Toon posts:

xp opstartscherm weg na installatie eurotool

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb zojuist het progje Eurotool geinstalleerd. Na het opnieuw opstarten is mijn WInXP aanmeldscherm veranderd naar de klassieke weergave. Bij useraccounts staat echter een vinkje voor "het welkomst venster gebruiken". Ik heb al een systeemherstel uitgevoerd om mijn welkomst venster terug te krijgen, maar dat hielp niet. Uninstall van dat Eurotooltje is onmogelijk (althans ik weet niet waar ie is gebleven 8)7 )

Kan iemand mij helpen?

Verwijderd

Topicstarter
Dit eurotool geval is een patch voor Winxp...............

Ik denk dat als ik die kan de-installeren dat het probleem op te lossen is, dus een tweede vraag is hoe dat te doen?

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:23
Fast user switching aanzetten, moet je even zoeken in de help functie, ik heb hier geen XP

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zowel ´snel tussen gebruikers schakelen´ en ´het welkomstvenster gebuiken´ aan gevinkt, ondanks dat toch de klassieke login.

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:23
En draait de service wel?

Verwijderd

Topicstarter
probleem opgelost............................ik was vergeten dat ik voor die eurotool installatie ook nog style xp verwijderd had. In style xp had ik al een hele tijd geleden mijn opstartscherm veranderd.....................het mapje style xp weggekieperd waarin de benodigde bestanden staan (dom dom dom). Prullebak bracht redding. Na terugzetten van die bestandjes strt ie weer op zoals het moet. In ieder geval Archie_T.... bedankt voor het meedenken!
Pagina: 1