Toon posts:

Nec 1300A DVD ReWriter probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds kort een NEC 1300A DVD-Rewriter mooi allemaal maar ik heb dus princos erbij gekocht 25 stuks (1X)

nou oke dan gebruik ik de software instant copy van pinnacle om een DVD Film te branden mooi allemaal

doet die op 2 speed nouja oke cd voltooid dan ook zonder problemen maar als ik hem met wat voorn DVD speler (in PC) wil afspelen of weer wil rippen of copieeren krijg je steeds een error en in een gewone stand alone DVD blijft die vast hangen of hij hapert als de ziekte ik heb al het net afgezogd wat ik er aan kan doen maar niks gevonden
en ik heb bij instant copy de brand snelheid op laag staan

als iemand mij kan helpen dat zou fijn zijn

Alvast Bedankt

Verwijderd

princos herkent ie standaard niet.. download ff de firmware hack van dit topic

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Princo's geven wat problemen in veel standalone's :'( Kijk eens op http://www.cdrwinkel.com/princo.htm voor een compatibiliteitslijst :)

webOS all the way!

Verwijderd

Topicstarter
mm ik heb ook die princos al gebrand op een pioneer DVR-104 en die kan ik wel in me gewoone DVD speler normaal afspelen en in me DVD speler wat in de PC zit maar al ik dus die princos bak op me nec 1300 dan gaat de film hangen of haperen en de DVD die in de pc zit dan die leest hem ook niet eens of zeer moeilijk zelfde verhaal als ik hem in de brander wil inlezen

dan bakt die nec wel alles op 2x en die princos zijn 1x maar bij instant copy kan ik nergens de speed bepalen alleen laag , gemiddeld , hoog en verder niks

en dat programma gebruik ik om DVDs te bakken en die DVDtjes zijn ook vrij prijzig dus om er zoveel voor niks te bakken loont zich niet kost te veel geld

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 15:18

Kleintje81

Blaat

-Gebruik Nero, heb je meer keuze om dingen in te stellen, ik vind het persoonlijk veel fijner werken.
- Notorious gaf al aan dat je de firmware hack kan downen en firmware van je DVD brander daarmee kan updaten op die link. Omdat de ND1300A standaard de princo's niet (goed) herkent, en om deze reden alles op 2 speed nog probeert te branden.

BF2 stats Systemen

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens wat verder dan je neus lang is :)
[rml][ NEC ND-1x00] DVD Media compatibiliteit[/rml]
[rml][ NEC ND-1300A] Nieuwe firmware veel DVD-R's werken nu wel :)[/rml]

Tot slot zou ik ook eens serieus aan de leesbaarheid van jouw postings werken, redbaron16.

Verwijderd

Die Nec kan niet langzamer als 2 x speed branden , die Pioneer wel , logisch dat je met die 1 x speed Princo's dan problemen hebt op de Nec .
Met Nero of welk ander programma dan ook krijg je die Nec op 1x speed want dat ondersteund ie gewoon niet , koop dus minimaal 2x speed voor de Nec .

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 09:12:
Die Nec kan niet langzamer als 2 x speed branden , die Pioneer wel , logisch dat je met die 1 x speed Princo's dan problemen hebt op de Nec .
Met Nero of welk ander programma dan ook krijg je die Nec op 1x speed want dat ondersteund ie gewoon niet , koop dus minimaal 2x speed voor de Nec .
Officieel zijn alleen 1x en 4x goedgekeurd door het DVD Forum. 2x bestaat officieel niet. 2x media zijn dus ook pure bullshit. In de media code komt 50 of 52 voor in de eerste regel. 50 geeft aan dat het 1x media is, 52 geeft aan dat het 4x media is.

De NEC kan niet op 1x branden. Alle 1x media wordendus op 2x gebrand, wat bij Princo's (en andere el cheapo merken) inhoudt dat ze slecht leesbaar zijn!

Ik zou voor 4x media gaan i.c.m. de 1300A!

webOS all the way!

Pagina: 1