Intel DC6420 | MSI P965 Neo | 2x1GB Nanya DDR2 800Mhz | Club3d 7800GT | Plextor 755A
zeg dan niks..Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 12:00:
Ik wil liever niet weten wat in die *.bin staan, vraag me wel af of het legaal is.
TS: het programma ISObuster pakt images uit... Had je met de search ook wel kunnen vinden
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
[google=deamon,tools]
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Verwijderd
Anyway ISobuster doet het ook goed.
tevens heb ik wel meer van dit soort requests gezien, en dat was ook in no time slotje
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2003 12:04 ]
het gaat hier om software om image bestanden te bekijken. Daar is niks illegaals aan. Topics die jij bedoelt gaan vaak over het omzeilen van kopieerbeveilligingen enzo.Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 12:04:
Nou ik vind het niet vreemd als het gewoon een warez cdtje zou zijn? Waarom zou je *.bins gaan maken van je eigen gemaakte cd's (Dus waar legale dingen op staan)
Anyway ISobuster doet het ook goed.
tevens heb ik wel meer van dit soort requests gezien, en dat was ook in no time slotje
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Verwijderd
Verwijderd
750MB gaat imo gewoon passen, gewoon FireBurner gebruiken met die Cuesheet of het programma waarmee jij die BIN/CUE zelf gemaakt hebt (BlindRead/Write suite etc) om je CD te backuppen.
Deamon Tools kun je gebruiken om één of meerdere virtuele CD-Rom stations aan te maken en daar vervolgens de image op te zetten zonder daadwerkelijk CD's te gebruiken. Vrijwel alle andere programma's kunnen BIN/CUE's branden. Staan genoeg suggesties in de search. Je moet gewoon een image branden en dan de .cue aanwijzen als het image-bestand. Maar is al vaak genoeg besproken en opgelost.
Verder staat dit gewoon in de SA FAQ: :? Hoe brand ik iso's?
Zo tussen FAQ, GoTsearch en Google moet dit toch echt zelf zijn te vinden: kijk daar voortaan eerst even
Zwaai naar Compubiter
[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 25-06-2003 12:16 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()