• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-02 21:07
Via de search kon ik niets vinden, dus vandaar deze vraag aan de TomTom 2 gebruikers:

Is het mogelijk om tijdens de navigatie van TomTom 2 nog een mp3's te starten op een IPaq? Ik wil namelijk op de motor een IPaq gaan gebruiken en wil dan de stilte opvullen met wat MP3's die op de IPaq staan. 8)

Kan iemand dit uittesten of weet iemand het antwoord? _/-\o_

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-02 09:48

BFS

Rude awakening

Ik durf het zelf niet te zeggen maar je zou eventueel deze vraag ook kunnen stellen op De PPC club fora en eventueel op Het Tom Tom gedeelte

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:48
Euh ja.. Dat lijkt me mogelijk. Draai gewoon bv. PocketMusic en zet TomTom ook aan.
Ik zie geen problemen eigenlijk.

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-02 22:22
1. het is niet prakties, je hoort de stem niet meer waar je naar toe moet
2. Ligt aan je pda, tom tom heeft veel tijd nodig voor GPS berekeningen, het zou dus kunnen dat je tom tom gaat schokken of je mp3tje gaat haperen

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• BigEagle
Bedankt zover voor jullie reacties. Het gaat er meer om dat ik wat zachte achtergrond muziek heb op de motor. :*)

Heeft iemand het al uitgetest of het ook kan?

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:48
Ik zou het graag even voor je testen, maar mijn accu is leeg :{ :)

• BigEagle
Jasper schreef op 25 June 2003 @ 11:13:
Ik zou het graag even voor je testen, maar mijn accu is leeg :{ :)
Dan wacht ik wel even totdat je accu vol is :P

;)

[ Voor 6% gewijzigd door BigEagle op 25-06-2003 12:22 ]

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Naar mijn weten kan je gewoon muziek draaien en gelijk met andere programma's werken. Of je geluiden van andere programma's dan nog hoort is een 2e. Ik kan geen geluid afspelen en gelijk wat opnemen. Hij zegt wel dat ie bezig is, maar als je stopt met opnemen slaat ie t niet op. Dit is wel bij Windows CE 3.0 (allereerste versie van PocketPC) misschien dat het bij nieuwere versies wel kan

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• PietProem
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-02 12:38

PietProem

n/a

Werkt perfect, ik heb dit in mijn auto geprobeert met TT1 en mijn Toshiba E740.
De mediaplayer van PocketPC2002 werkte niet zo goed (hakkelen) maar PocketMVP wel.

Als TomTom wat te vertellen heeft dan hoor je dat perfect de MP3 wordt dan even weg gedrukt.

• Twarp
  • Laatst online: 12:51

Twarp

just grin...

BigEagle schreef op 25 June 2003 @ 10:36:
Bedankt zover voor jullie reacties. Het gaat er meer om dat ik wat zachte achtergrond muziek heb op de motor. :*)

Heeft iemand het al uitgetest of het ook kan?
Is jou motor dan zo stil of heb je een goede helm, bij mij kan ik namelijk nooit iets luisteren, zeker geen zachte muziek.

Meh ...

• BigEagle
PietProem schreef op 25 June 2003 @ 14:26:
Werkt perfect, ik heb dit in mijn auto geprobeert met TT1 en mijn Toshiba E740.
De mediaplayer van PocketPC2002 werkte niet zo goed (hakkelen) maar PocketMVP wel.

Als TomTom wat te vertellen heeft dan hoor je dat perfect de MP3 wordt dan even weg gedrukt.
Great! Ik wacht even op de nieuwe IPaq 2210 + GPS...
Twarp schreef op 25 June 2003 @ 14:38:
[...]

Is jou motor dan zo stil of heb je een goede helm, bij mij kan ik namelijk nooit iets luisteren, zeker geen zachte muziek.
Ik heb een Suzuki Bandit 600S. Echt veel herrie maakt deze niet. Ik heb een Shoei helm en deze is erg stil. :)
De GPS wil il vooral voor gebruiken voor de 50 en 80km/h wegen, dus dan valt de herrie (lees: windgeruis) ook wel mee. 8)

[ Voor 37% gewijzigd door BigEagle op 25-06-2003 16:08 . Reden: Typo ]

• Twarp
  • Laatst online: 12:51

Twarp

just grin...

Ik heb een CBR 1000 en die wil nog wel eens wat kabaal maken en mijn helm is er een van HJC maar die neem ik niet weer, teveel kabaal, Shoei staat dan op mijn verlanglijstje.

En ik geloof dat ik dan mijn Ipaq ook maar eens ga upgraden.

Meh ...

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

ik gebruik zelf mijn navigatiesysteem voor 90% zonder geluid. Enkel bij plaatsen waar ik veel manouvres verwacht (amsterdam) schakel ik geluid in, en dat is alleen maar om mij een waarschuwing te geven om even op de kaart te kijken.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• BigEagle
athlonkmf schreef op 26 juni 2003 @ 01:02:
ik gebruik zelf mijn navigatiesysteem voor 90% zonder geluid. Enkel bij plaatsen waar ik veel manouvres verwacht (amsterdam) schakel ik geluid in, en dat is alleen maar om mij een waarschuwing te geven om even op de kaart te kijken.
Op een motor is het een beetje link om te veel op de kaart te kijken van de ipaq.

Ik kijk uit naar de nieuwe IPaq van HP, de 2210 (o.a. 400MHz, ondersteining voor CF kaarten!). Maar ik weet nog niet of deze met TomTom gaat werken.

Welke systeem heb je?

[ Voor 15% gewijzigd door BigEagle op 01-07-2003 14:07 ]

Pagina: 1