deze draad: nieuws: Magnetische stof maakt nieuw type geheugen mogelijk
Ik zwengel iets aan (wat eigenlijk offtopic is, maar ik heb wel eens zo'n moment van irritatie, is maar goed dat ik geen lief modje meer ben
op zo'n moment)
Dit is een site waar ICT-nieuws wordt weergegeven.
Uit allerlei bronnen over allerlei onderwerpen.
imho is het de bedoeling dat je hier een gefundeerde reactie/opmerking geeft, liefst met argumenten, bronnen, links etc.
Dit geschreeuw zonder een duidelijke boodschap irriteert mij op zijn tijd mateloos.
edit die zooi zelf aub
De score boeit me niet, dat is het risico wat je neemt.
Wat me dwars zit is dat alle reacties na mij, die in feite ook daardoor offtopic zijn, hoge scores krijgen
NEn past zijn reactie keurig aan waarvoor hulde maar wordt daar weer overdreven voor gewaardeerd imho.
Of overdrijf ik nu zelf?
Ik zwengel iets aan (wat eigenlijk offtopic is, maar ik heb wel eens zo'n moment van irritatie, is maar goed dat ik geen lief modje meer ben
Dit is een site waar ICT-nieuws wordt weergegeven.
Uit allerlei bronnen over allerlei onderwerpen.
imho is het de bedoeling dat je hier een gefundeerde reactie/opmerking geeft, liefst met argumenten, bronnen, links etc.
Dit geschreeuw zonder een duidelijke boodschap irriteert mij op zijn tijd mateloos.
edit die zooi zelf aub
De score boeit me niet, dat is het risico wat je neemt.
Wat me dwars zit is dat alle reacties na mij, die in feite ook daardoor offtopic zijn, hoge scores krijgen
NEn past zijn reactie keurig aan waarvoor hulde maar wordt daar weer overdreven voor gewaardeerd imho.
Of overdrijf ik nu zelf?
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.