Toon posts:

Sony monitor zoeken naar de hoogsp.trafo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mjjn Sony e500 trinitron 21" is niet meer scherp te krijgen! Ook is de brightness best wel hoog. Met het OSD kan ik het niet meer echt scherp te krijgen. Nu heb ik em dus opengemaakt om te zoeken naar de hoogspanningstrafo waar dus die meters zitten om de scherpteen brightness weer te verstellen. Alleen ik kan die knopjes/meters niet vinden :?
Er zit ook een hele kooiconstructie omheen en dat zit met tig schroefjes vast. Moet je die er ou helemaal afhalen. Dit lijkt me namelijk niet echt een goed plan.
Heeft iemand van jullie zo'n ding (sony) weleens opengemaakt?? en weet je waar die dingen zitten? Of zitten er uberhaupt geen knoppen op om het te verstellen?

Verwijderd

Is dit al van het begin zo? Anders moet je gewoon even contact op nemen met de leverancier, het is niet de bedoeling dat je je monitor gaat open draaien lijkt me :)

Verwijderd

Topicstarter
nee ik heb deze 2e hands gekocht en is nu ongeveer 2 jaar oud. Wat ik eigenlijk wil weten is of die afstelknoppen er uberhaupt wel zitten voordat ik dat hele rooster eraf haal. Aankoopbon heb ik ook niet dus garantie krijg ik denk niet meer