Toon posts:

Opstart probs

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een intel celeron 2.2ghz gekocht met een ms-6704 mobo + nieuw werk geheugen

Eerst had ik het prob dat ie opstarte maar geen beeld gaf :( maar hij begon wel te piepen dus ik d8 dat het de video kaart was dus andere er in gf4 zelfde prob .

Ik alles na checken zag ik dat er pinnetjes waren van de cpu verbogen waren :| 8)7

Die heb ik terug gebogen zonder dat ze afbroken mooi dacht ik prob fixed niet dus :(

Nu start ik de pc op en dan gaan de fans heel ff draaie en slaat ie gewoon uit!

Ja en ik heb de standaard faq lijst door gelezen!

Plz help me?!

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-02 00:01
Je hebt waarschijnlijk je CPU gefrituurd of toch gesloopt doordat er een aantal pinnen niet inzaten. :| (Sorry to say so)

Ff je BIOS reset. CMOS reset. Zit je koeler er goed op? kan bijna niet fout bij S478 maargoed.

Misschien is er toch een pinnetje afgebroken en in de socket blijven zitten. :X

Heb je wel het goeie werkgeheugen? Niet foutom erin gepropt?

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:03

Mentalist

[avdD]

Als je Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen idd hebt doorgelezen dan had je daar ook het volgende in gelezen :
  • Als de fans niet draaien of slechts eventjes aanslaan, dan is er mogelijk sprake van een overbelaste voeding of een kortsluiting ergens (zie onderaan bij Moederbord Conflicten).
  • Ontkoppel de voeding van het moederbord en test het met een papierclipje/stroomdraadje op de ATX connector: groene draad doorlussen naar een willekeurig zwarte draad.
  • Wat ik dan mis : in je startpost staat niks wat je zélf geprobeerd hebt. Op GoT verwachten we echter van je dat je eerst zélf het een en ander probeert voor je een topic opent :). Kijk maar na in [FAQ]FAQ[/FAQ] ;)

Neem de Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen dus eens goed door en als je het dan nog niet aan de gang krijgt, open dan een nieuw topic en geef hierin aan wat je precies geprobeerd hebt en wat voor effect dat heeft.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Dit topic is gesloten.