• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 31-01 18:49
Ik zit momenteel op de heao, en ik vind het niet leuk

Ik ben dus op zoek naar een leuke opleiding voor volgend jaar, of als het effe tegenzit, het jaar daarna.
Ik heb effe een test gedaan, en ik was het met de uitkomst redelijk eens :) en ook vanwege de aard van deze uitkomst plaats ik het ook in dit forum.
zie hier de uitkomst

Beleid en organisatiewetenschappen (WO)
Politicologie en bestuurskunde (WO)
Personeelswetenschappen (WO)
Gezondheidswetenschappen (WO)
Communicatiewetenschappen (WO)
Culturele Antropologie (WO)
Sociologie (WO)
Wijsbegeerte (WO)

Nu mij vraag, wie heeft ervaring met deze opleidingen, of wie doet er nu een?

Ik weet dat ik allerlei websites kan bekijken en folders kan aanvragen, maar daar staan nooit de dingen in die ik wil horen. Namelijk wat voor een vakken krijg ik, en stikt het van de totaal nutteloze dingen (heb ik nu last van in het propedeuse jaar), is het moeilijk op de schaal van "ik wil redelijk punten, met redelijk weinig inzet :) " en natuurlijk wat persoonlijke ervaringen etc.

Ik ben vooral geinterreseerd in de laatste vier

King of Cod

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Helaas hoort dit niet thuis in W&L. Eigenlijk is Stuffis Generalis hiervoor bedoeld, en daar heb je helaas geen toegang toe. Ik kan dus weinig anders doen dan dit draadje sluiten. Je kunt mij overigens mailen als je interesse hebt in iets als personeelswetenschappen. Ik studeer organisatiepsychologie, en dat komt heel dicht in de buurt. Veel succes met je keuze!

Dit topic is gesloten.