Toon posts:

3com superstack schoonmaken

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een superstack 2 1100 switch thuis, en die heeft 2 60mm Papst fans erin. Maar nu wil ik die switch es grondig schoonmaken want er zit behoorlijk wat stof in etc.

Nu is mijn vraag hoe die het beste open te maken is, ja ik heb al geken maar ik kreeg hem niet open. en 2 is het veilig om em open te maken en de stof eruit te halen?

PowerEdge

Verwijderd

Die dingen zijn inderdaad moeilijk open te maken. Ik heb het voor elkaar gekregen door gewoon al die clipjes naar achter te trekken, en dan schiet hij uiteindelijk een keer los.

Het is overigens zo veilig als jij er mee omgaat. Als je gewoon rustig en voorzichtig doet is er niets aan de hand.

Verwijderd

Topicstarter
ik hoopet het ook ;)

Verwijderd

schoon maak buurt kan i prima hebben, mijn superstack kon er prima tegen inieder geveal.

Verwijderd

Topicstarter
ok dan moet het wel lukken

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
heb hier ook een superstack 2 staan, zijn dat gewoon standaard 60mm fans? Want het enige nadeel van dat apparaat is de kolereherrie die dat ding maakt. Als ik er 2 stillere fannetjes in kan zetten..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 21:12

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Uitzuigen met een kleine, niet al te krachtige ministofzuiger mag absoluut geen kwaad kunnen.
Het open maken .. tja .. zoals JSS al zei, bietje met die weerhaakclipjes klooien.
Is moeilijk uit te leggen, maar als je gewoon rustig en voorzichtig doet valt er weinig mis te gaan.

Deze gaat verder op slot, je had net zo goed kunnen tikken "Kan ik mijn compu schoonmaken" ;)

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.