"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Professioneel Hyves-weigeraar
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Zoveel reacties staan er niet (150) en ik vraag me sowieso af wat je als reactie op een statuspagina moet posten behalve "Kees is een held _O_" danwel "hij doet het niet
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Waarom zou hij daar niet blij mee zijn?The Real Falcon schreef op 25 juni 2003 @ 13:08:
Waarom krijg ik toch het gevoel dat Kees daar niet blij mee is ?
Nergens voor nodig. We hebben een modsysteem en dat werkt prima.Er zijn wel wat interesssantere reacties, alleen het merendeel wat er post is idd "Is GoT down?" en "Volgens mij klopt dit niet, snappen jullie wel hoe Linux werkt?" of "Dat doe je niet goed, bla bla blaat". Misschien verstandig om een keer een policy hierover af te spreken.
[ Voor 34% gewijzigd door Wouter Tinus op 25-06-2003 14:46 ]
Dat ligt eraan hoeveel replies per pagina je ingesteld hebtAnoniem: 28813 schreef op 25 June 2003 @ 15:10:
Als je de nieuwe reacties wilt zien druk je gewoon op END. Ik zie het probleem niet.
Maar eerlijkgezegd zie ik het probleem van een nieuwe .plan ook niet in ?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Go Casey, Go Casey, Go CaseyKees schreef op 25 juni 2003 @ 16:06:
ik maak zo wel een vierde .plan aan.

[ Voor 1% gewijzigd door Kees op 25-06-2003 16:25 . Reden: jij ook +1 ]
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Nummer één: plan: Server & netwerk statusmeldingen
Nummer twee: plan: Server & netwerk statusmeldingen
Nummer drie: plan: Server & netwerk statusmeldingen
En voila. we hebben nummer vier: plan: Server & netwerk statusmeldingen
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Gelukkig is plusminus 3/4 van de reacties weer redelijk zinnig
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Anoniem: 28813
Mmm, ja, de pagina limiet staat bij mij op 65535.Renegade schreef op 25 June 2003 @ 15:37:
[...]
Dat ligt eraan hoeveel replies per pagina je ingesteld hebt
Maar eerlijkgezegd zie ik het probleem van een nieuwe .plan ook niet in ?
Niet bij stilgestaan.