Orange NL op zoek naar partners

Pagina: 1
Acties:

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Belbedrijf Orange op zoek naar partners voor Nederland

Het mobieletelefoonconcern Orange gaat op zoek naar partners voor zijn activiteiten in Nederland en Denemarken.

Verkoop belangen
Het is volgens de nieuwe topman Sol Trujillo een logisch gevolg van een nieuwe richting die het concern inslaat. De eerste man van het concern benadrukte dinsdag wel dat er geen sprake zal zijn van geforceerde verkoop van belangen.

Stoppen
Orange, onderdeel van France Telecom, wil in de landen waar het actief is de nummmer een of twee worden. Waar dat niet kan, moet er ten minste sprake zijn van een marktaandeel van 20 procent. Nederland en Denemarken voldoen op dit moment lang niet aan deze eis. In Nederland zijn er twee marktleiders: KPN en Vodafone. De andere partijen hebben een te klein marktaandeel.
bron: www.rtlz.nl

en deze week werd ook al bekend dat Orange zich aansluit bij de alliantie van T-mobile en Telefonica, omdat ze het internationaal anders niet gaan redden.

misschien is volledige fusie met T-mobile een optie. Als Orange zich terugtrekt uit de NL markt, dan blijft er weinig over meer en dat lijkt me niet echt gunstig voor de prijsontwikkelingen. Nederland blijft te klein om voor 5 providers een winstgevens netwerk te onderhouden. O2 verdwijnt al, wordt weer Telfort. Benieuwd hoe lang dat duurt, wie zal de volgende partij zijn?....

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Tja, die geruchten gaan al een tijdje:

[rml]Dutchtone [ Orange] & Ben [ T-mobile] samen??[/rml]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Er zijn ook geruchten dat Vodafone wil samenwerken.

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11 16:57

VonAalscht

Raaaar

Zou je dit ook kunnen aanwenden om je contract te verbreken (zit nog 1,5 jaar vast aan Orange) ??

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Huurmoordenaars schreef op 25 June 2003 @ 22:53:
Zou je dit ook kunnen aanwenden om je contract te verbreken (zit nog 1,5 jaar vast aan Orange) ??
NEE

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11 13:00

LauPro

Prof Mierenneuke®

Als ik even zo vrij mag zijn over de reclames van Orange: ik snapte er geen hond van wat de bedoeling was, dat hadden ze wel ff wat duidelijker mogen maken.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
LauPro schreef op 26 June 2003 @ 00:37:
Als ik even zo vrij mag zijn over de reclames van Orange: ik snapte er geen hond van wat de bedoeling was, dat hadden ze wel ff wat duidelijker mogen maken.
Ik snap niet wat jij bedoelt :) . Iets meer onderbouwing zou wel handig zijn.

Het valt me op dat iedereen over de reclames zeikt, terwijl er ook wat over de producten van Orange gezegd mag worden. Zo vind ik Smart wel slim en Share ook een mooi product.

Expanding the inexpandable

• LauPro
  • Laatst online: 18-11 13:00

LauPro

Prof Mierenneuke®

Expander schreef op 26 June 2003 @ 00:42:
Ik snap niet wat jij bedoelt :) . Iets meer onderbouwing zou wel handig zijn.
Nou het probleem was dat ik helemaal niet begreep waar het over ging, mijn eerste idee was een webdesign/ontwerp bedrijf oid, en dan zie je al die reclames en dan zeggen ze alleen maar 'Orange dit', 'Orange dat'. Ik dat op een gegeven moment aan sinasappelsap te denken enzo :? - imo dus te onduidelijk. Maar dat gaat ietwat te offtopic denk ik :P.

[ Voor 3% gewijzigd door LauPro op 26-06-2003 00:45 ]

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

lijkt me wel heftig.. hehe..
goedkoop bellen van tmobile.. en bundels als orange
sms ondersteuning van het buiteland van orange

en dan die vette spv's :D