Ik ben op zoek naar een webcam inclusief software waarbij ik de camera via een HTML-pagina kan besturen. (Inzoomen e.d. zodat ik een terrein vanuit mijn luie stoel kan controleren.)
zoals ik heb:
http://212.204.176.216/webcam/
daar wil ik best meer duidelijk heid over verschaffen, tis wel allemaal zelfbouw bij mij
dit is gewoon een standaart goeiekope logitech webcam
http://212.204.176.216/webcam/
daar wil ik best meer duidelijk heid over verschaffen, tis wel allemaal zelfbouw bij mij
dit is gewoon een standaart goeiekope logitech webcam
[ Voor 18% gewijzigd door Super_ik op 25-06-2003 11:34 ]
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Erg cool gedaan, maarreh.. zou je je niet eens aankleden? 
Een how-to zou wel leuk zijn, mocht je daar tijd voor en zin in hebben
Beide mijn opmerkingen...en je mag je bureau ook wel eens opruimen. Maar die HOWTO wil ik idd wel eens zien...want moet imho ook met een niet-logitech kunnen gok ik zo.Phrenetic schreef op 25 June 2003 @ 11:53:
Erg cool gedaan, maarreh.. zou je je niet eens aankleden?
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
zie ook deze link: http://www.doc.ic.ac.uk/~ih/doc/stepper/mount/
Super_ik: Wat ik me nu afvraag: Als nu 5 mensen tegelijk op je webcam zitten, en ze drukken allemaal op andere toetsen (links, rechts, links, rechts) hoe laat je hem daar op reageren?
Of krijg je straks een tollende cam omdat 8 mensen tegelijk de cam naar links willen hebben
edit: AAAAAAAH, snel, doe 'm weer omhoog, doe 'm weer omhoog
Leuke cradle poster trouwens
Of krijg je straks een tollende cam omdat 8 mensen tegelijk de cam naar links willen hebben
edit: AAAAAAAH, snel, doe 'm weer omhoog, doe 'm weer omhoog
Leuke cradle poster trouwens
[ Voor 15% gewijzigd door dawuss op 25-06-2003 12:21 ]
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
edit:
dubbelpost
dubbelpost
offtopic:
jullie trekke heel mn verbinding dicht
jullie trekke heel mn verbinding dicht
[ Voor 66% gewijzigd door Super_ik op 25-06-2003 12:22 ]
8<------------------------------------------------------------------------------------
hij doet wat het laaste is gevraagt 
k zal zo ff pics schieten, eerst ff aanklede :d
en maybe vanmiddag dan toch maar s een howtoe maken
k zal zo ff pics schieten, eerst ff aanklede :d
en maybe vanmiddag dan toch maar s een howtoe maken
stelletje kindjes zitte er tussen zeg
als ie nie verder naar benede kan, gaat ie ook echt nie verder, t enige wat je doet is mijn tandwieltjes slopen
Verwijder die link dan man! Ik den leuk even kijken hoe dat schema er uit ziet, blijk ik op de besturingspagina aan te zijn gekomen.
Ik dus even klikken op links, zie ik opeens een hand in beeld, en zie vervolgens alleen de muur.
Ik dus even klikken op links, zie ik opeens een hand in beeld, en zie vervolgens alleen de muur.
edit:
zou je dat besturingsscript niet zo kunnen maken dat de controlopties verdwijnen zodra aan een bepaalde hoek is voldaan?
zou je dat besturingsscript niet zo kunnen maken dat de controlopties verdwijnen zodra aan een bepaalde hoek is voldaan?
[ Voor 24% gewijzigd door MrE op 25-06-2003 12:37 . Reden: worteltjes, vis en straciatellapudding ]
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Ik zou je kamer maar eens cleanen als ik jou was, je kunt er wel een ziekte oplopen...
Tjonge wat een bende...)))
Tjonge wat een bende...)))
ziekte oplopen? k zaterdag nog gedouched
Heb je zelf vooronderzoek gedaan of mogen wij gewoon maar iets voor je uitzoeken?
Deze topic loopt ook voor geen meter met al dat slowchatgebeuren.
Probeer het later nog eens een keer als je zelf wat informatie hebt gevonden.
Deze topic loopt ook voor geen meter met al dat slowchatgebeuren.
Probeer het later nog eens een keer als je zelf wat informatie hebt gevonden.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()