B heeft een background image die ik niet getiled wil hebben. Die wordt tegen de bovenkant aangezet en ik heb de plaatjes zo gemaakt dat de onderkant in de achtergrondkleur overloopt
De hoogte van B (wat de pijl aangeeft) heeft een min. grootte, maar wordt soms ook groter, afhankelijk van hoeveel content er is.
In het geval van de min hoogte (weinig content) moet het achtergrondplaatje bij B doorlopen in C. Ik heb al van alles geprobeerd, maar dit wil me maar niet lukken. Het wordt namelijk nogal bemoeilijkt door de twee buttons (in het wit) die daar moeten komen
Ik heb nu alles in een tabel structuur staan en dat zorgt in iedergeval voor de layout die je op het plaatje ziet, maar dan valt C over de onderkant van B heen, waardoor het achtergrondplaatje niet mooi afgebroken wordt.
Ik heb nog zitten denken aan om C bij B te trekken en die twee buttons (wit) absoluut te positioneren tov de onderkant, in een divje: maar dat werkt niet als de content zo groot wordt dat je een scrollbalk krijgt.
De plaatjes in stukken hakken is helaas ook geen optie, want het moet dynamisch blijven en het achtergrondplaatje zo klein maken dat ie bij de min. hoogte al mooi wordt afgebroken is helaas ook geen optie.
Kan iemand me een schop in de richting van de goede oplossing geven?