EdwinB schreef op 24 juni 2003 @ 23:15:
.........
, maar eerst moet ik de ombouw verven. (zin maken, opzoeken welke verf goed is, verf kopen, uiteindelijk doen...)
........
Ow ja... Zijn er meer mensen met een monitormod? Ik heb ze iig nog niet kunnen vinden hier op GoT. (op de bling site na...)
ik heb mijn monitor ook "gemod" alhoewel, alleen gespoten dan
www.floriske.nl/casemod <-onderaan,
edit:
wel brakke pics btw die zijn nog van voor mijn nieuwe digicam
tips voor het spuiten:
Allereerst, ga niet proberen je monitor te schuren, daar wordt het niet mooier op, dus probeer zo min mogenlijk krassen te veroorzaken
voorbehandelen met een ontvetter (geen thinner, maar spiritus o.i.d.)
motip kunststofprimer aanbrengen in een mooie egale enkele dekkende laag (als dit droog is zie je er niets meer van, ga hierdoor niet teveel lagen aanbrengen, wants als je het te dik opzet wordt de hechting alleen maar slechter!
het geheel als het droog is niet nogmaals ontvetten aangezien je dan de primer mee kan verwijderen, wel even het geheel stofvrij maken!
Dan beginnen met je kleurlagen (liefst ook motip dan) breng eerst 4 a 5 dunne lagen aan tot je een dekkend resultaat hebt. niet schuren tussendoor, maar gewoon even met een stofdoek de achtergebleven spuitnevel verwijderen als een laag droog is
De laatste laag is het lastigst, je moet zorgen dat je een volledig, iets dikkere (zeker wanneer je metallic lak gebruikt) dekkende laag aanbrengt.
Je moet proberen ervoor te zorgen dat , als je met deze laag rond bent, je begin nog niet volledig droog is en je laatste stuk dus ook netjes in elkaar overvloeit, doe je dit niet dan krijg je spuitnevel op je beginpunt welke niet in de lak vloeit
(ik hoop dat je begrijpt wat ik met dit laatste bedoel)
daarna eventueel met blanke lak afwerken en oppoetsen met een niet te aggressief poetsmiddel (doe dit niet als je geen blanke lak gebruikt of heel voorzichtig)
hoop dat je er wat aan hebt, happy modding in ieder geval!!
[
Voor 3% gewijzigd door
floriske.nl op 24-06-2003 23:55
]