Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[TR] Messagelist onder topicreport

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:35
Is het misschien mogelijk om een message list zoals je dat ook hebt bij post reply, onder het topicreport scherm te toveren. Zo kan je sneller qouten uit de messages of direct een of meerdere messages aanwijzen. Scheelt weer een extra browser venster openen en kan je gebruik maken van de quote features zoals in het reply pagina. :+

Ik weet niet of het een template kwestie is of dat het in React geimplementeerd zal moeten worden. :)

buit is binnen sukkel

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:42

chem

Reist de wereld rond

topicreports zijn anoniem, dus er valt niks te reageren :?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:19
Volgens mij bedoelt hij 't quoten van berichten in een TR.

Mijn topicreports zijn meestal gewoon 1 woord of zin die omvat wat 't is, zoals "scriptrequest" oid :). Waarom eigenlijk quoten bij zoiets simpels :).

Skat! Skat! Skat!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:13

SmartDoDo

Woeptiedoe

coubertin119 schreef op 25 juni 2003 @ 11:12:
Waarom eigenlijk quoten bij zoiets simpels :).
Soms is het prettig om een specifieke tekst of user aan te halen in een TR ;) Dat scheelt zoeken voor een mod :)
Een feature zoals de TS voorstelt is imho wel handig in sommige situatie.

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:35
Zie mijn TR in deze post, helaas sorry alleen voor de modjes :P

Wat ik bedoel is het volgende; bij een groter topic en niet zo zeer de helpdesk topics, waar bijvoorbeeld vele reply's door elkaar staan kan je dan direct een aantal messages aangeven. Door de qouten ontstaat er een link naar de betreffende message en is het meteen duidelijk om welke message het gaat. :)

buit is binnen sukkel

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:28

Jaymz

Keep on moving !

Lijkt me prettig voor threads met (veel) plaatjes.

Als je op de postlink klikt schiet de hele thread namelijk voorrbij en zoek je je een ongeluk naar de mogelijke reactie, als er dan een quote bijstaat heb je wat meer herkenningspunten ;)

Als dat 'makkelijker' wordt gemaakt lijkt me dat wel handig :)

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

wat ook kan is een TR knopje bij elke reply :P

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Een linkje naar de reactie is toch makkelijk te maken?

En jaymz: nadat de pagina geladen is moet je even in de adresbalk op enter rammen,dan gaat ie naar de goede positie, er was ooit sprake van om dat met JS op te lossen, maar dat is een andere bugreport hier ergens ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.