Toon posts:

Star trek Elite Force 2 super traag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb sindskort de demo van st ef 2 geinstalleerd en nu wil ik em spelen.
Ik heb ervoor de laatste NVidia drivers gedownload en geinstalleerd, dus daar zou ik dan geen problemen door krijgen.

Hierna heb ik de demo gestart en bij de options de grafische onderdelen zo laag mogelijk gezet en de resolutie op 640x480 gezet(heb ook hoger geprobeerd, maar werd alleen trager).
In windows heb ik de resolutie op 800x600 gezet(is laagste mogelijk).
Maar met laden van het spel gaat et supertraag en in de intro als die shuttle in dat spacestation komt, dan gaat et echt super schokkend. Zodra ik kan gaan bewegen dan gaat ook dit erg schokkend en kan ik niet fatsoenlijk spelen.

Ik heb een AMD thunderbird 750 met 256 mb ram,
een Nvidia geforce 2 MX 400 met 64 MB. Alles draait onder winxp pro.

Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het kan oplossen zodat ik het spel normaal kan spelen ?

Alvast bedankt voor de moeite !

Groeten Annexxius.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-02 12:02
nou ehm, je systeem is niet bepaald top of the bill meer.
denk dat er weinig aan te doen is behalve upgraden.

Verwijderd

Ik zou het gokken op een te langzame pc + videokaart. maar daar help ik je niet echt mee. probeer dan iets oudere drivers, misschien gaat het dan beter. suc6

ik ben ook altijd te laat :+

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2003 12:44 . Reden: typo |:( ]

Verwijderd

Topicstarter
Bij welke videokaart zou et goed gaan lopen denken jullie ?? Ik bedoel welke is voldoende ? IS de amd thunderbird 750 nog voldoende of moet ook die geupgrade worden of is dit niet noodzakelijk ?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2003 14:35 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:57
Vanaf een Geforce 3 of een Radeon 8500 zou ie wel goed moeten draaien, maar ook je Processor is veel te sloom. Je gehele systeem upgraden is eigenlijk de beste manier, alleen je videokaart kan je misschien even vooruit, maar je CPU houdt je videokaart dan veel te veel terug waardoor je later toch weer in de knoei komt.

The devil is in the details.