Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB
Als je hem op standby zet, dan hoor je ook dat het zooitje uitgaat na iets van 20 sec uit gaat met een lichte klik en het koelt af. Dus veel watt zal het dan niet gebruiken.
Ik laat hem altijd op standby. (heb hem sinds januari ergens)
Ik laat hem altijd op standby. (heb hem sinds januari ergens)
Mwa, ti's al meer dan 5 jaar niet meer zo dat TV's in de fik vliegen in de standby hoor
Zoiets wordt getest en anders mag de TV simpelweg niet verkocht worden.
Ik neem aan dat dit voor speakers E.D. ook geldt. (Je PC staat trouwens ook altijd in standby als ie uitstaat hoor, zoiets heet ATX)
Ik neem aan dat dit voor speakers E.D. ook geldt. (Je PC staat trouwens ook altijd in standby als ie uitstaat hoor, zoiets heet ATX)
ik heb een 20 jaar oude TV thuis 
en m'n PC zet ik dan ook 'echt' uit als ik een weekendje weg ben o.i.d. (stekker eruit/voedingsschakelaar op uit)
maar inderdaad, de heatsink wordt helemaaal niet warm
en m'n PC zet ik dan ook 'echt' uit als ik een weekendje weg ben o.i.d. (stekker eruit/voedingsschakelaar op uit)
maar inderdaad, de heatsink wordt helemaaal niet warm
Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB
In z'n algemeenheid kan je niet standaard ervanuit gaan dat stand-by ook daadwerkelijk echt low-power is. Ik kan me een KASSA! achtig programma herrineren waaruit bleek dat sommige TVs er nog lustig 20 watt doorheen stookten @ standby, tegen 3 watt van de TVs die het beter deden.
Als ik méér dan 24 uur wegben gaat de TV iig echt uit, en ook mijn PC gaat van de stroom af. Mijn audio meubel laat ik wel aan vanwege de klok die ik opnieuw moet instellen als de stroom ervanaf geweest is.
Als ik méér dan 24 uur wegben gaat de TV iig echt uit, en ook mijn PC gaat van de stroom af. Mijn audio meubel laat ik wel aan vanwege de klok die ik opnieuw moet instellen als de stroom ervanaf geweest is.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE