Hou een vreemd gevoel aan opmerking mbt magnetisch geheugen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
deze draad: nieuws: Magnetische stof maakt nieuw type geheugen mogelijk
Ik zwengel iets aan (wat eigenlijk offtopic is, maar ik heb wel eens zo'n moment van irritatie, is maar goed dat ik geen lief modje meer ben :) op zo'n moment)
Dit is een site waar ICT-nieuws wordt weergegeven.
Uit allerlei bronnen over allerlei onderwerpen.
imho is het de bedoeling dat je hier een gefundeerde reactie/opmerking geeft, liefst met argumenten, bronnen, links etc.
Dit geschreeuw zonder een duidelijke boodschap irriteert mij op zijn tijd mateloos.
edit die zooi zelf aub

De score boeit me niet, dat is het risico wat je neemt.
Wat me dwars zit is dat alle reacties na mij, die in feite ook daardoor offtopic zijn, hoge scores krijgen :?
NEn past zijn reactie keurig aan waarvoor hulde maar wordt daar weer overdreven voor gewaardeerd imho.
Of overdrijf ik nu zelf?

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Ik vind het wel meevallen. Imo is die discussie enigzins overbodig alhoewel ik me die reacties wel kan voorstellen.

Done :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:58

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

de reactie is qua vorm onhandig opgezet, door de kapitalen wordt het al snel schreeuwerig en wordt het effect op een nogal negatief doemdenken gelegd;
maar ik vind de reactie zeker niet inhoudloos, zoals bv webdoc in een reactie erop aanhaalt heeft hij een punt ( http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=797659 )

de discussie die erna gevoerd wordt, is echter enkel gericht op de vorm en niet op de boodschap.
ik vind zelf de reactie van T.T. nog minder, heb hem al flink wat overgewaardeerds gegeven, maar hij staat nu weer op een +2
(zelf neig ik naar een 0:overbodig voor beide reacties, aangezien ze de discussie juist naar offtopic opmerkingen over de nieuwskeuze op Tnet sturen, waar het in de eerdere post slechts een zijdelings gerelateerd punt was; maar ik mod die reacties niet verder terug)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
Humm ik heb nu wel een troll aan mijn broek, die is toch niet van jullie?

[ Voor 8% gewijzigd door Spice op 25-06-2003 11:22 ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Dat was 2x een troll en dat waren 2 verschillende users :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Ik denk dat Spice een beetje de ketel is die de pot verwijt dat het ding zwart ziet. Je levert commentaar, maar onderbouwt niet echt stevig. Dat je je ergert aan de hoofdletters kan ik me voorstellen, maar jouw kleine beetje inhoudelijke reactie slaat alleen op de 'aanval' op Tweakers.net. Zo'n aanval en de bijbehorende hoofdletters kunnen niet op zichzelf een post een blaatpost maken, daarvoor moet je ook naar de echte inhoud kijken. In tegenstelling tot de meeste aanval-posts bevat de reactie namelijk wel een inhoud. De posts die daar op volgen wijzen duidelijk aan wat ze niet vinden kloppen aan de inhoud van de post (er is wel veel veranderd, enz.), waar jouw reactie niet op de daadwerkelijke boodschap van de reactie in gaat.

Jouw post is IMO gewoon een +1, niet de +2 waar 'ie stond. Ja, de vorm is irritant en ja, de toon enigsinds onvriendelijk, maar een reactie die alleen daar op reageert en niet inhoudelijk een discussie aan gaat is IMO niet de 'boven-gemiddelde' +2 waard. De tag (overbodig) kan ik helaas weinig aan doen. Vandaar een -1 overgewaardeerd voor jouw post. De rest, die wel discussiert, staat IMO prima op +2. :)
Pagina: 1