We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
Grappig genoeg levert dat vrij weinig op hier...cyspoz schreef op 24 June 2003 @ 22:30:
start->uitvoeren->mmc en dan snap/in nieuwe toevoegen en dan zoeken naar services. (kan sneller, maar ben effe vergeten hoe) Dan krijg je een overzicht van alle services op je pc met daarachter een omschrijving er van.
Consolebasis, met in het andere scherm "Er kunnen geen items worden weergegeven in deze weergave." (Whatever that me be!?)
Je kan toch ook gewoon de losse *.msc files oproepen....?
Maar die beschrijvingen die je daar bij krijgt bedoel ik nou juist!
Daar krijg je weinig/geen informatie!!
[ Voor 17% gewijzigd door WarMaster op 24-06-2003 22:38 ]
We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
blkviper.com
Verwijderd
Mijn reply is ZOOOO overbodig
Nou met puur mmc krijg ik een leeg beheer scherm.cyspoz schreef op 24 June 2003 @ 22:41:
Mag ik hieruit concluderen dat je dus wel dat scherm krijgt aangeroepen met een overzicht van alle actieve services, alleen dat je de beschrijvingen minimaal vind.
Maar als je services.msc bedoelt, dan klopt jouw gegeven stelling hier inderdaad.
Verwijderd
linkje verbeterd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 22:50 ]
Misschien moet die maar opgenomen worden in de FAQ?