philips 170b2 lcd monitor verstellen ?

Pagina: 1
Acties:

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

Topicstarter
ik heb vandaag een 170b2 monitor gekocht van philips.
alleen nu staat ie scheef dus de boven kant zit dichter bij mijn dan de onderkant normaal kan je dat altijd goed zetten bij verschillende monitors maar bij deze lukt het me niet, iemand een idee :?

Verwijderd

Als ik het goed begrijp leunt hij dus a.h.w naar voren?
Als dat het geval is en hij lijkt op de 170S2B op m'n werk heeft hij een voet die platgevouwen kan worden. Kijk eens of die helemaal uitgeklapt is.
Je kunt hem niet inklappen zonder eerst iets onder de voet in te drukken dus als ie beweegbaar is staat die niet goed.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Je moet even het kapje eraf halen, en dan redelijk veel kracht zetten. Niet te bang zijn om hem te breken, maar doe wel voorzichtig.

Van de week nog zo'n scherm in m'n handen gehad, toen ook een hele tijd gekeken of je hem zonder schroeven kon verstellen, bleek gewoon te kunnen, maar hij is erg stroef.

You can't have everything. Where would you put it?

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

Topicstarter
tweakerbee schreef op 25 June 2003 @ 00:38:
Je moet even het kapje eraf halen, en dan redelijk veel kracht zetten. Niet te bang zijn om hem te breken, maar doe wel voorzichtig.

Van de week nog zo'n scherm in m'n handen gehad, toen ook een hele tijd gekeken of je hem zonder schroeven kon verstellen, bleek gewoon te kunnen, maar hij is erg stroef.
welk kapje kan ik eraf halen dan want heb al van alles geprobeert maar wil echt niks loskomen ofzo

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

Topicstarter
senater schreef op 25 juni 2003 @ 02:54:
[...]

welk kapje kan ik eraf halen dan want heb al van alles geprobeert maar wil echt niks loskomen ofzo
iemand :?

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:07
Heen en weer schuiven en de achterkant rustig omlaagduwen? Ik heb dat ook weleens met mijn Belinea (budget :X)

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

Topicstarter
OnTracK schreef op 25 June 2003 @ 16:15:
Heen en weer schuiven en de achterkant rustig omlaagduwen? Ik heb dat ook weleens met mijn Belinea (budget :X)
ja het is gelukt ik moes gewoon de onderkant zeg maar naar me toetrekken alleen dat ging best wel lastig :)

maar wel raar die monitor koste me 600 euro en nog kunnen ze zoiets kleins niet wat beter maken
Pagina: 1