Toon posts:

[XP] Zoekfunctie geeft leeg blad

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Config: Pc met Windows XP Home NL
laatste updates gedraaid.

heeft het volgende verschijnsel:

Op het moment dat de zoekfunctie wordt aangeklikt in het startmenu, verschijnt deze in beeld, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Het hele scherm is leeg. Ik zie aan de linkerkant wel waar de opties zouden moeten staan (kleurverschil in kolom).
Ik heb al op verschillende manieren proberen te zoeken, via de verkenner, via Windows-toets-F, en via Start-menu.

Iemand enig idee?
Pc is gecheckt op de laatste virussen, geen resultaat..

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-09 07:05
Zie je de tree in de explorer nog wel??

Ik had hiermee een probleem, wat op te lossen was door de windows update opnieuw uit te voeren (en dan met name het gedeelte van internet explorer :))
Dit lijkt ongeveer hetzelfde zijn.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Verwijderd

Ik heb precies zelfde probleem. Ook heb ik dat explorer op bepaalde sites de links niet weergeeft. Krijg dan wit blokje met kruis erin en links onderin een eeror on page melding. Tot nu toe heeft niemand hiervoor een oplossing, ook niet het laden van die .dll files op de Microsoft site. Er moet toch een oplossing voor zijn? Ik draai Windows XP met SP1. Maak wel gebruik van Router maar andere pc heeft nergens last van. Zelfde windows.

Wie weet oplossing?

John

Verwijderd

Topicstarter
Masch schreef op 25 June 2003 @ 08:56:
Zie je de tree in de explorer nog wel??

Ik had hiermee een probleem, wat op te lossen was door de windows update opnieuw uit te voeren (en dan met name het gedeelte van internet explorer :))
Dit lijkt ongeveer hetzelfde zijn.
Ja, de tree zie ik wel, dat is geen probleem. Maar op het moment bijvoorbeeld dat ik een mapje aanklik met de rechtermuisknop, en dan kies voor zoeken, dan zie ik ook niets...
Ik zal vanavond es proberen de update opnieuw uit te voeren.