[NERO] zet niet *.LNK maar doel daarvan op cd :-(

Pagina: 1
Acties:

• pmeter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 10:38
Nero zet niet *.lnk maar het doel van zo'n file op cd :(

Is dat anders in te stellen? Ik wilde een directory op cd branden waar Deze computer.lnk in stond. Gevolg: 40GB op cd... 8)7

Ik wil ook wel eens mijn start-menu back-uppen, gaat Nero alle exe-files zoeken achter de .lnk's.

Hoe laat ik Nero die lnk's branden ipv het doel? Een instelling? :?

[ Voor 10% gewijzigd door pmeter op 26-06-2003 08:57 ]

• pmeter
Moet ik voor zoiets stoms echt:
• Ander brand-pakket.
• Alles zippen?

Iemand? :? :)

Verwijderd

40 gig op een cd ... dat is erg knap van je, vertel mij eens hoe je dat doet :p

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:51

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Ik heb dat dus niet. Nero 5.5.10.7 , Win2k Sp3. Als ik een link in nero sleep, zet ie hem keurig neer met als grootte 305 byte, dus dat lijkt mij wel aardig te kloppen. Welke nero heb jij?

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• pmeter
Ik heb Nero5582 op XP-SP1.

Anderen met Nero en XP? Lijkt mij dat een achter-de-komma-versie verschil dit niet veroorzaakt...

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

dan rename je "mijnsnelkoppeling.lnk" eerst naar "mijnsnelkoppeling.txt" en daarna weer naar "mijnsnelkoppeling.lnk" :?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ikzelf heb ook nero en XP! Hier werkt het ook prima! Nero 5.5.10.35 (<-- nieuwste evrsie op het moment) Dus ik denk dat je nero moet upgraden :) Bij mij downlaod ik gewoon de nu nieuwste versie en bij het install druk ik up upgraden en dan lukt het! (btw weet neit of dat ook voor de nero telt die je bij je brander/PC hebt meegekregen!)

• pmeter
dawuss schreef op 27 June 2003 @ 19:40:
dan rename je "mijnsnelkoppeling.lnk" eerst naar "mijnsnelkoppeling.txt" en daarna weer naar "mijnsnelkoppeling.lnk" :?
Fijn, maar ik backup hele directory's, moet ik die gaan afzoeken om tientallen/honderden .lnk's te renamen? 8)7 Ik gooi nu elke directory in een zip, omdat dat lastig is open ik dit topic....

Maar bedankt voor alle adviezen. Ik heb nu weinig tijd, ik ga nieuweree Nero installen en als dat niet werkt post ik wel weer.

BEDANKT! :*)
Pagina: 1