Hebben meer mensen last bij het inloggen en aanmelden van MSN en je persoonlijke mailbox (dus niet die van orange)?
Gaat het nou om het aanmelden bij MSN Messenger of bij het aanmelden van je MS Passport (bijvoorbeeld Hotmail)?
Indien het gaat om Messenger kun je ook een keer proberen om "inloggen onder andere gebruiker" te klikken en gewoon je gegevens nog een keer in te voeren.
Ik snap even niet waar ik die Orange moet plaatsen...
Indien het gaat om Messenger kun je ook een keer proberen om "inloggen onder andere gebruiker" te klikken en gewoon je gegevens nog een keer in te voeren.
Ik snap even niet waar ik die Orange moet plaatsen...
[ Voor 14% gewijzigd door DUX op 25-06-2003 12:28 ]
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Mja een beetje wazig waar je het nou over hebt. Orange 
Als het overigens over MSN Messenger 6 gaat: de gelekte beta's zijn geblokkeerd, dus je moet dan de officiële preview downloaden.
Als het overigens over MSN Messenger 6 gaat: de gelekte beta's zijn geblokkeerd, dus je moet dan de officiële preview downloaden.
Ik denk, dat de TSer zn Orange mail wil checken met MSN?
Dat kan niet... Kan alleen met Hotmail...
Of je moet MSN Plus! draaien, dan kan je wel via MSN "zien" of je mail hebt...
En als je het hebt, over het aanmelden, met 6.0, dan moet je de datum van je systeem controleren en anders de officiële preview downloaden
Dat kan niet... Kan alleen met Hotmail...
Of je moet MSN Plus! draaien, dan kan je wel via MSN "zien" of je mail hebt...
En als je het hebt, over het aanmelden, met 6.0, dan moet je de datum van je systeem controleren en anders de officiële preview downloaden
[ Voor 48% gewijzigd door CH4OS op 25-06-2003 13:36 ]
Sorry allen, vraagje moest eigenlijk in de spv tread.
Maar goed, wil me online aanmelden via m`n spv voor msn, maar krijg om de een of andere reden geen verbinding. Verder werkt internet en share wel.
Ook het inloggen onder andere gebruiker wil niet lukken helaas.
Maar goed, wil me online aanmelden via m`n spv voor msn, maar krijg om de een of andere reden geen verbinding. Verder werkt internet en share wel.
Ook het inloggen onder andere gebruiker wil niet lukken helaas.
Ah, spv 
't lijkt me handig dat je het dan alsnog daar post; dan kunnen we het een beetje centraal houden
't lijkt me handig dat je het dan alsnog daar post; dan kunnen we het een beetje centraal houden
'k, doe idd maar in de Orange SPV draad 
Edit: AAAAAARGH, Cute
Edit: AAAAAARGH, Cute
[ Voor 30% gewijzigd door intoxicated op 25-06-2003 16:22 ]
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()