebanned. Zo simpel is het.

Bericht hierboven

Verwijderd

Tell 'm :)

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Met sarcasme bereik je idd niet echt veel Haags-pratende-gast-met-nu-al-tweede-nick-vanwege-ban :P

U go, Tom en Floris! :)

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:40
bij deze nog wat steun voor de adjes, go go go go!
Leer die kleuters zich gedragen, hopelijk wordt het dan weer echt gezelli :)

• MaxxRide
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-01 10:13

MaxxRide

Surf's up

HENNE: Dit is gewoon zoelig, heb je geen prive leven oid??
Ipv zp vervelen?!?!?

If you are not wiping out you are nog pushing enough...

Verwijderd

floris & Tom: met almaar praten bereik je helaas niet al te veel. dit (Hasjboer/ome henne) zijn incidentele gevallen waar nu veel te veel tijd in gaat zitten. Ga aub even met de andere adjes om de tafel zitten en spreek af wat en hoe er moet worden gemoderate. Geen woorden maar daden zou ik wat dat betreft even letterlijk nemen.

Verwijderd

En ik me maar afvragen waarom ie ineens stil is, ik geef jullie groot gelijk. Met name het respectvol laat hier wel eens te wensen over (niet specifiek Henne, maar meer in algemene zin).

R.E.S.P.E.C.T

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:44

GaMeOvEr

Is een hork.

Ja, er moet wat meer respect getoont worden voor die ranzige kl*terige door de str*nt gehaalde f*ck Adjes ! Verdomme !

Ooooopsss....

Geintje jongens, you know me ! ;)

En anders moet ik morgen opnieuw reggen... :P

Respect mag wel wat meer getoond worden ja, en niet alleen tegen de Adjes, maar ook de mede-GoTters....

Aannames zijn fataal.

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:36

Exterazzo

Qeasy

Op maandag 27 november 2000 17:33 schreef GaMeOvEr het volgende:
Ja, er moet wat meer respect getoont worden voor die ranzige kl*terige door de str*nt gehaalde f*ck Adjes ! Verdomme !

Ooooopsss....

Geintje jongens, you know me ! ;)

En anders moet ik morgen opnieuw reggen... :P

Respect mag wel wat meer getoond worden ja, en niet alleen tegen de Adjes, maar ook de mede-GoTters....
:) My man >:)

Audentia

Pagina: 1